Mountainbikecenter Thomascooksport Kemer Turkey

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Gebruikersavatar
marco di lungo
Mountainbiker
Berichten: 75
Lid geworden op: zo 25 sep 2011 20:18
Rijdt met: Trek

Mountainbikecenter Thomascooksport Kemer Turkey

Bericht door marco di lungo »

Turkije is een fantastisch mountainbikeparadijs !!! :-D :-D :-D
Veel mensen kennen de All-in hotels in Turkije.Er is veel meer.............
http://www.facebook.com/thomascooksportmtbkemer" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.thomascooksport.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door marco di lungo op di 12 mar 2013 10:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
marco di lungo
Mountainbiker
Berichten: 75
Lid geworden op: zo 25 sep 2011 20:18
Rijdt met: Trek

Re: Mountainbikecenter Thomascooksport Kemer Turkey

Bericht door marco di lungo »

Als vaste begeleider in het Thomascooksport mountainbikecenter in Kemer mag je alle vragen op mij afvuren.
In de mate van het mogelijke zal ik op alles een antwoord proberen te geven over zaken die misschien nog niet duidelijk zijn op www.thomascooksport.be
Na op 10 verschillende locaties in Turkije met de Mtb te hebben gereden kan ik met de hand op het hart zeggen dat dit veruit het mooiste Mtb-gebied in Turkije is.En dit vanuit een zeeeer goed hotel aan de Turkse Riviera !!!!
Gebruikersavatar
RideNShine
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 16 nov 2011 16:49
Rijdt met: Trek

Bericht door RideNShine »

Ziet er wel ok uit. Beetje variatie in het parcours ginder?
Gebruikersavatar
marco di lungo
Mountainbiker
Berichten: 75
Lid geworden op: zo 25 sep 2011 20:18
Rijdt met: Trek

Bericht door marco di lungo »

Alles is er mogelijk. Stevige singletracks vlakbij het hotel tot hoog in de bergen.En niet onbelangrijk,het hotel is zeer goed !!
Gebruikersavatar
Dickie
Mountainbiker
Berichten: 3821
Lid geworden op: di 01 feb 2005 14:44
Rijdt met: 29'er Hardtail, singlespeed en fully

Bericht door Dickie »

Een paar jaar geleden ook in de Limra/kemer geweest.
Omdat het al een gans jaar al mtb is wat de klok slaat, 10 dagen nog niet eens naar een fiets mogen kijken, laat staan erover praten :lol:.
Wel een Jeepsafari gedaan en daaruit bleek dat de ligging goed is, met het gebergte dichtbij en daar zet je ook een flinke stap terug in de tijd, de mensen wonen daar nog samen met hun geiten onder één dak.
In het bergriviertje dat op de foto's te zien is spoelden we het stof van onze bezwete lijven.
Buiten het seizoen zal wsl rustiger zijn, maar in het hoofdseizoen is het wel een massabedoening in het hotel.
Goede service, pijlsnel zelfs in de a la carte restaurants...3-gangen-menuke in 20' als je wat treuzelde :lol:
El Baelos
Mountainbiker
Berichten: 2580
Lid geworden op: wo 26 dec 2007 13:53

Bericht door El Baelos »

Da's wel grappig.
Mijn ouders staan ook op die foto's.
Ze zijn enkele weken geleden naar Turkije geweest, samen met enkele mannen die gingen om te biken.
Het mountainbiken ziet er daar dik in orde uit.
Gebruikersavatar
marco di lungo
Mountainbiker
Berichten: 75
Lid geworden op: zo 25 sep 2011 20:18
Rijdt met: Trek

Bericht door marco di lungo »

Hoi El Baelos,

Uw ouders hebben de Oktoberfeesten mee gevierd denk ik.Onze leuze is Ontspanning na de Inspanning.En ze waren altijd mee bij de Ontspanning.
Het moe plezant blijven é mannen...............
Gebruikersavatar
RideNShine
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 16 nov 2011 16:49
Rijdt met: Trek

Bericht door RideNShine »

Marco er staan ondertussen een paar rit - profielen op de site heb ik gezien; ziet er kloeke kost uit :-)
Gebruikersavatar
marco di lungo
Mountainbiker
Berichten: 75
Lid geworden op: zo 25 sep 2011 20:18
Rijdt met: Trek

Bericht door marco di lungo »

[ Hoi Ride Shine,

Da valt allemaal wel mee.Begeleide ritten gaan tot max 60 km.Er zijn ook ritten van 80-90 km.Maar die zijn met de eigen Gps te rijden.
Wat ik belangrijk vind is dat iedereen op eigen tempo naar boven kan rijden.Niemand moet zich forceren om het achterwiel van de voorligger te kunnen volgen berg op.Boven hergroepering,en samen naar de drankstop.Samen uit-samen thuis !!
Laatst gewijzigd door marco di lungo op ma 12 nov 2012 17:27, 1 keer totaal gewijzigd.
-JP-
Mountainbiker
Berichten: 450
Lid geworden op: vr 19 dec 2008 17:54
Rijdt met: Radon Black Sin 2015/Moozes Boreas 2011

Bericht door -JP- »

jawadde dat ziet er goed uit. Eens horen of ik wat volk kan motiveren.
Plaats reactie