Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
mongoose
Mountainbiker
Berichten: 25
Lid geworden op: zo 29 mar 2009 20:32
Rijdt met: Cube LTD Team

Bericht door mongoose »

Ik was zondag per toeval in De Schorre, de kinderen waren er met de jeugdbeweging. Omdat de summerbike zo leuk is had ik mijn fiets meegepakt. Jongens, knap werk geleverd daar. Ik heb de bollen wel niet gevolgd, ze vielen mij pas op na een tijdje rondbollen.
Wat ik nog gezien heb : veel gevleugelde vrienden met zwart gele streepjes, hopelijk zal dit geen probleem worden in de zomer.
Ik moet zeggen dat ik geregeld eens gevloekt heb omdat het niet naar mijn zin ging, maar ja, anders valt er niets bij te leren zeker ? Kanttekening hierbij : op de summerbike kan ik op de meeste plaatsen rijden, terwijl ik er dan al veel zie sukkelen. voor velen gaat dit te extreem zijn denk ik.
Gebruikersavatar
El Perro Diablo
Mountainbiker
Berichten: 7193
Lid geworden op: zo 18 mar 2007 19:53
Rijdt met: Sharia for Niner
Contacteer:

Bericht door El Perro Diablo »

:drunk: Te xtreem..... :drunk:


Beetje minder op den dijk trainen en wat techniek bijleren.... =D>


Knap werk van de Schorre schuppers!!!! =D>
mongoose
Mountainbiker
Berichten: 25
Lid geworden op: zo 29 mar 2009 20:32
Rijdt met: Cube LTD Team

Bericht door mongoose »

Zeg duvelke, ik zeg hier gewoon wat ik op de Summerbike gezien heb. Ik heb mij vorige week goed geamuseerd in Boom. Voor mij is het goed. Op de Summerbike stonden er de vorige jaren al veel stil. Voor die mensen is dit teveel van het goede. Ze vinden het dus te extreem. Snappie ?
Ik heb zelfs al mensen zien afstappen omdat ze van de dijk naar beneden moesten rijden. Maar om die mensen hier nu wat uit te lachen ? [-X
Iedereen zijn kunnen en zijn durf. Ik vind dit bijna even erg als de would be wedstrijdrijders die klein mannekes in de kant rijden op een single track. En dat dan liefst nog luid vloekend op die klein mannekes die de kids tour aan het rijden zijn.
Maar tot slot : goe gewerkt mannen van Boom.
Gebruikersavatar
El Perro Diablo
Mountainbiker
Berichten: 7193
Lid geworden op: zo 18 mar 2007 19:53
Rijdt met: Sharia for Niner
Contacteer:

Bericht door El Perro Diablo »

Ah, waarde gij da klein manneke....sorry bij deze..... :lol:
mongoose
Mountainbiker
Berichten: 25
Lid geworden op: zo 29 mar 2009 20:32
Rijdt met: Cube LTD Team

Bericht door mongoose »

neen, als ik dat zie, zet ik een spurtje in om zo iemand tot de orde te roepen. De kids tours zijn er voor die klein mannekes, niet voor gasten waar het ego groter van is dan de prestaties die ze kunnen leveren.
Gebruikersavatar
flashing
Mountainbiker
Berichten: 139
Lid geworden op: vr 09 jul 2010 10:22
Rijdt met: cannondale cafeine

Bericht door flashing »

ik ga iets verklappen voor dit jaar betreffend bikefestival , er zal onmiddellijk een splitsing zijn vanaf de start , mtb parcour moeilijk en de andere kant makkelijk ........u bent gewaarschuwd nu , euh ne goeie tip train zo veel mogellijk op dit parcour want het einde is nog niet in zicht als ik spreek over hindernissen aanleggen :-D
Gebruikersavatar
PhilippeBiker
Mountainbiker
Berichten: 922
Lid geworden op: ma 19 apr 2010 09:03
Rijdt met: Scott Spark 900

Bericht door PhilippeBiker »

En wanneer gaat de delegatie parkoerbouwers nog een een gezamelijke tocht daar inlassen, zodat meerdere de volledige track kunnen aan elkaar rijden,want dat is nu moeilijk te zien waar de start en het einde is.
Vorige weekend ging het al niet door om 10u beneden aan de lift wanneer wel ? Ik zie er wel regelmatig rijden maar wie is wie natuurlijk.
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1879
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Bericht door patje2 »

Ik denk hier paasmaandag eens te gaan rijden is het al goed te doen om het parkoer te vinden naar horen zeggen orange stippen op de bomen volgen of staan er ondertussen al pijltjes? Hoe lang is deze tocht ongeveer?
Glee
Mountainbiker
Berichten: 151
Lid geworden op: zo 03 apr 2011 22:54
Rijdt met: X-trail SAVE 5.0 - BeOne Team -Canyon Nerve AL 29-9.9 SL - Giant Defy composite

Bericht door Glee »

kben er gisteren gaan rijden , tzijn nog altijd orange bollen op de bomen :)
Gebruikersavatar
Dickie
Mountainbiker
Berichten: 3821
Lid geworden op: di 01 feb 2005 14:44
Rijdt met: 29'er Hardtail, singlespeed en fully

Bericht door Dickie »

Nog geen filmpje van het ganse parcours?
Plaats reactie