Zo 13/05/2012 Rotselaar

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
BLACK CUBE
Mountainbiker
Berichten: 88
Lid geworden op: zo 02 nov 2008 19:43
Rijdt met: Zanatta Cross

Bericht door BLACK CUBE »

Superdeluks tocht !
We zaten al bijna dood voor we aan de inschrijving waren. Maar dan een gezellig terras, nen fantastische toer, een toffe bevoorrading, nog een stuk fantantastische toer en na 50 km weer een gezellig zonovergoten terras. Voor zo'n zondagen ist dat we het doen!
:bounce: =D> :lol:
de ware
Mountainbiker
Berichten: 1010
Lid geworden op: wo 25 mei 2005 22:18

Bericht door de ware »

voor de eerste keer hier aan de start, leuke lokatie, maar wel al serieus klimmen om aan de start te geraken maar voor de rest een van de betere tochten =D> in de streeek, veel paadjes voor de eerste keer aangedaan =D> (chapeau voor de parkoursbouwer)

goede bepijling,bevoorrading en eindelijk een lenteweer, heerlijk om te biken en zo goed als gene moos

mij (ons) sasbikers zien ze hier zeker terug

voor de organisatie(voor de 2de maal) nen dikke proficiat =D> =D>
Gebruikersavatar
phille
Mountainbiker
Berichten: 2003
Lid geworden op: do 01 jan 1970 02:00
Rijdt met: Bravo met het nieuwe forum !
Contacteer:

Bericht door phille »

goe weer, een gratis pint ... wat wil een mens nog meer !

Het enigste nieuwe waren de eerste en de laatste kilometer, de regio hebben we dan ook al een 100tal keer gedaan :-)
Gebruikersavatar
mahna-mahna
Mountainbiker
Berichten: 289
Lid geworden op: za 28 mar 2009 12:49
Rijdt met: Scott Scale 940

Bericht door mahna-mahna »

De 50 km gereden
Prima TT en organisatie
jefke4800
Mountainbiker
Berichten: 48
Lid geworden op: do 16 jul 2009 11:06
Rijdt met: Niner air 9 carbon

Bericht door jefke4800 »

Vond het ook een supertocht. Heel mooi gereden prachtige tussenstukken gevolgd door klimmetjes. zeer leuk.

Wel 1 HEEL GROOT min punt vind ik de fietsbewaking dit vind ik wel veruit de minimum vereiste om veilig te en met een gerust hart te kunnen gaan inschrijven.
Gebruikersavatar
FOUTURE
Mountainbiker
Berichten: 86
Lid geworden op: wo 12 jul 2006 09:10
Rijdt met: Sandman Thar Ti XL met Pinion gearbox
Contacteer:

Bericht door FOUTURE »

Vorig jaar was de eerste editie al een van de betere toertochten (hoewel noodgedwongen een beetje ingekort), dit jaar was het gewoon "àf" :-D

Superweertje (voor de tweede keer al), gepland op het allerbéste moment van het jaar (fris lentegroen, nog geen netels, bramen of insecten), toffe en perfect-bollende parcours (met hier een daar een "vettige" streep om te herinneren hoe het hier bij kan liggen als het weken geregend heeft), foutloos bepijld, super-de-luxe start, bevoorrading en finish, lekkere Broeder Jacob, goeie benen, veel bike-maats tegen gekomen, wat wil ne mens nog méér ? =D> =D> =D>

De technische stand was toegezegd aan de organisatie en had er ook zeker gestaan, maar heeft wegens een noodgeval - jongste dochter naar spoedgevallen moeten voeren - op de laatste moment moeten afzeggen. Shit happens. Gelukkig lagen de tracks er perfect bij. Ik heb altijd een kettingpons bij - én tijd om te wachten op de reparatie, of een handje toe te steken als je niet weet hoe. Vragen kost niks, nee heb je altijd... Maar ik heb eigenlijk weinig accidenten gezien : een gaatje in een elleboog, en gehoord van een gebroken been. Geen technische pannes tegengekomen op de 50 km.

Vier keer zoveel deelnemers als vorig jaar met de eerste editie ! Als die allemaal zoveel reclame maken als ik, gaan ze volgend jaar een paar parkings moeten bijverzinnen ! Stijf bedankt aan de eigenaar van de villa op wiens prachtige gazon we mochten parkeren toen de wei volzet was ! Naar het schijnt doet die man in fietskledij. Voor mijn volgende aankoop weet ik al waar ik die ga doen [-o<

Wat betreft de doortocht door Heikant : ik ken de streek op mijn duimpje, van veertig jaar trektochten te paard : dit prachtige parcours heeft nog volop uitbreidingsmogelijkheden. En 't mocht gerust nog wat langer zijn 8)

Bedankt ! Bij leven en welzijn ben ik er volgend jaar zéker weer bij !
Polle Pedal
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: di 19 okt 2010 21:17
Rijdt met: Trek 8500 model 2009

Bericht door Polle Pedal »

Inderdaad een prachtige tocht. Ben opgegroeid op den berg een straat verder van de inschrijving. Aangenaam verrast toen ik deze morgen naar homebase kwam om te zien hoeveel auto's er al overal stonden. Dan maar auto bij pa en ma zetten en 100m naar St Paulusheem fietsen :-) De streek ken ik uiteraard zeer goed, maar toch nog enkele nieuwe paden ontdekt. Doe zo verder middelbergcommitee. Dit wordt een TT klassieker.
koppigaard
Mountainbiker
Berichten: 1002
Lid geworden op: zo 03 feb 2008 22:05
Rijdt met: Specialized Stumpjumper

Bericht door koppigaard »

Een perfecte afpijling, niet beknibbeld op waarschuwingspancardes en -mensen, infoborden daar waar je ze wil hebben als biker...deze tocht las als een roadbook. Ook een dikke proficiat van mijne kant. Op de Wijngaardberg, naar mijn indruk, nieuwe stukken gezien en ook gevoeld aan mijn knie. Mijn dag was goed: de Zoenk naar boven gereden en ook die laatste steile singletrack, ondanks twee dwarsstandjes. Maar daarna waren mijn beste pijlen verschoten. Mogelijke parkeerproblemen de volgende jaren lossen zich vanzelf op. De helftvan het volk komt blijkbaar met de fiets. Zelf heb ik vandaag gebruik gemaakt van de parking aan het rond punt in Rotselaar, zo'n 3 km van de start en daar was het nog vrij leeg. Enig minpunt: ik heb Br. Jacob grotendeels aan mij voorbij laten gaan, ne mens moet soms ook werken voor een nieuwe ketting.
svenne
Mountainbiker
Berichten: 32
Lid geworden op: di 03 nov 2009 11:44
Rijdt met: Trek 8500

Bericht door svenne »

Leuk tochtje! Iemand van de organisatie die een overzicht kan geven van de privéstukken die in het 50km parcours zaten? heb enkel bordjes met 'privé' gezien na de eerste klim (aan die boomgaard)...
Gebruikersavatar
TNTrek
Mountainbiker
Berichten: 153
Lid geworden op: di 18 aug 2009 14:55

Bericht door TNTrek »

Astamoës schreef:En de Zounk zat erin! Prima beslissing.
Keineige tocht, zelfs met een valling van hier tot Snothoven.

Wat was de Zounk dan precies??

Zalige tocht, en dat voor een tweede organisatie nog maar! =D>
Plaats reactie