Di 01/11/2011 Weelde / Ravels :: VTT Weelde

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Vissie2
Mountainbiker
Berichten: 331
Lid geworden op: vr 02 okt 2009 13:19
Rijdt met: Bossen boven Antwerpen

Bericht door Vissie2 »

Leuke tocht met afwisselend brede langere lanen en korte single-track secties. Door de droogte zeer goed berijdbaar, hetgeen altijd goed is voor de moraal!
Wegens het mooie decor staat deze ook elk jaar op de kalender!

Onderweg trouwens twee fotografen tegengekomen. Komen de foto's ergens op de site?
dentennisser
Mountainbiker
Berichten: 121
Lid geworden op: za 04 jun 2011 12:58
Rijdt met: Scott scale 60

Bericht door dentennisser »

Ik ging voor de 50 maar stond na 35 km ineens op de parking...Zijn er nog anderen die ergens een splitsing hebben gemist? Bevoorrading was op 25 km voor mij dus het moet nadien gebeurd zijn. Spijtig want heb me best geamuseerd. Perfect geregelde tocht op alle vlakken!!
Gebruikersavatar
jupke
Mountainbiker
Berichten: 446
Lid geworden op: zo 29 aug 2010 17:05
Rijdt met: Scott Scale 900 RC Pro
Contacteer:

Bericht door jupke »

dentennisser schreef:Ik ging voor de 50 maar stond na 35 km ineens op de parking...Zijn er nog anderen die ergens een splitsing hebben gemist? Bevoorrading was op 25 km voor mij dus het moet nadien gebeurd zijn. Spijtig want heb me best geamuseerd. Perfect geregelde tocht op alle vlakken!!
splitsing was 100m na de bevoorrading of zo.
Gebruikersavatar
jupke
Mountainbiker
Berichten: 446
Lid geworden op: zo 29 aug 2010 17:05
Rijdt met: Scott Scale 900 RC Pro
Contacteer:

Bericht door jupke »

Ik ben vanmorgen vanuit Vosselaar naar ginder gefietst en de 50 gereden.

Prachtige toch met iets over de helft km's single tracks, schitterende tocht en goede organisatie.

Merci, volgend jaar terug present!

90 km op de teller toen ik terug thuis kwam.
Gebruikersavatar
Boxster
Mountainbiker
Berichten: 33
Lid geworden op: do 05 feb 2009 21:21
Rijdt met: Specialized Camber Comp Carbon 29

Bericht door Boxster »

Zeer mooie tocht en de bevoorrading wat een buffet =D>
jan helsen
Mountainbiker
Berichten: 38
Lid geworden op: zo 13 sep 2009 13:49
Rijdt met: Specialized rockhopper en Orba Alma G10

Bericht door jan helsen »

Ferme tocht, goede bevoorrading.
Bedankt

Vanwege 21 Onze Hopers
okke
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: za 28 okt 2006 18:42
Rijdt met: Merida

Bericht door okke »

What a day ! Ongelooflijk veel dank aan de vele aanwezigen. Voor onze club een recordopkomst... 1532 betalenden, daarbij komen nog eens zo'n 60 -14 jarigen die gratis mochten rijden en ruim 20 man die zich nog na half 11 aanboden toen die van den bond al ingepakt hadden.... Dat maakt afgerond 1600 deelnemers ! Merci allemaal, ook voor de vele reacties. Wat de foto's betreft laat ik zo snel mogelijk meer weten op dit forum. :lol:
Gebruikersavatar
drikkie
Mountainbiker
Berichten: 256
Lid geworden op: zo 25 okt 2009 14:41
Rijdt met: Cube Reaction 2016 + Cube LTD Race 2012

Bericht door drikkie »

inderdaad een prachtige tocht met geweldig veel singel tracks =D> =D>

maar een buffet heb ik niet gezien :oops: :oops:

beetje drank en wat nog niet rijpe banaan ... buffet???

de tocht was goed maar over het eten moeten ze niet overdrijven hé

(is ook niet nodig maar toch ...)
jefke4800
Mountainbiker
Berichten: 48
Lid geworden op: do 16 jul 2009 11:06
Rijdt met: Niner air 9 carbon

Bericht door jefke4800 »

Vind dit ook één van de knapste tochten in de streek.
Wij waren van herentals al met de fiets over lille naar ginder gereden, was toch blij dat ik er uiteondelijk was, Toch goed voor zo'n 145km.
Gebruikersavatar
wardje
Mountainbiker
Berichten: 200
Lid geworden op: ma 08 jun 2009 11:46
Rijdt met: scot spark 920 / 2019

Bericht door wardje »

echt mooi tochtje gereden , daar in weelde .. atb parcours is echt een must , bev prima , apres en afpeiling ook prima ,
rest me nog paar minpuntjes ,
t was druk ok ,maar op het atb parcours waar toch al moeilijk voorbij steken is ,,, en er flink doorgereden werd .. was er toch ene van FOXY55 [-X die een andere mtb er , aan t uitschijten was ni normaal .... foei en op die leeftijd nog ,, ?
ookbedankt aan dieje crosser [-X die dacht dat een wedstrijdje was en mij uit de kluite gewassen toch pardoes in mn voorwiel reed , jongens dit zijn toertochten geen wedstrijden he , voor degene die het clubblad van de vwb hebben , lees de eerste pagina .. slik triest ..
maar gelukkig zijn 99 % wel vriendelijk en charmant / toch een harstikke leuke dag =D> =D>
Plaats reactie