Zo 11/03/2012 Ravels :: Veldtoertocht Ravels-Eel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
bartike
Mountainbiker
Berichten: 381
Lid geworden op: za 23 okt 2010 12:35
Rijdt met: karton/aluminium/ijzer

Bericht door bartike »

ik kom ook af naar Ravels vanuit Wuustwezel
alles ligt al klaar se :-D
Gebruikersavatar
Dirty Daddy
Mountainbiker
Berichten: 796
Lid geworden op: di 27 mei 2008 18:58
Rijdt met: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)
Contacteer:

Bericht door Dirty Daddy »

Morgen korte broeken weer =D> (wel mee de lange compressie kousen onder #-o )
Gebruikersavatar
gilbo
Mountainbiker
Berichten: 666
Lid geworden op: ma 07 feb 2005 18:40

Bericht door gilbo »

Amai, iedereen ligt precies nog uit te hijgen in de zetel :-D
Buiten het eerste drekstuk en dat zelfgemaakt everzwijnenpad op het eind was de tocht dik in orde, en met 93km had ik m'n buikske vol.
maltje
Mountainbiker
Berichten: 1637
Lid geworden op: do 08 mei 2003 14:21

Bericht door maltje »

Naar mijn bescheiden mening:Veel te veel lange rechte stukken.
Maar al bij al een wel leuke tocht.
Maanden geleden dat ik 43km gereden heb,en het deed deugd.
fotograaf
Mountainbiker
Berichten: 201
Lid geworden op: vr 06 jan 2012 17:47
Rijdt met: koga

Bericht door fotograaf »

gilbo schreef:Amai, iedereen ligt precies nog uit te hijgen in de zetel :-D
Buiten het eerste drekstuk en dat zelfgemaakt everzwijnenpad op het eind was de tocht dik in orde, en met 93km had ik m'n buikske vol.
Sorry, maar ik kan nog nie veel schrijven.. :oops: Ben helemaal uitgeput, want heb maar 4 sigaren kunnen roken(smoren..) :cry: :wink: Nadien wel -één- pintje gedronken..
Gebruikersavatar
Michelleke
Mountainbiker
Berichten: 185
Lid geworden op: di 19 aug 2003 22:56

Bericht door Michelleke »

maltje schreef:Naar mijn bescheiden mening:Veel te veel lange rechte stukken.
Maar al bij al een wel leuke tocht.
Maanden geleden dat ik 43km gereden heb,en het deed deugd.
"Veel te veel lange rechte stukken" begrijp ik niet echt... :roll:

Volgende keer moet je toch eens de grootste toer kiezen. Voor dezelfde prijs een bevoorrading meer =D>, seingevers, en een tof stukske parcours mét "bergjes". Vond wel dat er vrij weinig die langste afstand kozen (toch toen wij er waren). Is echter zeker aan te bevelen! Laat je zeker niet afschrikken door die 10km meer... ik had er bij thuiskomst in totaal 111 km :wink:

Zonder meer zeer goede organisatie, zonder noemenswaardige minpuntjes. En als ik er toch één "moet" verzinnen, is het het gebruik van 3 soorten pijlen, waarbij de witte niet altijd heel goed opvallen. Zou evt. makkelijk aangepast kunnen worden door de punt in fluo geel te overplakken. Enkele km voorbij de bevoorrading heb ik er verschillende verkeerd zien rijden (onbewust een lusje van hooguit 2 km af te snijden), maar de pijlen hingen daar wel degelijk).




------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2de zondag van september: VTT Noordergrensrit ( http://www.power-bikers.com Weelde )
sibo g
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: ma 26 dec 2011 20:41
Rijdt met: bulls copperhead3 plus

Bericht door sibo g »

Ik heb deze ook gereden vandaag, vond het een leuke tocht, enkel de start op het natte voetbalveld toen dacht ik pfff ik zit nie goed vandaag :oops: .
Ik was vertrokken vanuit Turnhout (15km) , de splitsing tussen de 45 en 55 kwam al snel op de tocht al na 13km ongeveer en daardoor dierf ik de 55km niet aan en heb dan voor de 45km gekozen. Buiten een paar diepe plassen viel de ondergrond wel mee, goed afgepijld, veel bos, niet TE veel volk, alles oké. Toch enig puntje van kritiek, de afspuitstand in het gras...heel de tocht geen natte voeten maar aan de afspuitstand loopt het water in je schoenen, jammer dat ze daar niet aan gedacht hadden. Soit, terug thuis had ik 73km op het tellertje staan...zeer tevreden, en al zeg ik het zelf...niet slecht voor iemand die nog geen 3 maand geleden zijn allereerste tt gereden heeft en geen ervaring had met fietsen in het algemeen =D> .
Man man man...wat een gestoef over m'n eigen [-X .

Mvg Sibo.
kouwsje
Mountainbiker
Berichten: 84
Lid geworden op: za 08 mar 2008 13:25
Rijdt met: Een goedkoop fietske

Bericht door kouwsje »

Voor ons een geslaagde tocht :lol: :lol:
Iedereen bedankt en tot volgend jaar 17/03/2013 =D> =D> =D>
de foto's staan over een paar dagen op MTB-YOU.be
frankkite
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 04 mar 2012 20:40
Rijdt met: Cube LTB 2012

toffe toch

Bericht door frankkite »

Voor mij pas de derde toch dit jaar (en sinds jaren). Vertrokken net voor sluiten van inschrijvingen, rond 10h45. Gekozen voor de 35 km. Heel mooie tocht in het bos, veel van de tijd helemaal alleen met mijn maat. Super rustig, mooie omgeving en top weer. Heel goede organisatie, goed bevoorrading, heel goede bewegwijzering, echt heel goed. Voor mij persoonlijk was dit een gevarieerd parcours. Toen we binnen kwamen was men al aan't opruimen, geen kritiek we hadden vroeger moeten vertrekken of harder trappen he. Volgend jaar zeker terug.
BLACK CUBE
Mountainbiker
Berichten: 88
Lid geworden op: zo 02 nov 2008 19:43
Rijdt met: Zanatta Cross

Bericht door BLACK CUBE »

Tof tochtje, alleen dat idioot zelfgemaakt stuk op het einde was er teveel aan. Een heel stuk op en af was dat om aan de km's te komen ?
Laat dat volgend jaar aub. Tot dan #-o
Plaats reactie