Zo 27/11/2011 Zandhoven :: VTT Zandhoven

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Tabula Rasa
Mountainbiker
Berichten: 380
Lid geworden op: vr 09 mei 2008 10:50
Rijdt met: Alma 29R S
Contacteer:

Bericht door Tabula Rasa »

Om 6u50 ging wekker af ... om 11u30 uit bed gerold #-o vermoeiende week achter de rug.
het zal voor volgend jaar zijn, zeker als ik lees wat voor puike organisatie het is geweest =D>
Gebruikersavatar
spaghetti_2
Mountainbiker
Berichten: 1445
Lid geworden op: zo 15 nov 2009 15:52
Rijdt met: Scott Spark RC Pro 2020, Rose X-Lite

Bericht door spaghetti_2 »

Ben zelf van de streek en heb alle tochten in de buurt al enkele keren gereden. En ik kan alleen maar hopen op regen, want zonder modder is mtben in deze streek hetzelfde als een wegkoers :(
BLACK CUBE
Mountainbiker
Berichten: 88
Lid geworden op: zo 02 nov 2008 19:43
Rijdt met: Zanatta Cross

Bericht door BLACK CUBE »

We zijn duidelijk niet goed bezig!
De laatste jaren is er minder en minder toegelaten. Al de toffe weggeskes mogen niet meer gebruikt worden. Ik denk dat het tijd wordt om toe te geven dat de de groene fundamentalisten gewonnen hebben. Dit heeft niets meer met mountainbiken te' maken. Dit kan je op een gezellige zondagmiddag met vrouw en kinderen rijden. Ik ben gekomen omdat ik in de buurt woon. Ik ken de streek perfect en weet dus beter. Maar echt mannen stopt er mee zoek een andere manier om geld te verdienen. Dit doet de naam van de mountainbike sport geen goed. De organisatoren kunnen hier weinig aan doen want je mag nergens meer in het bos rijden.
De bevoorrading was oké De afpijling de chalet achteraf alles in orde! Maar het belangrijkste: het parcours daar hoef je zelf geen crossfiets voor te hebben. Met een gewone stadsfiets is dit ook te rijden.
Volgende jaar zoek ik echt iets anders.
Willy D
Mountainbiker
Berichten: 1586
Lid geworden op: di 07 okt 2003 15:41

Bericht door Willy D »

poepeloe schreef:wat leto zegt kan ik bevestigen vele onder de bikers denken dat ze aan het koersen zijn verder een leuke tocht gehad goed bevoorading en bepijlingen ik kom zeker volgend jaar terug
vandaag zelf de coulissen in gereden door de sasbikers. goe bezig!!
poepeloe
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: do 11 nov 2010 18:07
Rijdt met: topbike

Bericht door poepeloe »

ik heb iemand zien foto's nemen waar kan ik die terug vinden
Gebruikersavatar
lukke
Mountainbiker
Berichten: 241
Lid geworden op: wo 17 nov 2004 14:56
Rijdt met: CUBE Reaction
Contacteer:

Bericht door lukke »

BLACK CUBE schreef:We zijn duidelijk niet goed bezig!
de de groene fundamentalisten .
Veel van die 'bosjes ' zijn in handen van 'Natuur en Bos'. Dit is een provinciale dienst. De redenering van de provincie is: zoveel mogelijk gronden voor bedrijven en verkavelingen (brengt veel op) en een beetje groen houden en dat dan afschuwelijk maken (soort park)voor de 'echte natuurliefhebbers' een onverantwoord beleid. Zij beslissen dan dat je er, meestal niet, door mag. De visie van natuurpunt is om het weinige groen te beschermen én het open stellen voor het publiek. Iets heel anders dan de provinciale dienst. bij mijn weten zitten er geen groene fundamentalisten in het provincie bestuur van Antwerpen.
Willy D: Excusses van de sasbikers. Mag nooit de bedoeking zijn ook al nodigt het parcour uit tot snel rijden.
Willy D
Mountainbiker
Berichten: 1586
Lid geworden op: di 07 okt 2003 15:41

Bericht door Willy D »

lukke schreef:
BLACK CUBE schreef:We zijn duidelijk niet goed bezig!
de de groene fundamentalisten .
Willy D: Excusses van de sasbikers. Mag nooit de bedoeking zijn ook al nodigt het parcour uit tot snel rijden.
merci :wink: ...verder geen probleem! 't verbaasde me, dat is alles.
David118
Mountainbiker
Berichten: 35
Lid geworden op: di 24 nov 2009 17:26
Rijdt met: Ridley

Bericht door David118 »

poepeloe schreef:ik heb iemand zien foto's nemen waar kan ik die terug vinden
Foto's en filmpje van gisteren worden vanavond online geplaatst en zijn te vinden via de website van WTC Rap Terug via de knop verslagen.

http://users.telenet.be/wtcrapterug
DePiespaal
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: di 29 nov 2011 14:12
Rijdt met: Canyon

Bericht door DePiespaal »

Leto schreef:Vanochtend om 8u vertrokken in mijn achtertuin, ik kon bijna niet geloven dat er om dat tijdstip al zoveel volk was.
Ik kan mij tevens niet herinneren dat het parcours er ooit zo snel al heeft bijgelegen. Enkel beetje dabben op het stukje tussen autostrade en de dijk van het Albertkanaal.
Bijgevolg voor 10u al terug binnen. Nog een drankje genuttigd en een hot-dog gegeten. Geen opmerkingen naar de organisatie toe...
MAAR: op een gegeven moment werden we voorbijgestoken door een groep "losgeslagen" gekken met crossfietskes die de goede naam van de MTB'ers weer eens zwaar door het slijk hebben gehaald. Ik heb bewust de namen van de sponsers op hun truitje onthouden: Borremans uit Hoogstraten, rood met gele truitjes.... Hoe onnozel kun je rijden. We reden langs het anti-tankkanaal richting fort. Er was ook een wandeltocht en we kwamen tegenliggers tegen, komen plots die bende gekken langs links en rechts voorbijgestoken, die wandelaars begonnen "terecht" te roepen, wij hebben ook even geroepen...oohhh, wat hoopte ik dat er toen een of meerdere van die gasten in het anti-tankkanaal hadden gereden, maar helaas... aub, als je passeert, check dan even of het kan en hang niet de held uit, want zo breng je ook andere mensen in gevaar!!! :oops:
Names heel HWT onze excuses hiervoor! Ik heb je een PB verstuurd om de nodige uitleg te verschaffen en mijn visie hierover te kaderen.

Ook ikzelf ben radicaal tegen dit gedrag, maar heb zondag een inschattingsfout gemaakt en die betreur ik (en ik spreek eveneens in naam van heel HWT)!
Gebruikersavatar
Leto
Mountainbiker
Berichten: 289
Lid geworden op: di 01 mar 2005 21:02
Rijdt met: Speci Epic Pro & Speci Roubaix SL4

Bericht door Leto »

PB aan de Piespaal

Excuses trouwens aanvaard.
Plaats reactie