Zo 30/10/2011 Lille :: Lille VTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Speedy G.
Mountainbiker
Berichten: 945
Lid geworden op: zo 18 jul 2010 21:12
Rijdt met: Santa Cruz Tallboy XXL & Scott Scale 40 XXL

Zo 30/10/2011 Lille

Bericht door Speedy G. »

Waar gaat de toer naartoe? Ook Bloso of blijven jullie daar weg?
fakke1981
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: zo 29 mar 2009 21:01
Rijdt met: Specialized stumpjumper / Specialized SL3 / Ridley X-fire

Bericht door fakke1981 »

We beginnen aan boswegen en cyclopaden van Lille, dan richting Poeyelhei
(bevoorrading)
om zo verder te gaan naar stukken Bloso van Gierle en Wechelderzande, richting Breugelhut (singletracks aan de brug) om zo terug naar Lille te rijden.

Zelfde tocht als verleden jaar.
Speedy G.
Mountainbiker
Berichten: 945
Lid geworden op: zo 18 jul 2010 21:12
Rijdt met: Santa Cruz Tallboy XXL & Scott Scale 40 XXL

Bericht door Speedy G. »

Enig idee van de inschrijvingsprijzen?
dentennisser
Mountainbiker
Berichten: 121
Lid geworden op: za 04 jun 2011 12:58
Rijdt met: Scott scale 60

Bericht door dentennisser »

Zo saai he mannen dat Bloso parcours...spijtig :cry:
Kagge
Mountainbiker
Berichten: 173
Lid geworden op: di 18 apr 2006 22:16
Rijdt met: Merida Team issue 26

Bericht door Kagge »

Deze tocht is altijd leuk om te rijden.
fakke1981
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: zo 29 mar 2009 21:01
Rijdt met: Specialized stumpjumper / Specialized SL3 / Ridley X-fire

Bericht door fakke1981 »

Het stuk bloso dat in de tocht zit zijn de singletracks aan het golfterrein, om zo naar Wechelvijver te gaan. Het is dus niet alleen Bloso! Maar wel noodzakelijk om terug naar Lille te gaan.
En mijn persoonlijke opinie is dat dit toch niet zo een saaie stukken zijn.

Ik kan wel begrijpen dat u de stukken bloso wat moe begint te worden zeker omdat deze misbruikt worden door clubs die zelf niet uit de streek komen.

Maar aangezien wij een Lilse Club zijn houden wij onze tocht ook op grondgebied van de gemeente Lille.
dentennisser
Mountainbiker
Berichten: 121
Lid geworden op: za 04 jun 2011 12:58
Rijdt met: Scott scale 60

Bericht door dentennisser »

Ok kan uw gedachtengang wel volgen hoor. De Bloso stukken zijn niet saai op zich maar wel voor mij persoonlijk omdat ik ze inderdaad al veel te veel heb gereden. Zal er sowieso zijn, rij het Bloso stuk wel met mijn ogen dicht dan... :-D
pvg
Mountainbiker
Berichten: 45
Lid geworden op: za 01 nov 2008 21:47
Rijdt met: univega ltd

tt lille

Bericht door pvg »

Tis ook nie meer simpel tegenwoordig om een parcours voor een tt goedgekeurd te krijgen door ANB hé, enkele weken geleden op vergadering gezeten in Lille met sportdienst/schepen van sport/provant=provincie en den boswachter (ANB) ééne ampetante daartussen (ANB), Zo zouden de "single tracks in de poeyelheide"= niet meer gebruikte fit-o-meter paadjes in de toekomst (vanaf 2012) niet meer gebruikt mogen worden voor tt/wedstrijden, dit zijn volgens onze vriend van ANB sluip-mtb paadjes. Die paadjes zijn ouder dan ik, waar zijn we dan mee bezig????
Gebruikersavatar
Steenrijen
Mountainbiker
Berichten: 212
Lid geworden op: di 24 jun 2008 08:56
Contacteer:

Re: tt lille

Bericht door Steenrijen »

pvg schreef:Tis ook nie meer simpel tegenwoordig om een parcours voor een tt goedgekeurd te krijgen door ANB hé, enkele weken geleden op vergadering gezeten in Lille met sportdienst/schepen van sport/provant=provincie en den boswachter (ANB) ééne ampetante daartussen (ANB), Zo zouden de "single tracks in de poeyelheide"= niet meer gebruikte fit-o-meter paadjes in de toekomst (vanaf 2012) niet meer gebruikt mogen worden voor tt/wedstrijden, dit zijn volgens onze vriend van ANB sluip-mtb paadjes. Die paadjes zijn ouder dan ik, waar zijn we dan mee bezig????
idd, ik ging daar 35 jaar geleden!!! al crossen met aftandse fietskes en brommers.. dus die paadjes liggen daar al wel een tijdje. :-)
Gebruikersavatar
de vallende mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 438
Lid geworden op: za 28 jan 2006 10:36
Rijdt met: canyon 29er
Contacteer:

Bericht door de vallende mountainbiker »

ik ga ook proberen aanwezig te zijn na een mtbstilte van een 5-tal maanden :bounce: (als ik mijne mtb nog kan vinden tenminste :P )
Plaats reactie