Een pluim in uw gat?

Het verloop van wat misschien ooit tot een eigen kledinglijn leidt, kan je hier volgen. Momenteel wordt gepeild naar de interesse voor een fietstenue en/of bodywarmer.
Gebruikersavatar
jef
Mountainbiker
Berichten: 35
Lid geworden op: ma 16 sep 2002 02:00
Rijdt met: Exodus Rock 03 LX XT / Cannondale jekyll 1000 XT

Bericht door jef »

Afbeelding


yessssss 't is gelukt.
Gebruikersavatar
Epic
Mountainbiker
Berichten: 544
Lid geworden op: do 07 nov 2002 02:15
Rijdt met: 2002 S-Works - 2003 Stumpjumper

Bericht door Epic »

Dingo schreef: ...Hoe ligt het erbij, laat even weten als je wil, want volgende week werk ik nog en dan kan ik gaan biken gedurende 14 dagen.
Alles lag er goed berijdbaar bij, de grond was wel nog bevroren. Qua routes: route 3&4 zijn niet echt zwaar, twee mooie klimmen waar je gas kan geven. Bovenaan col de Haussière was er veel afgesloten door de jacht (weeral!) dus beetje moeten improviseren, die col oprijden is wel een tip (3,9 en 1,5km). Die ultraklim, dodenmuur noemt die is wel vreselijk, k'vraag me feitelijk af of er al eens ene opgereden is...
Conclusie: La Roche is ideaal als je graag klimt en goed berijdbaar.
Gebruikersavatar
Shrek
Mountainbiker
Berichten: 118
Lid geworden op: ma 02 dec 2002 00:43
Rijdt met: Thompson Zeus

Bericht door Shrek »

En hoe zat het met de blauw wimpeltjes????
Zijn jullie mede-Mountainbike.be'ers tegengekomen?
SPECI
Mountainbiker
Berichten: 735
Lid geworden op: za 07 sep 2002 02:00
Rijdt met: cannondale 26”

Bericht door SPECI »

nope, niemand tegengekomen :-?
Gebruikersavatar
Black Phantom
Mountainbiker
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 12 aug 2002 02:00
Rijdt met: Trek 4700
Contacteer:

Bericht door Black Phantom »

Shrek schreef:En hoe zat het met de blauw wimpeltjes????
Zijn jullie mede-Mountainbike.be'ers tegengekomen?
Ik ben er gene tegengekomen. En eerlijk gezegd had ik er zelf ook nog geen aan. Ik vond geen stukske blauwe stof buiten een zijden slipke van mijn vrouw. 'k Zou nogal beziens hebben moest ik daarmee door 't bos paraderen. :oops:
Gebruikersavatar
Shrek
Mountainbiker
Berichten: 118
Lid geworden op: ma 02 dec 2002 00:43
Rijdt met: Thompson Zeus

Bericht door Shrek »

Niks is zo hip als een man met een blauwe slip..... :lol: :lol:
JeF GT
Mountainbiker
Berichten: 660
Lid geworden op: ma 18 mar 2002 02:00
Rijdt met: GT Zaskar

Bericht door JeF GT »

Alst nu een string was geweest was er toch nie zoveel verschil met een lintje?
Wat hield u toch tegen, vraag ik mij dan af. :lol:
Gebruikersavatar
ka.dee
Management
Berichten: 1495
Lid geworden op: di 19 feb 2002 02:00
Rijdt met: Rider Expert

Re: Een pluim in uw gat?

Bericht door ka.dee »

Black Phantom schreef:Inleiding: Dankzij den bodywarmer zullen we hopelijk op één of andere aprés-bike wel eens een forummer kunnen ontwaren, maar wat tijdens de rit? Wie weet komt er ooit nog een Mountainbike.be zomertenue maar gezien de moeilijke afwikkelingen om tot een bodywarmer te komen zal dat nog niet voor morgen zijn vrees ik.
Wat mij betreft, mag dat tenue (of is het dien) er gerust komen. Diegene die zich geroepen voelt om een ontwerp te maken, ga gerust uw gang.
Hou wel rekening met copyrights die op afbeelding kan rusten. En verder niet te veel pikken van tenues van clubs :wink:
Als er nu werk van wordt gemaakt kan alles in kannen en kruiken komen tegen de lente. Het is immers mijn bedoeling om in eerste instantie en korte broek en trui met korte mouwen te voorzien.
JeF GT
Mountainbiker
Berichten: 660
Lid geworden op: ma 18 mar 2002 02:00
Rijdt met: GT Zaskar

Bericht door JeF GT »

Het probleem met zo'n tenue blijft natuurlijk het feit dat velen met bepaalde kleren van hun club of team moeten rijden.

En voor de bodywarmer waren er wel 25 geïnteresseerden, maar ik vrees dat het voor een tenueke veel minder gaat zijn.
Gast

Bericht door Gast »

Ja inderdaad, een tenueke daar heb ik ook ni zo veel interesse in
Plaats reactie