houffamarathon .

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
rocco
Mountainbiker
Berichten: 297
Lid geworden op: zo 05 sep 2004 15:11
Rijdt met: xesco tix,specialized FSR s-work carbon 2007
Contacteer:

Bericht door rocco »

bij mijn rekening is het er wel af zal da maar meenemen naar houfa voor aan de inschrijving tafel.

maar krijgt ge geen nummer via mael normaal?
Gebruikersavatar
aj kwak
Mountainbiker
Berichten: 661
Lid geworden op: do 17 apr 2003 20:07
Rijdt met: funnybikers.be - chronorace.be - eventit.be

Bericht door aj kwak »

-
Laatst gewijzigd door aj kwak op di 27 nov 2012 10:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Arjan1
Mountainbiker
Berichten: 57
Lid geworden op: do 11 aug 2011 10:28
Rijdt met: Idworx RR 29"

Bericht door Arjan1 »

Hier in NL hetzelfde ellende met die organisatie...

Mischien toch maar een andere tocht opzoeken voor zondag..
Gebruikersavatar
Wettelbeir
Mountainbiker
Berichten: 68
Lid geworden op: do 03 feb 2011 15:51
Rijdt met: Me grote wielen

Bericht door Wettelbeir »

aj kwak schreef:
celiazed schreef:zo te horen zijn ze er terug wat van aan het bakken :)
+1
idd dit zou wel eens de laatste Houffamarathon kunnen zijn... ben benieuwd maar al dit gestuntel beloofd niet veel goeds

En als ze onze betalingen niet geloven rijden we toch en volgen toch gewoon de bepijling we hebben betaald en dat ze een verkeerd rekeningnummer opgeven kunnen wij toch niet aan doen?
Misschien nog een gouden tip, steek alvast de track in jullie gps... mochten ze hier en daar een stukske vergeten uit te pijlen zijn #-o

Opvallend dat ook de kleine afstanden niet meer aan bod komen ??? brengt dat niet genoeg op misschien ?
Voodoo
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: za 14 mei 2005 10:19
Rijdt met: Bulls copperhead 3 plus

Bericht door Voodoo »

Waar kan je die track dan vinden?
Gebruikersavatar
Kraura
Mountainbiker
Berichten: 474
Lid geworden op: vr 19 sep 2008 07:40
Rijdt met: Trek 8500

Bericht door Kraura »

Op tijd betaald 4/5maand geleden maar geen GPS track gekregen. Als iemand de track vd 60km heeft, canakris ad hotmail .com aub.
Jeremy
Mountainbiker
Berichten: 216
Lid geworden op: do 01 sep 2005 07:28
Rijdt met: Cannondale Scalpel 29er carbon 1, Trek x-caliber 29 en nen Eddy

Bericht door Jeremy »

Ook geen track ontvangen van de 120km. Of waar kan je deze downloaden?
Heb betaald en sta wel in de lijst.
KurtiLCMT
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 21 nov 2011 23:00
Rijdt met: Capino MTB

Bericht door KurtiLCMT »

De gps track wordt pas vanavond bezorgd. Reden is simpel: pas als we laatste check up gedaan hebben ter plaatse (en start bepijling valt daarmee samen) sturen we de gps-tracks door.
Wat het ongenoegen over die mailing betreft: een nieuwe en nog wat onervaren administratieve kracht heeft die mail wat ongelukkig geformuleerd. Meer is dat niet. Het commentaar van iemand op dit forum die de Houffamarathon binnen de organisatie vorig jaar volledig in de steek gelaten heeft, past alleszins bij het niveau van dat heerschap. Ik kan nu al zeggen dat het qua parcours en organisatie stukken beter zal zijn dan vorig jaar.
De kleine randonneur-afstanden zijn niet afgeschaft omdat dat te weinig opbrengt, maar omdat er gewoon te weinig interesse voor is. Zij die nu kritiek hebben moeten weten dat we met een compleet hervormd maar zeer gemotiveerd team kiezen om een zo goed mogelijke menu aan te bieden, en dan moet je geen 7 keuzes laten maar liefst 3 keuzes goed klaarstomen.
Gebruikersavatar
slijkplaat
Mountainbiker
Berichten: 164
Lid geworden op: za 26 mar 2011 18:41
Rijdt met: niner en fuji
Contacteer:

Bericht door slijkplaat »

ik heb betaald en bij mij weten is mijn betaling goed ontvangen , heb mail gekregen dat ik een t-shirt krijg , mijn broer zelfde dag ingeschreven en betaald , en heeft mail gekregen dat zijn betaling niet gebeurt is , terwijl het van zijn rekening is afgegaan .
ikzelf heb ook nog geen gps track ontvangen . dus zullen nog wel zien zekers
KurtiLCMT
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 21 nov 2011 23:00
Rijdt met: Capino MTB

Parcour en bepijling : innovaties en heel sterk gemotiveerd!

Bericht door KurtiLCMT »

Parcours en bepijling: we weten dat daar in het verleden al eens een probleem mee was. We hebben als 'Vlaamse' groep met franstalige vrienden nu resoluut de bepijling in eigen handen genomen en niet meer 'uitbesteed' onder leiding van plaatselijke mensen, zonder die daarom met alle zonden te overladen. Kijk, we doen er straks dus ALLES aan om 1) correct en voldoende te bepijlen, 2) om zo ook de wetgeving terzake te respecteren en geen problemen met eigenaars en Waters en Bossen te hebben. Als we soms al wat beperkt zijn geweest in de website-communicatie, dan kan ik enkel maar herhalen, dat de nieuwe datum zéér kort bij onze LCMT zat. Wij hebben door zelf vanuit de Vlaanders keer op keer ginder aan de parcours te gaan werken, heel veel extra tijd op deze essentiële kwestie gestoken. Wij duimen dat het ook beloond wordt. Echter moet ik jullie 'ontgoochelen' of ontmoedigen door te stellen dat het juist de Dienst Waters en Bossen is die verbiedt om de parcours al massaal te gaan verkennen op zaterdag. Als organisator kunnen en zullen we jullie niet van het parours 'jagen', maar we vragen gewoon om hiermee rekening te houden. Stukken die tot vaste routes behoren zijn uiteraard geen probleem. Maar als er honderden bikers op zaterdag al passeren op 'uitzonderlijk' toegestane autorisaties, moeten we niet schrikken dat er de zondag weer 'bordjes' verdwijnen doordat lokale bewoners of verantwoordelijken dan 'ingrijpen'. Dat het er ginds niet makkelijker op wordt om naar wetgeving toe correct te handelen en tegelijk de deelnemers optimaal te dienen, hoeft geen verdere uitleg. Toch ben ik zeker dat we met onze zelf uitgekiende en gecoördineerde aanpak straks véél beter kunnen scoren dan in het verleden. Bovendien heb ik persoonlijk de verantwoordelijkheid genomen om de nieuwe routes uit te zetten en daarbij uit te gaan van mijn eigen toch rijke fiets- en bike-ervaring. Waar en wanneer technisch, waar en wanneer recup, wat qua 'landschappelijke schoonheid'... Ik heb in eer en geweten gehandeld en nu is het aan jullie.
Plaats reactie