project niner air9 carbon tang ready

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Gebruikersavatar
sailor
Mountainbiker
Berichten: 130
Lid geworden op: wo 23 feb 2011 17:23
Rijdt met: stevens manic 2011, specialized rockhopper pro (muddy)
Contacteer:

Bericht door sailor »

graven bak jong...kleur vinnek oek super!!

=D>
jefke4800
Mountainbiker
Berichten: 48
Lid geworden op: do 16 jul 2009 11:06
Rijdt met: Niner air 9 carbon

Bericht door jefke4800 »

heb me mss wat slecht uitgerukt met wringen bedoel ik iets moeilijker in de bochten sturen, minder snel door bochten dan met 26"
zondagsrijer
Mountainbiker
Berichten: 315
Lid geworden op: di 15 jun 2004 00:30
Rijdt met: rocky mountain element 950rsl

Bericht door zondagsrijer »

govaert schreef:Wel proper gedaan die carbon look cover over uwe lefty! Zit wel niet zo zot van dat oranje kader, heb het meer voor de witte. Juist ja, smaken verschillen, over de onderdelen zitten we wel op 1lijn!
Da vind ik nu juist nie schoon met die carbonlook afwerking, beetje kaal nu, da lijkt precies gewoon een rechte buis nu. Misschien oranje lefty stickers (of niner) met beetje wit ergens laten maken. Met de vaste tang vork is da stukken schoner.
De fiets als geheel valt me visueel tegen, in't wit zwart had da mooier geweest denk ik.
Maar rijden zal ie doen als de beste, daar twijfel ik nie aan :-D
Gebruikersavatar
brouwers
Mountainbiker
Berichten: 74
Lid geworden op: zo 12 jul 2009 09:23
Rijdt met: niner air9 carbon

niner

Bericht door brouwers »

ik heb hier geen last van
mischien als je wat minder techniek hebt voor marathon en touren is dit geen probleem voor mij toch niet

anders moet je zien van een testfiets ergens te krijgen dat je is kan rijden
Gebruikersavatar
brouwers
Mountainbiker
Berichten: 74
Lid geworden op: zo 12 jul 2009 09:23
Rijdt met: niner air9 carbon

Bericht door brouwers »

zondagsrijer schreef:
govaert schreef:Wel proper gedaan die carbon look cover over uwe lefty! Zit wel niet zo zot van dat oranje kader, heb het meer voor de witte. Juist ja, smaken verschillen, over de onderdelen zitten we wel op 1lijn!
Da vind ik nu juist nie schoon met die carbonlook afwerking, beetje kaal nu, da lijkt precies gewoon een rechte buis nu. Misschien oranje lefty stickers (of niner) met beetje wit ergens laten maken. Met de vaste tang vork is da stukken schoner.
De fiets als geheel valt me visueel tegen, in't wit zwart had da mooier geweest denk ik.
Maar rijden zal ie doen als de beste, daar twijfel ik nie aan :-D
dit is voorlopig of er komen oranje lefty stickers op of ik ga ze laten lakken in de oranje kleur van het frame met mischien in zwarte letters niner in de lengte op de vorkpoot
maar dan zouden ze juist hetzelfde blinkende oranje moeten hebben
en vaste vork is mooi maar dit is geen optie voor mij ,arm kan zoveel schokken niet verdragen
en ja de ene vind da kleur mooier ik dees
ik moet hem in de eerste plaats ferm vinde he :wink: :-D
Laatst gewijzigd door brouwers op ma 28 nov 2011 20:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
kevx
Mountainbiker
Berichten: 1659
Lid geworden op: wo 28 mei 2008 17:09
Rijdt met: Bronto Reverend/Niner Air9 RDO

Bericht door kevx »

nice!! veel schoner dan die witte air carbons :wink:

(ik zou int oranje "lefty" op de vork zetten)
Gebruikersavatar
s-biker gert
Mountainbiker
Berichten: 1396
Lid geworden op: za 17 nov 2007 18:07
Rijdt met: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT
Contacteer:

Bericht door s-biker gert »

Zeer mooie bike =D> , heb er ook aan gedacht om dit frame te bestellen maar ben toch maar voor scott gegaan. Wat is het exacte gewicht van dit frame eigenlijk?
Gebruikersavatar
brouwers
Mountainbiker
Berichten: 74
Lid geworden op: zo 12 jul 2009 09:23
Rijdt met: niner air9 carbon

Bericht door brouwers »

s-biker gert schreef:Zeer mooie bike =D> , heb er ook aan gedacht om dit frame te bestellen maar ben toch maar voor scott gegaan. Wat is het exacte gewicht van dit frame eigenlijk?
als ik niet mis ben 1300gr heb het niet gewogen
jefke4800
Mountainbiker
Berichten: 48
Lid geworden op: do 16 jul 2009 11:06
Rijdt met: Niner air 9 carbon

Bericht door jefke4800 »

Ik heb juist dezelfde kader gaan bestellen maar met de vaste vork. Hij zou normaal gezien binnen 2 weken moeten klaar zijn. Volledig X.O afgemonteerd met KCNC stuur, -pen, zadelpen, bar-ends, zadel selle italia SLR. Rotor bladen erop 42/28, NoTubes wielen met Notubes raven banden.
Gebruikersavatar
kevx
Mountainbiker
Berichten: 1659
Lid geworden op: wo 28 mei 2008 17:09
Rijdt met: Bronto Reverend/Niner Air9 RDO

Bericht door kevx »

jefke4800 schreef:Ik heb juist dezelfde kader gaan bestellen maar met de vaste vork. Hij zou normaal gezien binnen 2 weken moeten klaar zijn. Volledig X.O afgemonteerd met KCNC stuur, -pen, zadelpen, bar-ends, zadel selle italia SLR. Rotor bladen erop 42/28, NoTubes wielen met Notubes raven banden.
42/28 gij ga kunne stoempe zalle :-D daar gade volges mij nie lang mee rondrije
Plaats reactie