Memorial Jan Nuyttens

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
JeF GT
Mountainbiker
Berichten: 660
Lid geworden op: ma 18 mar 2002 02:00
Rijdt met: GT Zaskar

Bericht door JeF GT »

Raf, je hebt alvast de steun van Mountainbike.be.

Wil je een bericht op de homepage, foto's in het fotoalbum, of eender wat...

Alleen moeten we duidelijkheid hebben. 1 november lijkt mij een ideale datum, tenzij er meer zijn zoals Beethoven waarvoor deze dag niet lukt.

8u30 is vroeg om af te spreken, maar moet lukken... Zeker als we bv. pas om 9u zouden werkelijk vertrekken.
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

Jack77 schreef:Jongens, in verband met de startplaats wel ff rekening houden met Marijke en Nina a.u.b. Willen zij wel geconfronteerd worden met x aantal bikers zo kort na Jan zijn dood? Misschien wel, maar misschien ook niet (of niet zo direct bij de deur). Laten we er dus wel rekening mee houden (en dus ff wachten tot we er meer zicht op hebben) a.u.b. vooraleer een startplaats zo dicht bij hun deur vast te leggen.

Jullie kunnen er zeker van zijn dat de vraag tijdig (via Skinny, Ivan of mezelf) bij Marijke en Nina geraakt.
Jack heeft wel een punt goed punt hoor, laat ons deze anders wat later doen ? een namis is toch ook een kleine maand na de rouwmis he denk je ook niet ?? en dan nog daar het op de 1ste november is zullen er toch velen gaan bloemen leggen voor de andere dierbaren van hun familie.

Gizmo 8)
JeF GT
Mountainbiker
Berichten: 660
Lid geworden op: ma 18 mar 2002 02:00
Rijdt met: GT Zaskar

Bericht door JeF GT »

En natuurlijk moeten we rekening houden met de wensen van de familie!!!
Gebruikersavatar
ATEGEV
Mountainbiker
Berichten: 974
Lid geworden op: za 31 jul 2004 14:59
Rijdt met: Dolphin, Fox & Tiger 4 the road

Bericht door ATEGEV »

Datum speelt voor mij nie zon rol, maar hou er aub rekening mee dat niet iedereen een auto heeft en dus gebonden zijn aan de uren van de trein. Ik wil ook zeker Viper eren, maar zou het een klein beetje later kunnen? Naar de datum zal ik me wel schikken.
mario
Mountainbiker
Berichten: 361
Lid geworden op: za 28 jun 2003 14:57
Rijdt met: CUBE LTD5
Contacteer:

Bericht door mario »

Ik zal er uiteraard ook proberen te zijn!

@ ategev: ik vertrek uit Menen, ik kan je desnoods wel oppikken in wevelgem.

Mario
Gebruikersavatar
jerommeken
Mountainbiker
Berichten: 1227
Lid geworden op: di 12 nov 2002 20:23
Rijdt met: Electrified Scalpel
Contacteer:

Bericht door jerommeken »

Wat betreft datum en uur : het zal altijd wel voor iemand moeilijk zijn of ongelegen komen.

Ik ga alleszins proberen mee te gaan. Lukt het me niet, pech gehad. Ik zal nadien wel lezen op dit forum hoe het geweest is.
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

ik ga algelijk ook mijn planning beetje verschuiven ook proberen aanwezig te zijn op 1 november.

Gizmo 8)
Gebruikersavatar
A d r i
Mountainbiker
Berichten: 3125
Lid geworden op: di 09 apr 2002 02:00
Rijdt met: titanium x 6 , carbon x 1
Contacteer:

Bericht door A d r i »

Lijkt me een goed idee om ook op deze manier ons medeleven te betuigen, op een manier waarop we dit als bikers kunnen doen, een rit over Jan's thuisparkoers.. Het idee van een Viper-route is ook mooi.
Ik ga alvast 1 november vrijhouden. Ik lees hier wel hoe het verder evolueert.
Raffie
Mountainbiker
Berichten: 319
Lid geworden op: di 12 okt 2004 20:43
Rijdt met: Een frame op wielen

Bericht door Raffie »

de reacties blijven binnenstromen. deze mail ontvangen van Flandrien.be

Raf,

Wij hebben uw mail hier ontvangen. Sinds een paar dagen zagen we dat er iets vreselijk verkeerd gelopen was met Viper. Flandrien.be is bereid om zo snel mogelijk een speciale pagina te maken met de info rond 1/11/2004 en aan te kondigen bij de evenementen, voor zover je dit een evenement kan noemen. Wij zullen hiervoor uiteraard niks rekenen en zullen uit respect voor de mountainbiker ook geen fotoreportage maken. De sereniteit en de stilte zij hier op hun plaats.

Ik hoop dat ternat die dag te klein is.

Mvg

Rob
namens www.flandrien.be
Gebruikersavatar
Ren&Stimpy
Mountainbiker
Berichten: 115
Lid geworden op: wo 17 dec 2003 21:10
Rijdt met: Cannondale Scalpel Carbon

Bericht door Ren&Stimpy »

mij mag je verwachten, uit respect voor onzen Viper
Plaats reactie