Zo 20/11/2011 Roosdaal :: WOLFKENS VTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Ixxel
Mountainbiker
Berichten: 273
Lid geworden op: ma 24 jan 2011 13:25
Rijdt met: Specialized
Contacteer:

Bericht door Ixxel »

vond het zeer goed georganiseerd maar toch wel iets teveel asfalt naar mijn mening. Die eerste beklimming was toch wel effe spannend om boven te geraken zonder deftige opwarming :lol:

Moet ook wel zeggen dat er toch wel enkele onsympathieke individuen tussen zaten die u gewoonweg van de baan rijden om zo snel mogelijk aan de finish te komen waardoor ge dan moet uitwijken om er niet op te rijden. Aan die weide dan met dat technisch stukje wringen ze zich voor mij, om dan enkele meters verder te moeten afstappen [-X

Kan dit parcours worden herreden? Buiten die weide veronderstel ik van wel? Dat er geen privé stukken tussen zaten?
sacapuntas
Mountainbiker
Berichten: 19
Lid geworden op: za 29 okt 2011 21:28
Rijdt met: 2wheels

Bericht door sacapuntas »

Raffie schreef:heb deze avond van een van onze andere fotografen ook nog wat foto's binnengekregen : 11.1 Gb oftewel 3.212 foto's ... #-o

ik zal ze zo snel als ik kan uploaden. hopelijk ontploft mijne pc niet [-o<

Komaan Raf! Wij wachten! :bounce:
wimke1971
Mountainbiker
Berichten: 61
Lid geworden op: ma 02 aug 2004 12:06

Bericht door wimke1971 »

Hoi, ik stond samen met nog 2 leden aan de parking en nadien aan de bikewash!

Was heel leuk! Veel goeie commentaren gehad!

Een super opkomst ook. We zijn als organisatie flexibel, maar niemand had ooit durven hopen dat er zo veel volk ging komen!

Vorig jaar 1100 deelenemers, en nu 1815!!! Meer kan je als organisatie ook niet wensen! Met dank aan het goede weer, alle deelnemers en niet te vergeten, de ganse organisatie die dat weer mooi heeft klaargespeeld!!!
Gebruikersavatar
Wacko007
Mountainbiker
Berichten: 801
Lid geworden op: za 06 dec 2003 12:50
Rijdt met: Marin Pine Mountain 2 '16, Klein Attitude '92

Bericht door Wacko007 »

Toffe tocht! Mengeling van alles wat je in een TT wilt zien.
De eerste kilometers (draaien en keren) vind ik niet meteen een minpunt; Dat kom je ook niet altijd tegen. Goed om je bochtentechniek en acceleratie bij te schaven!

Enig punt van kritiek; bevoorrading. Enkel droge wafels, water en cola. Waarschijnlijk zullen de vroege vogels alles opgeschrokt hebben... Ik kan me best voorstellen dat er een personen zijn die het ontbijt overslaan om vroeger te kunnen vertrekken om dan aan de bevoorradingen aan een uitgebreid buffet te smullen. :roll: (graptjen eh :lol: )

Ach ja, ik heb lekker kunnen doorrijden zonder teveel files. Dat is voor mij dan weer belangrijker dan een een lekker koekje.


Greetz,

Julien.
Gebruikersavatar
Skepperken
Mountainbiker
Berichten: 99
Lid geworden op: vr 11 feb 2011 12:10
Rijdt met: Cube LTD Pro'11
Contacteer:

Bericht door Skepperken »

Ik heb nochtans een lekker stuk banaan, appelsien en zo een koekske kunnen eten hoor (en we zijn aan de start vertrokken rond half negen).

Op die bevoorradingen heb ik niks aan te merken, ik heb al ander TT's geweten. :lol:
scott.aspect30
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: zo 19 jun 2011 14:01
Rijdt met: scott aspect 30 ( bleu)
Contacteer:

toertocht

Bericht door scott.aspect30 »

proficiat aan de organisatoren!! was een leuk tochtje , dat stukje in de weide was echt grappig om te doen ! zijn er daar fotos getrokken ?
we hebben ons goed geamuseerd op de 36km's en goe proper gebleven op enkele modderspettertjes na :)

altijd tof om vriendelijk mtb'kers tegen te komen die danku zeggen als ge ze voorbijlaat of sorry als ze te dicht paseren !

maar er zijn ook andere :) : was mijn fiets aan het vastmaken op de auto en paseert er een bende en die roepen van showroom-manneke ! wat zijn bedoeling was weet ik niet heb nog nooit dit woord gehoord :) mss door me witte mtb banden zei de vriend dat mee was met ons ..

al bij al een zeer toffe tocht gehad ! tot volgend jaar !
nu wachten we de fotos af :-D
Gebruikersavatar
cat woman
Mountainbiker
Berichten: 27
Lid geworden op: vr 31 jul 2009 15:30
Rijdt met: Merida

Bericht door cat woman »

't Is opvallend dat er velen gaan mtb-en om hun buikje goed rond te kunnen eten. Daar heb ik van de 12 jaren die ik gemounainbiked heb, nog nooit om gegeven. Bij de een is 't overvloediger dan bij de ander, maar dat is volgens mij onbelangrijk als je van mtb houdt ! Kom geef toe, al bij al is het dit seizoen al een waar festijn geweest om te mtb-en, niemand roept om moddertoestanden zoals Sven Nys ze graag heeft in het veldrijden. In ieder geval iedereen enorm bedankt voor de massale opkomst :bounce: :bounce:
Kevindv
Mountainbiker
Berichten: 264
Lid geworden op: wo 26 okt 2011 16:28
Rijdt met: MTB Cube Acid 29 - Race Willier Izoard XP

Bericht door Kevindv »

Ik heb van start tot aankomst genoten van deze tocht;
Prachtige vergezichten door het mooie weer en de uitgestrekte witte velden;
en ook door de tocht zelf natuurlijk.

De 46km gereden en ik slikte wel even toen ik de eerste helling voorgeschoteld kreeg,
maar goed doorgekomen en telkens de moeilijke splitsingen genomen.
Eerste splitsing was lekker vettig, eens leuk om tussen te steken juist voor bevoorrading.
Tweede splitsing ook pittig maar al goed berijdbaar padje door voorgangers.
Leuke en snelle afdalingen.

Ik zie hier sommigen schrijven over een balkje van 30cm,
ik denk dat ik dat gemist heb,
of was dat juist voor die weide met die afdaling?
Anders geen probleem mee gehad moest het dat zijn.

Bevoorrading was ruimschoots voldoende,
de tweede was iets minder groot, maar meer dan voldoende,
het was dan toch maar 11km meer.
Ik was om 8u15 vertrokken en op beide bevoorradingen was er eten en drinken genoeg.

Ik kom zeker volgend jaar terug.
Raffie
Mountainbiker
Berichten: 319
Lid geworden op: di 12 okt 2004 20:43
Rijdt met: Een frame op wielen

Bericht door Raffie »

ben aan de upload van de eerste fotoreeks (van 3) begonnen.
nog eventjes geduld :-D en deze week, onze site blijven checken

och charme mijne pc, hij begint te doempen :roll:
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

Raffie schreef:ben aan de upload van de eerste fotoreeks (van 3) begonnen.
nog eventjes geduld :-D en deze week, onze site blijven checken

och charme mijne pc, hij begint te doempen :roll:
ne ventilator nevest zetten hé :lol: :lol: :lol: :lol:

MaC'Red 8)
Plaats reactie