Do 06/09/2012 Leopoldsburg :: Nightbike :: 1ste MTB by night

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1882
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Bericht door patje2 »

Speedy Pinegel schreef:5 Euro voor 28km vind ik ook wel veel.
€5 Min een drankje aan een gemidelde van €2 Dus de tocht is €3 is niet duur
witte
Mountainbiker
Berichten: 134
Lid geworden op: di 03 apr 2007 22:26
Rijdt met: trek elite 9.8/ granville evo

Bericht door witte »

Proficiat mannen =D> =D> =D> . Knap werk geleverd.
Heb er echt van genoten van de eerste tot de laatste meter.
Hopelijk volgend jaar terug een avondrit en voor mij part met de nodige losse zand want het was gewoon plezant om er door te wroeten en proberen het juiste spoor te zoeken. Wat de €5 betreft is dit graag betaald voor al het geleverde werk (incl. 1 drankje bij aankomst)
Oh ja en de douches da was eens wat anders dan anders in zo een zak :P Lekker warm en niet moeten aanschuiven.
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1882
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Bericht door patje2 »

Proficiat knappe rit en zoveel offroad zeker 95%
SUPPER TOCHT meer woorden heb ik er niet voor
enkel het losse zand vraagt de nodige techniek en kracht om er door te rijden maar dat lukte toch nog vrij goed maar naar het einde voelde ik het toch wel
Toon
Mountainbiker
Berichten: 126
Lid geworden op: di 01 apr 2003 08:17
Rijdt met: Grand Canyon AL 9.9

Bericht door Toon »

Als liefhebber van los zand heb ik ook genoten van dit tochtje.
Overal vlotjes kunnen doorrijden. Alleen die platte band op een paar km van de meet kon de pret wat bederven.
Als het de volgende keer terug goei weer is, ben ik er zeker weer bij.
Gebruikersavatar
Bruce Wayne
Mountainbiker
Berichten: 335
Lid geworden op: ma 18 feb 2008 12:03
Rijdt met: KONA KAHUNA DL & SALSA FARGO & FUSION HELLFIRE 4X
Contacteer:

Bericht door Bruce Wayne »

Was een mooi tochtje. samen met mr c genoten. Alhoewel mr c iets minder. Hij had wat moeite met het losse zand. Of eigenlijk met het uitklikken(met dank aan de trampoline)
Organisatie was erg goed. zo maak je het zelden mee. ondanks dat je op de pijlen de richting niet kon zien ben ik maar zelden verkeerd gereden. ze waren goed neergehangen. Wel ontzettend veel mensen op de grond zien liggen. Meestal door het losse zand.
blijft toch iets bijzonders zo een nachtrit. Jammer dat er zo weinig zijn.
Laatst gewijzigd door Bruce Wayne op za 08 sep 2012 00:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Bulls69
Mountainbiker
Berichten: 675
Lid geworden op: za 25 nov 2006 14:20
Rijdt met: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15
Contacteer:

Bericht door Bulls69 »

Ben absoluut geen liefhebber van los zand, dus de eerste 11km kwam het zand soms letterlijk langs mijn oren eruit :P het stuk na de bevoorrading was dan weeral super genieten. Dikke pluim voor de organisatie en zeker voor herhaling vatbaar. =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
Bulls69
Mountainbiker
Berichten: 675
Lid geworden op: za 25 nov 2006 14:20
Rijdt met: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15
Contacteer:

Bericht door Bulls69 »

Bruce Wayne schreef: blijft toch iets bijzonders zo een nachtrit. Jammer dat ze er zo weinig zijn.
Je moet hier eens kijken hoeveel er te vinden zijn, wel niet in deze streek :wink:
Koekwous
Mountainbiker
Berichten: 194
Lid geworden op: do 22 dec 2011 20:48
Rijdt met: On One Lurcher

Bericht door Koekwous »

Idd spijtig dat er zo weinig nachttochten hier in de buurt zijn,want het heeft wel iets zo in het donker rijden!!!
koga62
Mountainbiker
Berichten: 44
Lid geworden op: zo 28 dec 2008 21:20
Rijdt met: ene met pedalle,

N8ride

Bericht door koga62 »

Bedankt aan de 210 deelnemers van onze 1e N8ride, en er zal zeker dank zij de leuke reacties achteraf een volgende editie komen!
Aan de ondergrond kunnen we weinig doen,de pijlen zullen we zeker iets op vinden en aan de resterende 5% verhard : hier kan nog wat af :lol: Volgende afspraak volgend jaar terug op het 1e weekend van september maar mogelijk op vrijdag zodat er een lange aprés van gemaakt kan worden met tentje,en voor velen die het voor de eerste maal deden:met een lamp die straald :drunk:
Freewheeler
Mountainbiker
Berichten: 11
Lid geworden op: za 21 aug 2010 20:59
Rijdt met: ridley

Bericht door Freewheeler »

Er waren nog foto's getrokken, waar kunnen we deze ergens vinden?...
Plaats reactie