Nieuwe kalender niet meer zo handig

Vragen, opmerkingen, tips, ideeën,.... met betrekking tot de site kan je hier plaatsen.

Terug naar de oude TT kalender?

ja graag was zeer handig
101
96%
neen hoeft voor mij niet
4
4%
 
Totaal aantal stemmen: 105

Gebruikersavatar
Vissie2
Mountainbiker
Berichten: 331
Lid geworden op: vr 02 okt 2009 13:19
Rijdt met: Bossen boven Antwerpen

Bericht door Vissie2 »

joske uit breda schreef:Graag de google kaart terug met het totale overzicht van alle maanden a.u.b......... Duidelijk en overzichtelijk..... Makkelijk reisafstand berekenen etc.etc......
+3568 !!!!
Gebruikersavatar
StrammerMax
Mountainbiker
Berichten: 2408
Lid geworden op: ma 31 dec 2007 00:28
Rijdt met: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Contacteer:

Bericht door StrammerMax »

De nieuwe kalender is ook onbetrouwbaar. In het maandoverzicht voor september 2012 staan twee toertochten vermeld op woensdag 12/09/2012: een toertocht in Oud-Heverlee en de Bosduin-Classic in Kalmthout! Deze laatste wordt georganiseerd op 03/03/2013. Ik heb dat eerder al gemerkt met een toer in Neerpelt-Herent die midden in de week vermeld stond (augustus dacht ik), terwijl dat een toer is die jaarlijks tussen Kerstmis en Nieuwjaar valt! De toertocht van Awenne op woensdag 15/08/2012 stond op de zondag ervoor vermeld. Op vrijdag 07/09/2012 waren er heel wat nachttochten, maar toch geen in Sint-Gillis-Dendermonde! In Mol wordt op 15/09/2012 de 18de Lozerbosveldtoertocht gereden. Het Lozerbos ligt in Kruishoutem op 135 km van Mol! Op 30/09/2012 zou er een toertocht in Sint-Job-in-'t-Goor zijn! Deze is op 30/12/2012! Bij het overzetten is dus hier en daar wat misgelopen!

De oude kalender was zeer overzichtelijk met vermelding van de provincie, adres, de afstanden en starturen. Vroeger keek ik altijd eerst naar de kalender op mountainbike.be, nu niet meer! Het zou ook handig zijn indien de dag bij de datum vermeld stond. Er zijn immers soms toertochten op donderdag.

Vroeger kon je de kalender ook gemakkelijk doorbladeren. Bovenaan in de adresbalk kon je het jaartal aanpassen en onmiddellijk één of twee jaar teruggaan in de tijd om bijvoorbeeld iets op te zoeken. Er was de link met het forum.

Intussen kan ik nog steeds niet inloggen op de nieuwe site, dus geen reacties plaatsen.
Gebruikersavatar
ka.dee
Management
Berichten: 1495
Lid geworden op: di 19 feb 2002 02:00
Rijdt met: Rider Expert

Bericht door ka.dee »

Bedankt voor de melding. Deze fouten zijn er inmiddels uitgehaald.

Voorts stellen we momenteel alles in het werk op asap tegemoet te komen al jullie verzuchtingen....
Gebruikersavatar
stijndt
Mountainbiker
Berichten: 107
Lid geworden op: ma 21 nov 2011 19:04
Rijdt met: ktm phinx 1.29
Contacteer:

Bericht door stijndt »

ik denk idd ook dat die google map superveel gebruikt werd.... door mij toch alleszinds.
veel makkelijker om op een kaart te zien in welke regio een bepaalde tt ligt. dorpnamen doen niet altijd een belletje rinkelen.
Gebruikersavatar
TaurineR
Mountainbiker
Berichten: 1916
Lid geworden op: za 16 jul 2005 23:28
Rijdt met: C. FSi

Bericht door TaurineR »

stijndt schreef:ik denk idd ook dat die google map superveel gebruikt werd.... door mij toch alleszinds.
veel makkelijker om op een kaart te zien in welke regio een bepaalde tt ligt. dorpnamen doen niet altijd een belletje rinkelen.
Helemaal mee eens!
Bobbie
Mountainbiker
Berichten: 1226
Lid geworden op: di 09 okt 2007 11:29
Rijdt met: Scott Scale

Bericht door Bobbie »

Ik mis vooral de automatisch connectie van de kalender met de forum topics van de toertochten.

Als een topic niet populair is moet je vaak op de 2de of 3de pagina gaan zoeken, alsook de zoekfunctie van het forum gebruiken om de oude topic terug te vinden. Was met de oude kalender toch een stuk handiger.
Gebruikersavatar
S k u l l
Mountainbiker
Berichten: 1857
Lid geworden op: wo 01 jun 2005 14:20

Bericht door S k u l l »

ka.dee schreef:Voorts stellen we momenteel alles in het werk op asap tegemoet te komen al jullie verzuchtingen....
Voor mij hoeft het ook niet terug te veranderen, maar een opdeling in Toertochten - Wedstrijden - Marathons mis ik wel :roll:
TrekParagon
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: di 18 sep 2012 10:28
Rijdt met: Trek Paragon

Bericht door TrekParagon »

stijndt schreef:ik denk idd ook dat die google map superveel gebruikt werd.... door mij toch alleszinds.
veel makkelijker om op een kaart te zien in welke regio een bepaalde tt ligt. dorpnamen doen niet altijd een belletje rinkelen.
Ik heb voor mijn smartphone (android) daar een app voor gevonden. Toont de toertochten niet per provincie maar op afstand, of op een kaartje. Link. Ik heb geen iphone, dus weet niet of die voor iphone ook bestaat.[/url]
Ago
Mountainbiker
Berichten: 44
Lid geworden op: di 04 jan 2011 09:18
Rijdt met: Scale 10 2011

Bericht door Ago »

Thx to kovan

http://bike.kontrarie.be/MtbKalenderGeo.php

Dus de kalender is er nog steeds....
Gebruikersavatar
Reflex
Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: za 08 jul 2006 23:21
Rijdt met: Trek Superfly 9.6 2016

Bericht door Reflex »

De toertochtenkalender is inmiddels aangepast zodat de Provincies te zien zijn. De kaart zal nog wel even op zich laten wachten maar uiteindelijk is het wel ons doel om dit mooi in de website te verwerken.

Overigens kan het zijn dat wanneer je een tijd vooruit kijkt de provincies er niet bij staan. We zijn druk bezig de provincies te koppelen aan iedere tocht.
Plaats reactie