13/11/04 cyclocrosswedstrijd voor mountainbikers te Niel

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
Dave the madman
Mountainbiker
Berichten: 43
Lid geworden op: ma 06 sep 2004 10:33
Rijdt met: Specialized Epic, XT

Bericht door Dave the madman »

een MOUNTAINbike wedstrijd op een veldritparcours? Ik ben er nog niet geweest, maar zijn de rondes niet wat kort en het parcours te ontechnisch voor een XC?
Gebruikersavatar
swerkfiets
Mountainbiker
Berichten: 203
Lid geworden op: vr 06 feb 2004 19:35
Rijdt met: olmo sramX0
Contacteer:

Bericht door swerkfiets »

alle info omtrent deze wedstrijd vindt je op volgende site http://www.niel.be
Gebruikersavatar
Gino
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: wo 26 mei 2004 02:30
Rijdt met: GT zaskar LE

Bericht door Gino »

maw ik start en rij mee over dat zelfde parcour als mijne maat Sven Nijs en stap van de bike om de balkjes te nemen. 1 Ronde is +/- 5 km en ik rij 1h a volanté !! Man man man das weeral wa !!

ja mss kom ik is af!

Gino
Gebruikersavatar
swerkfiets
Mountainbiker
Berichten: 203
Lid geworden op: vr 06 feb 2004 19:35
Rijdt met: olmo sramX0
Contacteer:

Bericht door swerkfiets »

Red bull zal er ook zijn met een stand en vooral een massa toeschouwers want deze wedstrijd is onderdeel van Niel jaarmarkt.
Gebruikersavatar
Gino
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: wo 26 mei 2004 02:30
Rijdt met: GT zaskar LE

Bericht door Gino »

ah kan ik startpremie vragen HAHAHAHA :D
Gebruikersavatar
marzokki NQH
Mountainbiker
Berichten: 304
Lid geworden op: zo 10 mar 2002 02:00
Rijdt met: terrago-kader '98

Bericht door marzokki NQH »

Dave the madman schreef:een MOUNTAINbike wedstrijd op een veldritparcours? Ik ben er nog niet geweest, maar zijn de rondes niet wat kort en het parcours te ontechnisch voor een XC?
misschien wel 'ontechnisch', maar wel zwaar genoeg.

Ik ben de dag voor de wedstrijd in vossem ook een paar toertjes op het parcours gaan rijden en dat is zeker niet te onderschatten.
Gebruikersavatar
swerkfiets
Mountainbiker
Berichten: 203
Lid geworden op: vr 06 feb 2004 19:35
Rijdt met: olmo sramX0
Contacteer:

Bericht door swerkfiets »

vandaag was het GVA-trofee veldrit en ik kan jullie vertellen het parcours ligt er zwaar bij.Een ronde voor ons zal een 5km zijn. Ik heb het achteraf even verkent en het is zeker niet te onderschatten. Er worden voor 360€ aan geldprijzen verdeelt onder de winnaars.
Gebruikersavatar
slow motion
Mountainbiker
Berichten: 256
Lid geworden op: vr 28 mei 2004 16:26
Rijdt met: 20", 28" en 29"
Contacteer:

Bericht door slow motion »

Het parcours was zaterdag idd niet technisch, maar zeker zwaar en zompig genoeg!
Tijdens de laatste wedstrijd heeft het ook nog ff geregend wat de laatste toeren behoorlijk zwaar maakte.

Al bij al een fijne organisatie (1euro per drankje :drunk: ) met een wat tegenvallend deelnemersveld; eerste reeks 7dlnmrs, 2de? en 3de reeks 28dlnmrs.

Oh ja, parcours was net geen 4km.
Plaats reactie