Zo 30/10/2011 Lille :: Lille VTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
nen biker
Mountainbiker
Berichten: 246
Lid geworden op: wo 13 mei 2009 08:55
Rijdt met: veel te zwaar

Bericht door nen biker »

Liever Bergaf -Wechel zal ook in volle sterkte aanwezig zijn, en inderdaad het zijn de inrichters uit alle omliggende gemeenten die het maken dat er steeds weer dezelfde parcoursen voorkomen, niet gemakkelijk om iets origineels te vinden dat wordt toegelaten door .... of je moet de toestemming hebben van verschillende prive eigenaars zoals in ons geval.
jefke4800
Mountainbiker
Berichten: 48
Lid geworden op: do 16 jul 2009 11:06
Rijdt met: Niner air 9 carbon

Bericht door jefke4800 »

dat ze die smeerlappen van den ANB en het Groen is allemaal ne ferme trap onder hun chokedijzen geven. altijd het zelfde met die apen. Als ge die mannen laat doen rijden we binnenkort allemaal terug rond met paard en kar. Maar dan krijgde die van gaia weer op uw dak voor dieren mishanddeling. Dit noemen ze vooruitgang. De 10 uren van grobbendonk hebben ze zo ook al afgeschafd omdat de reeën zouden worden opgeschrikt.
Allemaal grote zeveraars.
dentennisser
Mountainbiker
Berichten: 121
Lid geworden op: za 04 jun 2011 12:58
Rijdt met: Scott scale 60

Bericht door dentennisser »

Groot gelijk Jefke !! mo wel vrij agressief ni? :-D het is trouwens "mishandeling" en "afgeschaft". Dat ze vooral niet komen zeggen dat de bikers niet goed ter taal zijn he!! :lol:
Gebruikersavatar
iddi
Mountainbiker
Berichten: 546
Lid geworden op: di 01 jan 2008 15:32
Rijdt met: anti diefstal bike

Bericht door iddi »

jefke4800 schreef: Als ge die mannen laat doen rijden we binnenkort allemaal terug rond met paard en kar..
Mis! Dan rijden we allemaal rond met een 4x4. Dat is een noodzakelijk voertuig om over de met gravel en kiezel verharde en egaal gemaakte bospaden te kunnen rijden! Paarden schaden de natuur te hard en het oorverdovende hoefgetrappel kan wandelaars opschrikken. (niet te vergeten dat ze ook de zeldzame groene eikenbladnerfstekelbeskeverlarve verjagen en zodoende het hele middeleeuwse ecosysteem in gevaar kunnen brengen.)
Loser Killer
Mountainbiker
Berichten: 87
Lid geworden op: zo 04 okt 2009 13:34
Rijdt met: Colnago

Bericht door Loser Killer »

In de Lilse Bergen hebben ze vele paadjes ook hertekend omdat alles kapotgereden werd door mtb'ers. Kan ik mischien nog iets of wa begrijpen. Alhoewel. Maar als ge daar gaat trainen komt ge daar crossmotoren, paarden, 4x4's tegen. Ieder zijn hobby, maar het is wel spijtig dat wij daarvoor gestraft worden en hierbij de vele organisatoren van toertochten. De groenen zullen in elk geval nooit mijn stem krijgen!
dentennisser
Mountainbiker
Berichten: 121
Lid geworden op: za 04 jun 2011 12:58
Rijdt met: Scott scale 60

Bericht door dentennisser »

Loser Killer schreef:In de Lilse Bergen hebben ze vele paadjes ook hertekend omdat alles kapotgereden werd door mtb'ers. Kan ik mischien nog iets of wa begrijpen. Alhoewel. Maar als ge daar gaat trainen komt ge daar crossmotoren, paarden, 4x4's tegen. Ieder zijn hobby, maar het is wel spijtig dat wij daarvoor gestraft worden en hierbij de vele organisatoren van toertochten. De groenen zullen in elk geval nooit mijn stem krijgen!
Er is ,zacht uitgedrukt, een groot verschil tussen bikers die 0% uitlaatgassen produceren en die idioten met hun enduro moto's die alles kapotrijden en terwijl massa's vervuilende uitlaatgassen produceren. Als ze eens beginnen met een duidelijk onderscheid te maken tussen deze 2 staan wel al ver. Een fietspaadje van een meter breed door het bos lijkt me nu niet echt iets om veel heisa over te maken. De groenen staan er natuurlijk om bekend om problemen te creëren waar er geen zijn dat zal nooit veranderen.
pvg
Mountainbiker
Berichten: 45
Lid geworden op: za 01 nov 2008 21:47
Rijdt met: univega ltd

tt lille

Bericht door pvg »

Dan ANB beweerd zelfs dat er aan de Lillse Bergen "nen adder" is doodgereden door nen mtber, tzal ind dan toch ne gemotoriseerde geweest zijn.
Pietje Trek
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 14 feb 2011 12:41
Rijdt met: Specialized epic

Bericht door Pietje Trek »

Waar zijn de inschrijvingen? vertrekpunt?
harley
Mountainbiker
Berichten: 119
Lid geworden op: ma 14 dec 2009 21:53
Rijdt met: driewieler

Bericht door harley »

@pietje trek In de voetbalkantine van Lille (Balsakker)
Speedy G.
Mountainbiker
Berichten: 945
Lid geworden op: zo 18 jul 2010 21:12
Rijdt met: Santa Cruz Tallboy XXL & Scott Scale 40 XXL

Bericht door Speedy G. »

Deze ochtend gezorgd dat ik zowat als eeste op de parking van de kantine stond. Samn met 2 al iets oudere fietsers dan vertrokken en man, man, man; wat ging het snel. Te snel voor mij bij momenten maar ben toch bij kunnen blijven tot aan de bevoorrading.
Chapeau voor die gasten en dank u wel om mij op sleeptouw te nemen.

Na de bevoorrading mijn klop gekregen en de laatste 10km er toch nog een beetje doorgekomen.

Al bij al een leuke tocht maar toch wel wat aantekeningen die voor verbetering vatbaar zijn zoals geen seingevers en ZEER povere afpijling imo. Dan weer net voor de bocht, dan weer enkel in de bocht en dan weer enkel na de bocht. Ook pijlen die dubieus hingen alom en er hing er zelfs eentje totaal verkeerd die ikzelf dan maar goed gehangen heb.

Bevoorrading was dan weer wel ruim voldoende alhoewel dat de soep te laat was. :bounce: :wink:

http://connect.garmin.com/activity/125164020
Plaats reactie