houffamarathon .

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
rocco
Mountainbiker
Berichten: 297
Lid geworden op: zo 05 sep 2004 15:11
Rijdt met: xesco tix,specialized FSR s-work carbon 2007
Contacteer:

Bericht door rocco »

heb al lang betaald en stond in de lijst en nu sta ik er ineen keer nie meer tussen vind ik raar
Gebruikersavatar
celiazed
Mountainbiker
Berichten: 84
Lid geworden op: di 10 apr 2007 21:03

Bericht door celiazed »

zo te horen zijn ze er terug wat van aan het bakken :)
Gebruikersavatar
Bozo
Mountainbiker
Berichten: 311
Lid geworden op: vr 22 sep 2006 10:55
Rijdt met: Cannondale Slate, YT Jeffsy te koop..

Bericht door Bozo »

idem hier.. sta plots niet meer in de lijst! maar het is bizar.. ik dacht dat ik dus betaald had maar vind niks terug op mijn uittrekksels.. ik heb in het hele begin normaal betaald dacht ik dus? zou het rekeningnr ofzo verkeerd geweest zijn?? tkan ook mijn eigen schuld zijn.. ik heb al intussen contact gehad aan de telefoon maandagavond en ze gingen me diezelfde avond terug bellen maar niemand gehoord en der neemt niemand meer op na ettelijke keren te bellen... dat wilt dus zeggen helemaal achteraan starten..
Gebruikersavatar
Tubeken
Mountainbiker
Berichten: 572
Lid geworden op: vr 20 jul 2007 17:59

Bericht door Tubeken »

Hier idem, mail gehad dat alles wel in orde komt ...

Zaterdag neem ik overschrijvingsbewijs mee van betaling, idem als inschrijfdatum. Ik ga ervan uit dat ik dan zo mijn startnummer krijg, hopelijk zonder teveel discussie.

:-?
bikerwalt
Mountainbiker
Berichten: 28
Lid geworden op: zo 07 mar 2010 20:53
Rijdt met: cube ltd race

Bericht door bikerwalt »

Hier van hetzelfde ,mail gehad dat inschrijving niet in orde is.Als bewijs moet je uittreksel van bank mee brengen.Heb al wel gezien dat bij de inschrijving een ander bankrekeningnr is dan dat van op hun site.
bostrippertje
Mountainbiker
Berichten: 138
Lid geworden op: vr 01 jun 2007 13:19
Rijdt met: SCOTT

Bericht door bostrippertje »

mss wel 'epic' net als de rdhf van 10 dagen terug,
als we de weerberichten mogen geloven :-)

de 116km wordt ne rit op uithouding en karakter..
nie plooien! 8)
Gebruikersavatar
Bozo
Mountainbiker
Berichten: 311
Lid geworden op: vr 22 sep 2006 10:55
Rijdt met: Cannondale Slate, YT Jeffsy te koop..

Bericht door Bozo »

omdat ik "zogezegd" niet betaald heb krijg ik de gps track van de 60 km niet doorgestuurd.. iemand die hem wilt doorsturen? pb me ff en ik geef mijn adres door...
gedewe
Mountainbiker
Berichten: 190
Lid geworden op: ma 18 aug 2003 20:36
Rijdt met: Grand Canyon 29 AL 7.9

Bericht door gedewe »

k heb ook niks ontvangen , t is iets raar ? Nochtans sta ik in de lijst van deelnemers en ik was bij de eersten
Gebruikersavatar
Tubeken
Mountainbiker
Berichten: 572
Lid geworden op: vr 20 jul 2007 17:59

Bericht door Tubeken »

bikerwalt schreef:Hier van hetzelfde ,mail gehad dat inschrijving niet in orde is.Als bewijs moet je uittreksel van bank mee brengen.Heb al wel gezien dat bij de inschrijving een ander bankrekeningnr is dan dat van op hun site.
Inderdaad, rek. nr. dat je kreeg bij inschrijvingsmail is een ander dan van op de website ... Kdenk dat 't daar leuk zal worden aan de inschrijvingstafels #-o #-o
Gebruikersavatar
uncle sam
Mountainbiker
Berichten: 3341
Lid geworden op: za 30 dec 2006 17:14
Rijdt met: canyon lux
Contacteer:

Bericht door uncle sam »

geen nieuws is goed nieuws hoop ik, geen emails ontvangen tenzij ze in de spam zijn terechtgekomen :P
Plaats reactie