Zo 29/04/2012 Opwijk :: 3de Straf In Bergaf Toertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Mojobiker
Mountainbiker
Berichten: 2189
Lid geworden op: di 31 jul 2007 16:17
Rijdt met: TREK 8000 / CANYON Nerve Al 7
Contacteer:

Bericht door Mojobiker »

@ Ghost Biker: Wel zien dat alles getest is voor je hier komt rijden. You'll need it. 8)
houffabiker
Mountainbiker
Berichten: 72
Lid geworden op: za 01 okt 2011 23:30
Rijdt met: Cannondale scalpel 29" alu 3

Bericht door houffabiker »

Zal normaal gezien aanwezig zijn,te lezen aan de komentaar,nen goeien tocht.Ben nogal nen hoogtemeter vreter,en dan nog wa technisch erbij wa moe nen echten mtber nog meer hebbe :P de rest van ons club(Resi-Bike)ga wss nar Lokeren #-o nie echt spannend in mijn ogen
tot zondag en hopelijk me goe weer 8)
Gebruikersavatar
MTBert
Mountainbiker
Berichten: 352
Lid geworden op: za 30 sep 2006 00:41
Rijdt met: Univega HT UPCT 2011

Bericht door MTBert »

D'r zijn er van mijn team die ook in Lokeren gaan rijden maar deze gaat eens een nieuwe streek opzoeken. Verandering van spijs en zo hé. Nu hopen dat ze deze week de kraan hierboven maar al eens dichtdraaien.
Gebruikersavatar
Ghost-biker
Mountainbiker
Berichten: 528
Lid geworden op: wo 30 nov 2005 21:46
Rijdt met: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team
Contacteer:

Bericht door Ghost-biker »

Mojobiker schreef:@ Ghost Biker: Wel zien dat alles getest is voor je hier komt rijden. You'll need it. 8)
Dat alles op zijn plaats zit en vastzit, daar twijfel ik niet aan :wink: Als de afstelling nog niet optimaal is, zal ik dat na 100km wel voelen #-o
Gebruikersavatar
laagvlieger
Mountainbiker
Berichten: 1073
Lid geworden op: wo 07 feb 2007 23:08
Rijdt met: trek 8000

Bericht door laagvlieger »

Aan de mannen van straf in bergaf, graag update van het parcours naar het einde van de week toe als je wil. Kan daar zware grond zijn de streek rond mazenzele, asse hé. De streek kan weinig regen slikken heb ik al ondervonden.
Gebruikersavatar
Mojobiker
Mountainbiker
Berichten: 2189
Lid geworden op: di 31 jul 2007 16:17
Rijdt met: TREK 8000 / CANYON Nerve Al 7
Contacteer:

Bericht door Mojobiker »

Vanaf dinsdag mag je van ons updates verwachten wat de toestand van het parcours betreft.

Mojo
Gebruikersavatar
Mojobiker
Mountainbiker
Berichten: 2189
Lid geworden op: di 31 jul 2007 16:17
Rijdt met: TREK 8000 / CANYON Nerve Al 7
Contacteer:

Bericht door Mojobiker »

Aangezien we dit jaar terug vanop het voetbalveld vertrekken, is het tijd om het filmpje van de allereerste editie nog eens op te diepen:

Promofilmpje:

Mojo
Gebruikersavatar
TaurineR
Mountainbiker
Berichten: 1916
Lid geworden op: za 16 jul 2005 23:28
Rijdt met: C. FSi

Bericht door TaurineR »

Ziet er mooi uit, nu het weer nog!
Gebruikersavatar
Ixxel
Mountainbiker
Berichten: 273
Lid geworden op: ma 24 jan 2011 13:25
Rijdt met: Specialized
Contacteer:

Bericht door Ixxel »

ziet er niet zo goed uit, kwa weer dan dat ze geven.. regen, regen en nog eens regen, met op zaterdag voor de verandering => bakken regen :(
Gebruikersavatar
Xfrank
Mountainbiker
Berichten: 287
Lid geworden op: za 20 sep 2008 19:21

Bericht door Xfrank »

Mojobiker schreef:Aangezien we dit jaar terug vanop het voetbalveld vertrekken, is het tijd om het filmpje van de allereerste editie nog eens op te diepen:

Promofilmpje:

Mojo
Mojo,
ik heb bij de filmpjes gezien dat jullie vorig jaar de "7 Stanes" gereden hebben. Wij zitten daar binnen 3 weken met 4 van de club... we verblijven in het hotel nabij de Mabie trails. heb je enige tips voor ons, bandenkeuze, kleding... blijkbaar is een verband koffertje geen overbodige luxe :wink:
graag enige info in mijn postbus. thanks en tot zondag in Opwijk
Xfrank
Plaats reactie