Za 26/05/2012 Lotenhulle :: 8st KermisVTT Lotenhulle (Aalte

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
bonachi
Mountainbiker
Berichten: 171
Lid geworden op: za 25 dec 2004 14:50
Rijdt met: scott scale 40

Bericht door bonachi »

TOT ZATERDAG
Vorig jaar door pech na 15km forfait moeten geven maar de jaren daarvoor steeds voldaan aangekomen.
Met de bike vanuit Aalter naar de start om nog een paar extra km's te hebben.
Al een aantal pijltjes zijn hangen =P~
Eén van de toppers uit de streek !!
Gebruikersavatar
jo63
Mountainbiker
Berichten: 87
Lid geworden op: ma 18 jan 2010 23:08
Rijdt met: Specialized Epic Comp Carbon

Bericht door jo63 »

Kom af voor de 72,5km. Dit lijkt me vlot te doen als dat 42km off-road is en vlak.
de stig
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: zo 11 dec 2011 17:50
Rijdt met: graag en veel

Bericht door de stig »

kom zeker af voor de volle 72 km(met bendeke),mss. wel de mooiste uit de streek
old walker
Mountainbiker
Berichten: 192
Lid geworden op: za 08 aug 2009 14:12
Rijdt met: minerva

Bericht door old walker »

Zaterdag ga ik ook nog eens meedoen :-D :-D Ben benieuwd wat het zal geven, maanden geleden dat ik nog eens op mijn mtb het rondgereden =P~ =P~ maar we zien wel als het niet goed gaat stoppen we er mee :cry: :cry: Dan is alles op de weg #-o #-o
tot zaterdag met wat vrienden hoop ik :P
pimke
Mountainbiker
Berichten: 139
Lid geworden op: zo 09 aug 2009 16:57
Rijdt met: GRANVILLE PULSE

Bericht door pimke »

tuurlijk ga da lukken old walker :bounce: en wawa het ziet er goed uit voor van het weekend we komen af mee nen man of 4 van de firma JAP :wink: :wink: laat de zonne maar schijnen 8) heb je een idee achter goe veel km er een splitsing is tussen 45 en 58 nen collega fiets de 45 ik de 58 kwestie van hoe lang we kunnen samen fietsen tot de splitsing bedankt =D> en veel succes wawa tot zaterdag :bounce: :bounce:
Gebruikersavatar
betonboerke
Mountainbiker
Berichten: 634
Lid geworden op: wo 24 nov 2004 21:18
Rijdt met: SPECIALIZED 29/hyp ht comp carbon cw
Contacteer:

Bericht door betonboerke »

old walker schreef:Zaterdag ga ik ook nog eens meedoen :-D :-D Ben benieuwd wat het zal geven, maanden geleden dat ik nog eens op mijn mtb het rondgereden =P~ =P~ maar we zien wel als het niet goed gaat stoppen we er mee :cry: :cry: Dan is alles op de weg #-o #-o
tot zaterdag met wat vrienden hoop ik :P
Allee maatje ben blij :bounce: :bounce: :bounce: dat ge der
terug ne keer bij bent =D> =D> !!
Gebruikersavatar
betonboerke
Mountainbiker
Berichten: 634
Lid geworden op: wo 24 nov 2004 21:18
Rijdt met: SPECIALIZED 29/hyp ht comp carbon cw
Contacteer:

Bericht door betonboerke »

pimke schreef:tuurlijk ga da lukken old walker :bounce: en wawa het ziet er goed uit voor van het weekend we komen af mee nen man of 4 van de firma JAP :wink: :wink: laat de zonne maar schijnen 8) heb je een idee achter goe veel km er een splitsing is tussen 45 en 58 nen collega fiets de 45 ik de 58 kwestie van hoe lang we kunnen samen fietsen tot de splitsing bedankt =D> en veel succes wawa tot zaterdag :bounce: :bounce:
We gaan da doen lukken !! [-o< Want een koersfietske is maar een koersfietske he !!
pimke
Mountainbiker
Berichten: 139
Lid geworden op: zo 09 aug 2009 16:57
Rijdt met: GRANVILLE PULSE

Bericht door pimke »

de echte beren :-D zijn de mtb e old walker :bounce: en betonboerke :bounce: en daar achter een stude mee ei en spek en nen goe leffe gr :-({|=
Gebruikersavatar
MTBert
Mountainbiker
Berichten: 352
Lid geworden op: za 30 sep 2006 00:41
Rijdt met: Univega HT UPCT 2011

Bericht door MTBert »

MTB Team Heiende uit Lokeren komt ook eens kijken of deze rit de moeite waard is. 't goed weer hebben jullie al kunnen regelen :-)
Gebruikersavatar
petruske
Mountainbiker
Berichten: 720
Lid geworden op: za 16 apr 2005 11:49
Rijdt met: trek /specialized

Bericht door petruske »

ik zal ook aanwezig zijn vanuit antwerpen en rij daarna door naar de zee voor een dag ontspanning
groetjes
Plaats reactie