Za 03/12/2011 Sint-Joris / Beernem :: 18De V.T.T. De Lattenk

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
aartrijkenoare
Mountainbiker
Berichten: 40
Lid geworden op: vr 25 jan 2008 18:49
Rijdt met: cannondale Rush

Bericht door aartrijkenoare »

wilddog schreef:De Ieperse Platte tubisten zouden normaal ook starten, maar deze middag bericht gekregen van het overlijden van onze voorzitter Ludo Denys. De begrafenis zaterdag krijgt nu voorrang.
Ook WTC Jabbeke wenst hun oprechte deelneming aan te bieden bij het overlijden van jullie voorzitter, veel sterkte.
Gebruikersavatar
i-Mac
Kerstman
Berichten: 1336
Lid geworden op: za 01 mei 2004 12:37

Bericht door i-Mac »

We komen vanuit Brugge met de fiets. Maar we zouden graag al eerder inpikken op het parkoer. Waar kunnen we dat eventueel doen?
Gebruikersavatar
bonachi
Mountainbiker
Berichten: 171
Lid geworden op: za 25 dec 2004 14:50
Rijdt met: scott scale 40

Bericht door bonachi »

Dedju toch ... heb ik met mijn domme kop een paar weken geleden beloofd om te gaan helpen met het uitvoeren van gravé voor de oprit van ne maat. Ik had beter eerst goed naar de kalender gekeken :oops:
Tot volgend jaar dan maar zeker :cry:
Gebruikersavatar
boana
Mountainbiker
Berichten: 68
Lid geworden op: wo 24 nov 2010 12:57
Rijdt met: Trek Fuel EX8 27.5+

Bericht door boana »

wilddog schreef:De Ieperse Platte tubisten zouden normaal ook starten, maar deze middag bericht gekregen van het overlijden van onze voorzitter Ludo Denys. De begrafenis zaterdag krijgt nu voorrang.
oprechte deelneming vanwege de Duivelshonden van Triathlonclub Damme, spijtige zaak... :(
Gebruikersavatar
slooverke
Mountainbiker
Berichten: 640
Lid geworden op: ma 13 apr 2009 19:52
Rijdt met: Ednine 29 Orka Black/Red

Bericht door slooverke »

Kijk al uit naar zaterdag!!!! Zal waarschijnlijk weer een schoon ritje worden, maar nu eens in de regen ipv in de sneeuw!!!! Laat ons hopen dat we toch niet echt "uitgeregend" worden, t zou jammer zijn voor deze organisatoren. See you :lol: :lol: :lol: :lol:
m-biker
Mountainbiker
Berichten: 127
Lid geworden op: do 19 mei 2005 14:06
Rijdt met: Martelly met Deore LX, Magura HS33 en Mavic Crossride

Bericht door m-biker »

i-Mac schreef:We komen vanuit Brugge met de fiets. Maar we zouden graag al eerder inpikken op het parkoer. Waar kunnen we dat eventueel doen?
i-Mac, ik denk dat je best naar de start kan rijden, want het parkoers gaat hoofdzakelijk de andere richting uit (tenzij het werd gewijzigd). Hoe laat vertrekken jullie? Ik ga alvast ook heen en terug met de fiets...
breydelzoon k
Mountainbiker
Berichten: 154
Lid geworden op: wo 02 dec 2009 22:56
Rijdt met: canondale

Bericht door breydelzoon k »

wilddog schreef:De Ieperse Platte tubisten zouden normaal ook starten, maar deze middag bericht gekregen van het overlijden van onze voorzitter Ludo Denys. De begrafenis zaterdag krijgt nu voorrang.
ook de leden van wtc De Breydelzonen Assebroek Brugge bieden hun deelneming aan bij het overlijden van jullie voorzitter.
Gebruikersavatar
wilddog
Mountainbiker
Berichten: 74
Lid geworden op: vr 06 okt 2006 23:03
Rijdt met: Scott Limited Edition

Bericht door wilddog »

Mevrouw Ludo Denys, het bestuur van de Platte Tube en de leden danken de vele blijken van sympatie en medeleven !
Ludo was 31 jaar geleden mede-stichter van onze club.
Gebruikersavatar
frits motaar
Mountainbiker
Berichten: 844
Lid geworden op: di 13 jan 2009 11:59

Bericht door frits motaar »

ik ben hier vorig jaar ook komen bollen,was wel 200km van mijn thuis,maar het was toch de moeite door dat er veel sneeuw lag op het parcours,zie hier een filmverslagje van toen:



ps:het is nog met mijn vorige camera gefilmd,vandaar de mindere kwaliteit.
Gebruikersavatar
lattespletter
Mountainbiker
Berichten: 112
Lid geworden op: zo 11 nov 2007 12:43
Rijdt met: Martelly Zenith

Bericht door lattespletter »

Hoi bikers

Bijna volledig gepijld, morgen nog de lussen aan elkaar weven zodat jullie niet verkeerd rijden.Parcour ligt er zo goed als droog bij, het beetje regen van vandaag is weggezogen door de droge bos-en zandgrond.
Morgen een laatste check-up en hopelijk blijft de regen een beetje achterwege, maar met een zuchtje wind droogt alles zeer vlug op.

Salu and see you on saterday
Plaats reactie