Zo 22/04/2012 Desslegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Berichten: 915
Lid geworden op: za 13 okt 2007 10:31
Rijdt met: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom
Contacteer:

Bericht door Emperor of the Mud »

Tubeken schreef:Vind ik supertocht voor de streek, tweemaal al gereden. Dit jaar jammer genoeg niet ... Toeme, zaterdag keuken uitbreken en zondag werken #-o
Ik zal dan maar de eer hoog houden. Perfecte opwarmer voor de Cassel.
Gebruikersavatar
prideandglory1891
Mountainbiker
Berichten: 3342
Lid geworden op: ma 07 jan 2008 21:52
Rijdt met: Niner EMD - Rocky Mountain Instinct 999MSL
Contacteer:

Bericht door prideandglory1891 »

BerggeitCasualFietser schreef:waarschijnlijk kom ik uit het Waasland ook, wat kan ik verwachten?
Heb paar weken terug de Gouverneur gereden...
Deze is TOP voor de streek.
ALLE mooie passage's worden aangedaan. Behoorlijk veel privé... Ik dacht Wortegembos, Spitaelbossen, crossparcours, ooigem bos

Verwacht wel geen rit in de aard van Beignée maar deze mag er echt wel zijn. En zelfs de 75lkm is niet vervelend en er zitten geen km's in om zomaar een lange afstand te kunnen aan bieden.

Wanneer rij je? Zondag? Ik denk van thuis uit te vertrekken, 75 te rijden en terug (als 't deftig weer is)
meester biek
Mountainbiker
Berichten: 638
Lid geworden op: zo 12 okt 2008 10:11
Rijdt met: sensa fiori

Bericht door meester biek »

Kom hier zaterdag ook de 75 rijden.
De vorige 2 edities waren heel goed (beter dan de 'Gouverneur'), veel variatie en idd. behoorlijk wat privé (Bouvelo zat er denk ik ook nog in) :bounce:
Gebruikersavatar
Emanuello
Mountainbiker
Berichten: 79
Lid geworden op: za 04 dec 2010 12:41
Rijdt met: Cube reaction gtc team / Ridley X-fire 2012

Bericht door Emanuello »

Idd, een x mooiere tocht dan de gouverneur.... Bouvelo bos moeten passen op de boerderijentocht, wat ik heeeel jammer vond maar dankzij de mannen van desselgem kan ik er dit weekend twee dagen van genieten!!! deze tocht is een echte aanrader!

Ik kijk al uit naar het weekend!!
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Bericht door BerggeitCasualFietser »

prideandglory1891 schreef:
BerggeitCasualFietser schreef:waarschijnlijk kom ik uit het Waasland ook, wat kan ik verwachten?
Heb paar weken terug de Gouverneur gereden...
Deze is TOP voor de streek.
ALLE mooie passage's worden aangedaan. Behoorlijk veel privé... Ik dacht Wortegembos, Spitaelbossen, crossparcours, ooigem bos

Verwacht wel geen rit in de aard van Beignée maar deze mag er echt wel zijn. En zelfs de 75lkm is niet vervelend en er zitten geen km's in om zomaar een lange afstand te kunnen aan bieden.

Wanneer rij je? Zondag? Ik denk van thuis uit te vertrekken, 75 te rijden en terug (als 't deftig weer is)
zondag he, rond acht u a half negen vertrekken aan start. Als jij geen last hebt van het weer ;)
Het technische kan ik niet over oordelen, maar mijn conditie is alleszins al beter als toen ;) hou me maar op de hoogte? Ga M ook?
feverbiker
Mountainbiker
Berichten: 52
Lid geworden op: zo 11 sep 2011 17:51
Rijdt met: orbea

Bericht door feverbiker »

zal er ook zijn zaterdag
Gebruikersavatar
bonachi
Mountainbiker
Berichten: 171
Lid geworden op: za 25 dec 2004 14:50
Rijdt met: scott scale 40

Bericht door bonachi »

Heel hard genoten van de vorige edities.
Ik kom af als ik mijn nieuwe remschijven op tijd binnen krijg. Mijn oude zijn beetje krom en dringend aan vervanging toe.
Alles hangt dus af van de levering :roll:
Gebruikersavatar
veeteepepeetje
Mountainbiker
Berichten: 109
Lid geworden op: zo 18 mar 2012 13:08
Rijdt met: Ene zonder steunwielkes

Bericht door veeteepepeetje »

:-D zaterdag voor de achtste maal aan de start mooie rit :-D
sperre
Mountainbiker
Berichten: 64
Lid geworden op: ma 02 feb 2009 20:53
Rijdt met: thompson

Bericht door sperre »

D0C schreef:Langs waar gaat de grote tour ?
Hoeveel hm ?
geen idee juist van hoogte meters maar wel mooie bossen en tamelijk op en neer voor de 75
sperre
Mountainbiker
Berichten: 64
Lid geworden op: ma 02 feb 2009 20:53
Rijdt met: thompson

Bericht door sperre »

Sloebertje schreef:Indien het weer meevalt kom ik af vanuit "Bachten de kupe" :lol:

Ik ben niet gewoon om meer dan 50 km te rijden maar zou toch graag hier de 60 of 75 km rijden. Hoeveel bevoorradingen zijn er op die afstanden?
op de 35 - 50 is er 1 bevvoorading
en op de 60 - 75 zijn er 2.
Plaats reactie