Zo 15/04/2012 Rillaar

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
BLACK CUBE
Mountainbiker
Berichten: 88
Lid geworden op: zo 02 nov 2008 19:43
Rijdt met: Zanatta Cross

Bericht door BLACK CUBE »

Er komen zeker een paar AATB ers af!
Een slijkupdate op zaterdag is zeker welkom, kwestie van de bandjes hé
[-o<
Gebruikersavatar
Tom83
Mountainbiker
Berichten: 160
Lid geworden op: di 20 mar 2012 16:09
Rijdt met: Kona Raijin Ti, Kona Unit SS

Bericht door Tom83 »

Ik ben vandaag op pad geweest, niet in Rillaar weliswaar, maar toch Vlaams Brabant. Momenteel is het overal een modderpoel en heel veel slipgevaar. Zal tegen zaterdag, zondag niet anders zijn, dus zwaar profiel, lage druk en breed.
Gebruikersavatar
Steven.sp
Mountainbiker
Berichten: 150
Lid geworden op: di 28 aug 2007 08:29
Rijdt met: Cube

Bericht door Steven.sp »

Wij gaan zaterdagvoormiddag alles afpijlen en we zullen nadien zeker ook nog iets op het forum zetten. Als ik heel eerlijk moet zijn is er hier nog niet gigantisch veel neerslag uitgevallen en denk ik dat het nog wel zal mee vallen. Ook het onweer van gisteren avond is hier weg gebleven. :bounce: En vermits ze ook voor het weekend droog geven zie ik het nog volledig zitten. Hier en daar zal er natuurlijk wel eens wat modder zijn, maar zeker niet overwegend op ons parcours.
Gebruikersavatar
joske uit breda
Mountainbiker
Berichten: 227
Lid geworden op: za 06 dec 2008 16:18
Rijdt met: Trek superfly 100 29,er

Bericht door joske uit breda »

Steven.sp schreef:Wij gaan zaterdagvoormiddag alles afpijlen en we zullen nadien zeker ook nog iets op het forum zetten. Als ik heel eerlijk moet zijn is er hier nog niet gigantisch veel neerslag uitgevallen en denk ik dat het nog wel zal mee vallen. Ook het onweer van gisteren avond is hier weg gebleven. :bounce: En vermits ze ook voor het weekend droog geven zie ik het nog volledig zitten. Hier en daar zal er natuurlijk wel eens wat modder zijn, maar zeker niet overwegend op ons parcours.

Modder op zich is niet erg maar duidelijkheid hierover is wel zo prettig op dit golvend parcours. Kwestie van voorbereid te zijn en een fijne toer te kunnen rijden. Tot nu toe zal het weer alleszins meevallen !!!!!! Tot zondag! :-D :-D
roelp
Mountainbiker
Berichten: 435
Lid geworden op: vr 05 nov 2010 20:30
Rijdt met: heeft grote wielen

Bericht door roelp »

Steven.sp schreef:Wij gaan zaterdagvoormiddag alles afpijlen en we zullen nadien zeker ook nog iets op het forum zetten. Als ik heel eerlijk moet zijn is er hier nog niet gigantisch veel neerslag uitgevallen en denk ik dat het nog wel zal mee vallen. Ook het onweer van gisteren avond is hier weg gebleven. :bounce: En vermits ze ook voor het weekend droog geven zie ik het nog volledig zitten. Hier en daar zal er natuurlijk wel eens wat modder zijn, maar zeker niet overwegend op ons parcours.
Dan woon jij precies toch in een ander Rillaar als ik :)
Het heeft hier gisteren toch serieus zitten gieten.
Bepaalde stroken van jullie parcours heb ik toch wat schrik van, maar door een beetje modder laat ik me niet afschrikken.
el gordo
Mountainbiker
Berichten: 1408
Lid geworden op: zo 10 jan 2010 21:06
Rijdt met: heeft geen zijwieltjes meer

Bericht door el gordo »

Reflex schreef:
Goohooni schreef:is de avondrit van zaterdag 62k dezelfde als de marathon van zondag 62k?

ik kom waarschijnlijk deze dan rijden met enkele bikepartners uit oevel/westerlo!
Op hun website staan duidelijke gps kaarten. En zo te zien zit er op sommige stukken toch een verschil in. Met name in Groenhoeve slaan ze op Zondag een aantal stukjes over.
Wat is het verschil in hoogtemeters tussen zaterdag en zondag?
Speedy G.
Mountainbiker
Berichten: 945
Lid geworden op: zo 18 jul 2010 21:12
Rijdt met: Santa Cruz Tallboy XXL & Scott Scale 40 XXL

Bericht door Speedy G. »

Steven.sp schreef:Wij gaan zaterdagvoormiddag alles afpijlen en we zullen nadien zeker ook nog iets op het forum zetten. Als ik heel eerlijk moet zijn is er hier nog niet gigantisch veel neerslag uitgevallen en denk ik dat het nog wel zal mee vallen. Ook het onweer van gisteren avond is hier weg gebleven. :bounce: En vermits ze ook voor het weekend droog geven zie ik het nog volledig zitten. Hier en daar zal er natuurlijk wel eens wat modder zijn, maar zeker niet overwegend op ons parcours.
Ik ben eens benieuwd hoe de ondergrond daar is.
Kwestie of ik de XK moet leggen of mijn RK kan laten liggen vooraan.
Als het echt te gortig wordt, zal er zelfs een MK aan te pas komen maar dat hoop ik toch te vermijden.

Alleszins tot zondagochtend vroeg.
de ware
Mountainbiker
Berichten: 1010
Lid geworden op: wo 25 mei 2005 22:18

Bericht door de ware »

delegatie sasbikers uit Humbeek ook present voor deze leuke gevarieerde tocht en hopelijk niet al te vettig :roll:
afdalerke
Mountainbiker
Berichten: 307
Lid geworden op: ma 24 dec 2007 15:23
Rijdt met: cube race

Bericht door afdalerke »

zou michien ook wel eens afkomen van uit het verre west vlaanderen voor de 80 km .
momenteel voorspellen ze droog weer voor zondag wel veel wind.
Rubber Duck
Mountainbiker
Berichten: 94
Lid geworden op: do 24 nov 2005 23:11
Rijdt met: EDNINE
Contacteer:

Bericht door Rubber Duck »

Speedy G. schreef:
Steven.sp schreef:Wij gaan zaterdagvoormiddag alles afpijlen en we zullen nadien zeker ook nog iets op het forum zetten. Als ik heel eerlijk moet zijn is er hier nog niet gigantisch veel neerslag uitgevallen en denk ik dat het nog wel zal mee vallen. Ook het onweer van gisteren avond is hier weg gebleven. :bounce: En vermits ze ook voor het weekend droog geven zie ik het nog volledig zitten. Hier en daar zal er natuurlijk wel eens wat modder zijn, maar zeker niet overwegend op ons parcours.
Ik ben eens benieuwd hoe de ondergrond daar is.
Kwestie of ik de XK moet leggen of mijn RK kan laten liggen vooraan.
Als het echt te gortig wordt, zal er zelfs een MK aan te pas komen maar dat hoop ik toch te vermijden.

Alleszins tot zondagochtend vroeg.
Ik heb vanavond de 45km + de lus over de konijntjesberg nog eens gereden. Er zijn uiteraard wel heelwat plassen her en der en t ligt glibberig maar echte modderstroken zijn er niet bij. De grond is zeker niet verzadigd door de regen die gevallen is. Om een idee te geven, ik heb t rondje gereden met de geax mezcal en overal (hetzij nipt) boven gereden.
Zonder extra overvloedige regenval moet de RR zeker volstaan.
Plaats reactie