Zo 29/04/2012 Opwijk :: 3de Straf In Bergaf Toertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Schoupabiker
Mountainbiker
Berichten: 316
Lid geworden op: zo 07 jan 2007 00:24
Rijdt met: Klein Pulse Pro en Cannondale Scalpel 68, Cannondale Rize en Cannondale Scalpel SE - MSC Zion Tandem

Bericht door Schoupabiker »

Straf! die mannen passeren aan mijn deur !!! :lol:
Kan ik hier dan vertrekken .. betalen aan de eerste bevoorrading die ik tegenkom of later aan de start?
Ik zit in het verste punt van de paarse lus .. ni ver van halfweg dus (zal BV3 zijn dat ik eerst tegenkom)
... Streets?
Straf van die in Bergaf
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1882
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Bericht door patje2 »

Welke afstanden passeren allemaal door het laarbeekbos? Deze passage wil ik zeker meepakken en max dan 50km hebben gaat dit?
eric
Mountainbiker
Berichten: 54
Lid geworden op: wo 25 apr 2007 16:54
Rijdt met: trek superfly 100

Bericht door eric »

@patje2 door het Laarbeekbos passeert de 75 en de 100 km.

@Schoupabiker betaal later aan de start, aan de bevoorrading kan er niet betaald worden.
Gebruikersavatar
crash biker
Mountainbiker
Berichten: 855
Lid geworden op: ma 16 okt 2006 19:13
Rijdt met: Merida TFS 500

Bericht door crash biker »

eric schreef:
@Schoupabiker betaal later aan de start, aan de bevoorrading kan er niet betaald worden.
we houden de inschrijvingen wel open tot ge gepasseerd zijt ... :wink: :-D
Gebruikersavatar
Ixxel
Mountainbiker
Berichten: 273
Lid geworden op: ma 24 jan 2011 13:25
Rijdt met: Specialized
Contacteer:

Bericht door Ixxel »

hoe ligt het parkoers op dit moment bij? =P~
Gebruikersavatar
Streets
Mountainbiker
Berichten: 3275
Lid geworden op: ma 20 sep 2004 16:25
Rijdt met: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
Contacteer:

Bericht door Streets »

Ixxel schreef:hoe ligt het parkoers op dit moment bij? =P~
deze ochtend
vettig.

zeker in de buurt van het Laarbeekbos. Er zullen naar alle waarschijnlijkheid alternatieve passages (zeker in het Laarbeek) zijn bij dergelijk slecht weer.

Streets
Gebruikersavatar
Mojobiker
Mountainbiker
Berichten: 2189
Lid geworden op: di 31 jul 2007 16:17
Rijdt met: TREK 8000 / CANYON Nerve Al 7
Contacteer:

Bericht door Mojobiker »

Een klein overzichtje van al onze afstanden:

- 15km: de kidstoer maakt een kronkel langs het mooiste wat Opwijk te bieden heeft. Bedoelt voor de jeugd en tot -16 jaar rijd je bij ons gratis.
- 30 en 45km: deze tochten zijn ideaal voor de beginnende biker, van het vlakke Opwijk gaat het hoofdzakelijk naar het heuvelachtige Asse. De uitlopers van het Pajottenland zorgen al snel voor wat hoogtemeters (570hm op de 45km).
- 60 en 75km: ideaal voor de doorwinterde biker die al iets meer kilometers aankan. Wil je al het mooiste in één rit, dan is de 75km dé aanrader! Deze doet zowel het Boréboske als het Laarbeekbos aan, hier liggen de knapste singletracks van de streek. Naast Opwijk en Asse rijd je vooral door Relegem en Zellik, al snel goed voor 800 hoogtemeters.
- 90 en 100km: ook de marathonrijder komt bij ons aan zijn trekken. Naast al het mooie van de 75km nemen we jullie nog verder mee in de groene gordel rond Brussel. In Dilbeek kregen we uitzonderlijk toestemming om door enkele mooie natuurplekjes te rijden. Dit met enkele leuke technische verrassingen als resultaat. Dé uitdaging van de dag dus!

Tot zondag 29 april!

Mojo 8)
www.strafinbergaf.be
Gebruikersavatar
VaMalder
Mountainbiker
Berichten: 393
Lid geworden op: zo 17 feb 2008 09:29
Rijdt met: Ene me 64 spaken en 2 pedalen

Bericht door VaMalder »

Volgende week iets droger hoop ik want anders zal de 100 , voor mij althans, een dagtocht worden. :)
Gebruikersavatar
Ghost-biker
Mountainbiker
Berichten: 528
Lid geworden op: wo 30 nov 2005 21:46
Rijdt met: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team
Contacteer:

Bericht door Ghost-biker »

In deze streek nog nooit gereden. Misschien een reden om eens af te komen voor de 100 :P . Hopelijk is de groepset binnen zodat ik mijn nieuwe bike kan afwerken en hier komen testen. [-o<
Gebruikersavatar
laagvlieger
Mountainbiker
Berichten: 1073
Lid geworden op: wo 07 feb 2007 23:08
Rijdt met: trek 8000

Bericht door laagvlieger »

Zeker en vast komen biken in deze streek.
Er zullen hier veel verschieten wat deze in petto heeft.
Wel veel geultjes prikkeldraad baantjes..... bbbrrrr !!!
Plaats reactie