Zo 24/06/2012 Grobbendonk

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
crazy rush
Mountainbiker
Berichten: 105
Lid geworden op: za 17 mei 2008 19:41
Rijdt met: cannondale rush 08

Bericht door crazy rush »

ben je soms zo'n snelvlieger die dan de plijltjes niet ziet hangen
ben daar nog nooit verloren gereden organisatie is daar top
Gebruikersavatar
tek-zotic
Mountainbiker
Berichten: 1449
Lid geworden op: ma 19 dec 2011 22:42
Rijdt met: Fuji SLM

Bericht door tek-zotic »

zal ook eens afkomen de zondag voor de 60
Gebruikersavatar
Danny MTB Vorselaar
Mountainbiker
Berichten: 128
Lid geworden op: wo 16 mar 2011 20:34
Rijdt met: Granville pulse V1

Bericht door Danny MTB Vorselaar »

MTB Vorselaar zal er ook zijn voor een schitterende toer.
Glee
Mountainbiker
Berichten: 151
Lid geworden op: zo 03 apr 2011 22:54
Rijdt met: X-trail SAVE 5.0 - BeOne Team -Canyon Nerve AL 29-9.9 SL - Giant Defy composite

Grobbendonk

Bericht door Glee »

Vandaag hier ook de 60 km komen rijden.
Niks op aan te merken op dit parcour, een mengeling van asfalt, redelijk wat singletracks en bos en landwegen. Alles perfect te rijden.Laatste 20 km wel veel regen en ferme rukwinden gehad.
Bepijling kon hier en daar wel iets beter, ik zou er niet van verschieten moest iemand in de prikkeldraad gereden zijn ;)
Bevoorraading zeer miniem, maar daar ik tevreden ben met een banaan , voor mij voldoende .
Ik had 63 km op de teller.
Gr
Glee
Gebruikersavatar
tek-zotic
Mountainbiker
Berichten: 1449
Lid geworden op: ma 19 dec 2011 22:42
Rijdt met: Fuji SLM

Re: Grobbendonk

Bericht door tek-zotic »

Glee schreef:Vandaag hier ook de 60 km komen rijden.
Niks op aan te merken op dit parcour, een mengeling van asfalt, redelijk wat singletracks en bos en landwegen. Alles perfect te rijden.Laatste 20 km wel veel regen en ferme rukwinden gehad.
Bepijling kon hier en daar wel iets beter, ik zou er niet van verschieten moest iemand in de prikkeldraad gereden zijn ;)
Bevoorraading zeer miniem, maar daar ik tevreden ben met een banaan , voor mij voldoende .
Ik had 63 km op de teller.
Gr
Glee
ik vond de eerste 30km toch echt wel saai met heel veel asfalt,
bepijling was dik in orde heel soms misschien wat laat maar voor mij was het allemaal duidelijk, wel ene keer fout gereden, maar iemand had een pijl eraf getrokken en in de boskes gegooid (nietje hong er nog), heb deze pijl dan ff terug gehangen
bevoorrading was juist wat ik ervan verwacht: nen appelsien, banaan, koek en drank. de aquarius manne ware wel wa laat precies :D
ik had 64 op de teller (waarschijnlijk met dat fout rijden)
G3rd
Mountainbiker
Berichten: 118
Lid geworden op: wo 20 jun 2012 12:36
Rijdt met: Merida Big Nine TFS -900D
Contacteer:

Bericht door G3rd »

Vandaag hier geweest voor de 40 km op mijn allereerste TT.

Spijtig van het weer maar al bij al goed meegevallen. Vertrokken van uit Bouwel city, in het begin éénmaal verkeerd gereden omdat er gn pijlen meer stonden. Gelukkig was er een groepje met de al bekende Geert Wellens die de weg wist. We zijn op schoon plaatsen geweest waar ik anders niet zou komen dus goed geamuseerd.

Bevoorrading was voor mij voldoende vermits ik gewend ben eten en drinken zelf mee te sleuren.

Dit smaakte naar meer op naar de volgende

:-D
Willy D
Mountainbiker
Berichten: 1586
Lid geworden op: di 07 okt 2003 15:41

Bericht door Willy D »

ook geweest, gelukkig voor de 40 gekozen. Parcours viel goe mee.

wel met de fiets heen en terug vanuit Kontich. Terugweg gietende regen en wind op kop, ben nog verkleumd.
BLACK CUBE
Mountainbiker
Berichten: 88
Lid geworden op: zo 02 nov 2008 19:43
Rijdt met: Zanatta Cross

Bericht door BLACK CUBE »

wildnr1 schreef:
Willy D schreef:ook geweest, gelukkig voor de 40 gekozen. Parcours viel goe mee.

wel met de fiets heen en terug vanuit Kontich. Terugweg gietende regen en wind op kop, ben nog verkleumd.
Idd, de terugweg was voor mij kort maar was er toch nog teveel aan.
Door het even binnen zitten was het koud en nat bij het terug vertrekken.
Dus ik kan begrijpen dat het voor jou niet gezellig was om terug thuis te raken.
Van uit Ranst wast nog 20Km terug in de zeikregen.
Maar het tochtje was wat je mag verwachten in Grobbendonk. Bevoorrading was Ok en meer moet dat niet zijn. Een beetje zon is altijd wel meegenomen.
Willy D
Mountainbiker
Berichten: 1586
Lid geworden op: di 07 okt 2003 15:41

Bericht door Willy D »

BLACK CUBE schreef:
wildnr1 schreef:
Willy D schreef:ook geweest, gelukkig voor de 40 gekozen. Parcours viel goe mee.

wel met de fiets heen en terug vanuit Kontich. Terugweg gietende regen en wind op kop, ben nog verkleumd.
Idd, de terugweg was voor mij kort maar was er toch nog teveel aan.
Door het even binnen zitten was het koud en nat bij het terug vertrekken.
Dus ik kan begrijpen dat het voor jou niet gezellig was om terug thuis te raken.
Van uit Ranst wast nog 20Km terug in de zeikregen.
Maar het tochtje was wat je mag verwachten in Grobbendonk. Bevoorrading was Ok en meer moet dat niet zijn. Een beetje zon is altijd wel meegenomen.
zijt gij me nie voorbij gereden in het oprijden? Iets voorbij de brug over het kanaal?
Gebruikersavatar
Josser
Mountainbiker
Berichten: 42
Lid geworden op: di 07 okt 2008 12:38
Rijdt met: Merida X-edition

Bericht door Josser »

Het gebeurt me niet vaak maar deze tocht was nu eens niet mijn ding, zelfs één van de zwakste die ik al ooit gereden heb. De helft asfalt, zéér zwakke bewegwijzering; ik ben geen fan van dit soort pijltjes (na de bevoorrading een huisnummer 45 verkeerdelijk aangezien als kilometeraanduiding, maar dat lag puur aan mezelf, wél eens goed gelachen), buiten enkele kleine uitzonderingen altijd rechttoe, rechtaan.
Eerste en laatste keer hier aanwezig geweest, punt. [-X
Plaats reactie