houffamarathon .

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

fred20v schreef:Hallo,
Ik rijd nu ongeveer 3 maand TT van verschillende afstanden van 45km 700hm (Buizingen Sabboika) tot 85km (regiotour vlaanderen)
Nu had ik graag wat anders gedaan en vond de Houffalizemarathon.
Het lijkt me een interessant parcours , maar heb het eerder voor m'n eigen tempo te rijden dan te racen.
Begrijp me ni verkeerd ik rijd ook graag door maar als ik de uitslagen zie op hun site :oops: vooral met die hm's.
Ik ben nergens van lid en vroeg me af of ik me hier gewoon kon voor inschrijven en of het toch miss te hoog gegrepen is.
Ik rij de houffa ook enkel voor het parcours hoor, ben nu wel toe aan mijn 6de editie dus ben al wat meer geroutineerd daar, Akkoord tijdens de startloop wordt ge wat me gezogen maar verder kan ik u aanraden om enkel uw EIGEN tempo te rijden.

MaC'Red 8)
fred20v
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 28 mei 2012 19:53
Rijdt met: Specialized Epic Expert

Bericht door fred20v »

kan je je dan gewoon inschrijven zonder lid te zijn van enige bond en vergunningen?
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

fred20v schreef:kan je je dan gewoon inschrijven zonder lid te zijn van enige bond en vergunningen?
De enige korting die ze u gunnen is lid van O² Bikers en een vergunning voor wedstrijden en al de rest telt niet, dus ge kunt inschrijven zonder lid te zijn.

MaC'Red 8)
The Doctor 46
Mountainbiker
Berichten: 496
Lid geworden op: wo 15 sep 2010 00:58
Rijdt met: Trek & epic 29er

Bericht door The Doctor 46 »

fred20v schreef:Hallo,
Ik rijd nu ongeveer 3 maand TT van verschillende afstanden van 45km 700hm (Buizingen Sabboika) tot 85km (regiotour vlaanderen)
Nu had ik graag wat anders gedaan en vond de Houffalizemarathon.
Het lijkt me een interessant parcours , maar heb het eerder voor m'n eigen tempo te rijden dan te racen.
Begrijp me ni verkeerd ik rijd ook graag door maar als ik de uitslagen zie op hun site :oops: vooral met die hm's.
Ik ben nergens van lid en vroeg me af of ik me hier gewoon kon voor inschrijven en of het toch miss te hoog gegrepen is.
Gewoon doen , iedereen mag meedoen. De meeste rijden deze voor plezier en niet voor den tijd.
Deze is ook ni zo techische
Gebruikersavatar
ditCh
Mountainbiker
Berichten: 329
Lid geworden op: di 22 apr 2008 19:20
Rijdt met: Cannondale Flash Alloy 29'er 1 • On-One Inbred 26"

Bericht door ditCh »

Is er al ergens het parcours te bekijken? De omschrijving op de site is nogal "vaag". Zou wel handig zijn om wat bevoorrading locaties te plannen.
The Doctor 46
Mountainbiker
Berichten: 496
Lid geworden op: wo 15 sep 2010 00:58
Rijdt met: Trek & epic 29er

Bericht door The Doctor 46 »

Hopelijk stop het een beetje met regenen, dit weekend in Bouillon (Dohan)gaan rijden en het waar daar serieus vettig.
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Bericht door BerggeitCasualFietser »

The Doctor 46 schreef:Hopelijk stop het een beetje met regenen, dit weekend in Bouillon (Dohan)gaan rijden en het waar daar serieus vettig.
der zat ik ook al aan te denken... [-X
lexx
Mountainbiker
Berichten: 84
Lid geworden op: ma 10 dec 2007 20:21
Rijdt met: cannondale 29 flash alloy1

Bericht door lexx »

welke banden adviseren jullie?
ben er een hele tijd uitgeweest en niet echt meer op de hoogte van wat er nu zo allemaal op de markt is.
26"
Gebruikersavatar
Kraura
Mountainbiker
Berichten: 474
Lid geworden op: vr 19 sep 2008 07:40
Rijdt met: Trek 8500

Bericht door Kraura »

lexx schreef:welke banden adviseren jullie?
ben er een hele tijd uitgeweest en niet echt meer op de hoogte van wat er nu zo allemaal op de markt is.
26"
Schwalbe Ultremo
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

Kraura schreef:
lexx schreef:welke banden adviseren jullie?
ben er een hele tijd uitgeweest en niet echt meer op de hoogte van wat er nu zo allemaal op de markt is.
26"
Schwalbe Ultremo
Das ne band voor ne koersvelo hé :roll: :bounce: :lol: :lol:
Plaats reactie