Memorial Jan Nuyttens

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Gebruikersavatar
Mountainbiker
Berichten: 2031
Lid geworden op: ma 05 mei 2003 13:06
Rijdt met: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Bericht door »

I'll be there.
Gebruikersavatar
scott racer
Mountainbiker
Berichten: 1639
Lid geworden op: zo 02 nov 2003 11:54
Rijdt met: bolt als ik trap!

Bericht door scott racer »

Raffie schreef:AFSPRAAK OP 01 NOVEMBER 2004 AAN HET SPORTCOMPLEX (ZWEMBAD) VAN TERNAT om 08u30 voor de Memorial ?
Da's vlak in de buurt van Jan's woonplaats ...

ps : ik wil niemand hier iets opdringen hé, alleen 't moet toch een beetje georganiseerd worden hé .... #-o
Ik gaan der ook zijn maar zouden we dit niet het best posten bij tt's kwestie van het te laten weten ????
Gebruikersavatar
Mountainbiker
Berichten: 2031
Lid geworden op: ma 05 mei 2003 13:06
Rijdt met: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Bericht door »

Idd,Raffie,aan u de eer ?
Raffie
Mountainbiker
Berichten: 319
Lid geworden op: di 12 okt 2004 20:43
Rijdt met: Een frame op wielen

Bericht door Raffie »

all right ...

'k ga van de bikers onder ons van wie ik het emailadres heb, hen ook in copie zetten van 'onze' vraag naar de vaste VIPERROUTE aan Kris Nuyttens (sportdienst Ternat). Ook wie later deze mail graag in z'n Inbox heeft staan, hoeft het me maar te vragen ...

als je op één of andere manier kan en weet mee te werken aan dit prachtig initiatief, laat het ons 'allemaal' dan weten via dit forum

Raffie
Gast

Bericht door Gast »

Mooi dat er zo snel werk wordt gemaakt van de Viperroute. Mijn medewerking heb je hoe dan ook, dus als ik iets kan doen laat maar horen.
De reacties op het forum raken mij bijna even diep, het is alleen zeer spijtig dat het op deze manier moet duidelijk worden hoe we aan elkaar hangen en aan elkaar gehecht zijn.
Raffie
Mountainbiker
Berichten: 319
Lid geworden op: di 12 okt 2004 20:43
Rijdt met: Een frame op wielen

Bericht door Raffie »

weet iemand eigentlijk lang welke tracks die Viperroute loopt ?
heeft iemand onder jullie indertijd met Viper zijn parcours al eens gereden ?

alle info, hulp is hier welkom willen a.s. maandag 01.11.2004 er iets moois van maken.

Raffie =D>
Gebruikersavatar
beethoven
Mountainbiker
Berichten: 658
Lid geworden op: ma 06 okt 2003 18:44
Rijdt met: Specia hard-rock

Bericht door beethoven »

beste,

ik denk dat er heel wat mensen zijn die graag zouden meerijden, maar die op 1 november belet zijn. Ikzelf moet die dag werken,ik zou anders nakomen maar het vroege uur laat me dat niet toe.
Tegen dat ik daar kan zijn is de tocht gedaan.
Als de tocht bovendien ook al start om 8u30 zijn er zeker heel wat die dit moeilijk kunnen halen, die van ver moeten komen.

Is er geen mogelijkheid tot een latere datum en een uur?
Om iedereen de kans te geven om mee te rijden?

Ik wil niemand iets opleggen hé, t'is maar een gedacht

Rudy VdE
Jack77
Mountainbiker
Berichten: 1571
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 13:43

Bericht door Jack77 »

Jongens, in verband met de startplaats wel ff rekening houden met Marijke en Nina a.u.b. Willen zij wel geconfronteerd worden met x aantal bikers zo kort na Jan zijn dood? Misschien wel, maar misschien ook niet (of niet zo direct bij de deur). Laten we er dus wel rekening mee houden (en dus ff wachten tot we er meer zicht op hebben) a.u.b. vooraleer een startplaats zo dicht bij hun deur vast te leggen.

Jullie kunnen er zeker van zijn dat de vraag tijdig (via Skinny, Ivan of mezelf) bij Marijke en Nina geraakt.
Gebruikersavatar
Transalp
Mountainbiker
Berichten: 362
Lid geworden op: di 22 apr 2003 15:54
Rijdt met: Scott Spark / Canyon Ultimate

Bericht door Transalp »

mtbhurricane schreef:Mss kunnen we met de rest van het geld dat op die rekening staat, pijltjes laten maken met de Viperkoe op. Zo kunnen we van de Viperroute een vaste routte maken. En kan iedereen die er op 1/11 niet kan bijzijn, toch alleen en in alle rust de route rijden.
Ik weet niet of dit wettelijk mag en in de praktijk ook kan, mss weten de mensen die de route kennen hier meer over.
Oppassen met de viperkoe. Dat is volgens mij van een affiche van Rock Werchter geplukt. Toestemming van die kant zal dus nodig zijn.

Bloso-pijltjes kun je gratis verkrijgen, de gemeente (of vrijwilligers) moet(en) dan voor de bevestiging zorgen.
Gebruikersavatar
Transalp
Mountainbiker
Berichten: 362
Lid geworden op: di 22 apr 2003 15:54
Rijdt met: Scott Spark / Canyon Ultimate

Bericht door Transalp »

Raffie schreef:AFSPRAAK OP 01 NOVEMBER 2004 AAN HET SPORTCOMPLEX (ZWEMBAD) VAN TERNAT om 08u30 voor de Memorial ?
Da's vlak in de buurt van Jan's woonplaats ...
Misschien iedereen zoveel mogelijk in het zwart gekleed?
Plaats reactie