Memorial Jan Nuyttens

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Gebruikersavatar
frog
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: za 27 apr 2002 02:00
Rijdt met: Pro Winner

Bericht door frog »

Ik kom zeker NIET AF er zijn er hier enkelen en op een andere site die er een stunt en een lachertje van aant maken zijn [-X [-X [-X [-X Jan zal wel op discrete manier herdacht worden door de mountainbikers.be op het gepaste tijdstip.

Dit is mijn (on)gezouten mening op deze tragische gebeurtenis..
djambo
Mountainbiker
Berichten: 193
Lid geworden op: vr 08 mar 2002 02:00
Rijdt met: c'd

Bericht door djambo »

Welke andere site ?
Gebruikersavatar
IntoXic
Mountainbiker
Berichten: 131
Lid geworden op: wo 16 apr 2003 13:15
Rijdt met: Scott Scale 910 / Klein Attitude V

Bericht door IntoXic »

Het idee van een herdenkingstocht vind ik goed maar toch idd beter op een latere datum...
Ik zal er in ieder geval zijn...
Gast

Bericht door Gast »

Laat ons gewoon wachten tot we meer weten van de familie.
En het was en is nog steed niet de bedoeling om daar een groot evenment van te maken.
Gebruikersavatar
IntoXic
Mountainbiker
Berichten: 131
Lid geworden op: wo 16 apr 2003 13:15
Rijdt met: Scott Scale 910 / Klein Attitude V

Bericht door IntoXic »

Idd, eerst familie tijd geven.
Raffie
Mountainbiker
Berichten: 319
Lid geworden op: di 12 okt 2004 20:43
Rijdt met: Een frame op wielen

Bericht door Raffie »

----- Original Message -----
From: Kris Bruylandt


Beste,

Dit is echt wel een heel tragisch ongeval, heb het nieuws via MTBers vernomen. Dit is een erg zwaar verlies zijn voor zijn vrouw,kinderen en de hele MTB gemeenschap.

Ik tracht op 1 nov. zeker langs te komen. Ook zal ik morgen een affiche omhoog hangen in de gang van het sportcomplex om de MTB Tocht aan te kondigen (als jij dit ok vindt).

Betreft vast parcours:
ik wil gerust de nodige stappen al zetten om 'ter nagedachtenis van Jan' een vast MTB route te realiseren. Ik denk dat we in de loop van 2005 een voorstel bij Bloso kunnen indienen. De bewegwijzering zal pas 2006 een feit zijn ( gelet op de verschillende instanties die groen licht moeten geven).

We houden elkaar zeker op de hoogte...

Mvg

Kris

----------------------------------------------------------------------------
From: Raf

Hallo Kris,

gezien de reacties van nogal wat bikers op het forum en uit respect voor de familie van Viper, gelieve op dit ogenblik niet al te veel reclame maken. ik was in m'n mail blijkbaar een beetje te enthousiast ...
we zullen wel op 01.11.2004 een stille tocht organiseren, maar de meeste bikers wensen geen 'massa' ... vandaar deze vraag.

wat het parcours betreft, danken we u nu al ! ik hoop echt dat de VIPERROUTE er zo snel mogelijk komt en zoals gezegd BLOSO ondersteuning vinden wij OK (ook met het onderhoud van het parcours in gedachte). als je info nodig hebt van onze kant (mountainbike.be) laat het ons dan gerust weten via het Forum.

Alvast bedankt.

---------------------------------------
Beste vrienden en collega-bikers, ik had me eerlijk gezegd niet aan deze storm van reacties verwacht ! Geef toe, af en toe is het wel de goeie manier om iemands opinie te weten te komen....

Kunnen jullie zich schikken in bovenstaande mails ? Kan de storm gaan liggen ?

Raffie
Gebruikersavatar
IntoXic
Mountainbiker
Berichten: 131
Lid geworden op: wo 16 apr 2003 13:15
Rijdt met: Scott Scale 910 / Klein Attitude V

Bericht door IntoXic »

Wordt er dan concreet een andere datum afgesproken om een herdenkingstocht te doen..?
Gebruikersavatar
beethoven
Mountainbiker
Berichten: 658
Lid geworden op: ma 06 okt 2003 18:44
Rijdt met: Specia hard-rock

Bericht door beethoven »

Besten, je mag het me zeker niet kwalijk nemen maar heb je zich al eens voorgesteld dat men 1 week na een begrafenis al een tocht zou ondernemen.
Kijk mijn eigen visie is op het ogenblik zo
1 komt men te overlijden een harde klap op zich voor de achterblijvenden vooral door de schok welke het teweeg bracht.
2 dan die begrafenis na 1 week, dan de volgende week een herdenking met een mountainbikeres tocht? Als nabestaanden is dat niet draagbaar. Ik zou me hevig verzetten voor verdere ondernemengen. Dan kies je een datum 1/11 allerheiligen, kom seg. Laat eens jullie gedachten werken. Stel je zich voor in de familie hun plaats. bedenk het eens langs de andere zijde. vraag des gewenst eens raad bij oudere personen hoe die dat zouden zien. En hou het beperkt tot dit Forum. Rudy VdE.
djambo
Mountainbiker
Berichten: 193
Lid geworden op: vr 08 mar 2002 02:00
Rijdt met: c'd

Bericht door djambo »

Langs de andere kant zou ik er toch mee gediend zijn als daar tal van internetvrienden van mijn partner een eerbetoon voor hem zouden organiseren !
Het toont toch de waarde en het gemis van Viper en kan evengoed een troost zijn voor de familie.
Gebruikersavatar
A d r i
Mountainbiker
Berichten: 3125
Lid geworden op: di 09 apr 2002 02:00
Rijdt met: titanium x 6 , carbon x 1
Contacteer:

Bericht door A d r i »

Het laatste woord is in deze aan de familie. Als ZIJ het zien zitten, kan het doorgaan, anders zou ik wat langer wachten en dan nog moet de familie ermee akkoord gaan . Maar geef die mensen nu wat tijd om deze zware slag te verwerken. Het initiatief is goed, maar we moeten begrijpen dat deze mensen nu andere prioriteiten hebben.

Daarom dat het goed is dat Raffie de datum van 1/11/2004 even onder voorbehoud zet naar alle partijen toe.

Het plan voor de permanente route kan natuurlijk wel verder uitgewerkt worden.
Plaats reactie