Za 05/11/2011 Vlamertinge :: VTT Franco Belge

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Duvelbiker (noW)
Mountainbiker
Berichten: 58
Lid geworden op: ma 16 okt 2006 17:21
Rijdt met: C'dale F600

Za 05/11/2011 Vlamertinge

Bericht door Duvelbiker (noW) »

Beste wielenvrienden!

Dit jaar organiseren we voor de 19e maal onze mountainbiketocht met opnieuwe enkele aanpassingen. We gaan van 3 naar 2 tochten met:

De 33 km (1 bevoorrading) maakt een vanuit Vlamertinge, Dikkebus om via Reningelst en Westouter even te flirten met het Heuvelland, om dan op het parcours van zijn grotere broer terug te keren via de Brandhoek naar Vlamertinge.

De 61 km (2 bevoorradingen) is de aangepaste versie van de gekende 50/70 combinatie van vorige jaren, waar we alleen het beste eruit gehaald hebben en de mindere, modderige stukken achterwege laten. Via Poperinge naar, op, over, in, langs en nog eens over de Catsberg, dan terug België binnen en via Westouter, Reningelst terug naar huis.
Met onze tocht van 61 km halen we 40 % onverhard, 35 stroken ofwel 25 km en 675 hoogtemeters. Is dit je iets te veel kan je opteren om in 55km recht naar huis te gaan, wat tijdig aangegeven staat!

Starten kan van 8u tot 14u

Vragen, suggesties, andere... Laat iets weten!
Laatst gewijzigd door Duvelbiker (noW) op zo 23 okt 2011 22:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Pompierke
Kerstman
Berichten: 485
Lid geworden op: wo 16 feb 2005 21:21
Rijdt met: Cube

Bericht door Pompierke »

Klopt die datum wel #-o #-o
Gebruikersavatar
Duvelbiker (noW)
Mountainbiker
Berichten: 58
Lid geworden op: ma 16 okt 2006 17:21
Rijdt met: C'dale F600

Bericht door Duvelbiker (noW) »

Pompierke schreef:Klopt die datum wel #-o #-o
:-? Oeps, aangepast! :-? Merci! Later meer info op www.mtbvlamertinge.be !
darrigade
Mountainbiker
Berichten: 354
Lid geworden op: do 20 jan 2005 22:21
Rijdt met: Gary Fisher

Bericht door darrigade »

Spijtig dat ik er dit jaar door een gebroken ribje niet kan bij zijn. De vorige edities waren telkens geweldig (modderig); maar telkens een mooie tocht.
Gebruikersavatar
Den Tourist
Mountainbiker
Berichten: 63
Lid geworden op: za 10 nov 2007 15:22
Rijdt met: Scott Spark RC

Bericht door Den Tourist »

Ook dit jaar terug erbij!!! We komen elk jaar terug naar (voor ons) één van de mooiste Tourtocht van het seizoen!!
:bounce: :P
Dat het maar snel zaterdag is :lol:

We komen af een beetje voor 14h voor 55km (mijn 2 vrienden en ik waarschijnlijk de 61km) :lol:

Ik vind dit een top organisatie! en top tourtocht zeker met de catsberg!!
zitten de rode en zwarteberg er ook in dit jaar?

See you saterday
Gebruikersavatar
fast2
Mountainbiker
Berichten: 327
Lid geworden op: vr 17 okt 2008 19:08
Rijdt met: Thompson

Bericht door fast2 »

Ik kom af naar deze rit , vorig jaar niet gereden dus ben benieuwd :bounce: :bounce:
Voor de Walter , zet er maar ene klaar voor na de rit ! :drunk: :drunk:
PS start rond 13u

See ya
Gebruikersavatar
spider81
Mountainbiker
Berichten: 33
Lid geworden op: di 26 jul 2011 10:13
Rijdt met: granville

mtb

Bericht door spider81 »

ik heb ooit heel in het begin dat ik mijn mtb had deze toertocht gereden, sindsdien nooit meer, hoe het komt, tjah, overmacht of iets anders, zekers.
Maar dit jaar zal ik terug paraat zijn! Alé normaal gezien toch!
voor de 61km é :bounce:
Coster9
Mountainbiker
Berichten: 70
Lid geworden op: zo 02 jan 2011 08:31
Rijdt met: Scott Scale 60 (2011)
Contacteer:

Bericht door Coster9 »

na gisteren bij de frontbikers gereden te hebben, wil ik meer van dat. dus ik zal er ook bij zijn voor de grootste afstand.
Fujibiker
Mountainbiker
Berichten: 122
Lid geworden op: vr 19 mar 2010 09:15
Rijdt met: Fuji

Bericht door Fujibiker »

fast2 schreef:Ik kom af naar deze rit , vorig jaar niet gereden dus ben benieuwd :bounce: :bounce:
Voor de Walter , zet er maar ene klaar voor na de rit ! :drunk: :drunk:
PS start rond 13u

See ya
ha fast, zal hier ook ne keer starten maar zal in de voormiddag zijn, tegen da gij start ligge kik al uitgeteld in mijne zetel. Indien je in de voormiddag rijdt, kunnen we misschien samen rijden, denk van rond 8u30 te starten, misschien samen met enkele grysperre's
gr
Gebruikersavatar
Kees de Hollander
Mountainbiker
Berichten: 47
Lid geworden op: do 28 okt 2010 21:19
Rijdt met: boommax xt

Bericht door Kees de Hollander »

Ik zal hier ook eens komen toeren om het internationale veld kompleet te maken :-D :-D :-D zal wel rond 10.00 uur starten omdat ik eerst de rit vanuit Nederland moet maken (met de auto) ik ga zeker voor de 61 km wel jamer dat de 70 km er niet meer is maar zal toch een mooie rit worden hoop ik [-o< [-o< [-o< nog een vraagje doen er veel Franse mee ???? :oops: :oops: :oops: ik kan die echt niet volgen ik versta er geen woordt van :^o :^o :^o
Plaats reactie