Zo 25/09/2011 Zelem / Halen :: ACHT VAN ZELEM- MOUNTAINBIKET

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Bulls69
Mountainbiker
Berichten: 675
Lid geworden op: za 25 nov 2006 14:20
Rijdt met: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15
Contacteer:

Bericht door Bulls69 »

Morgen met 2 bikers aanwezig voor de 60km, ben al enkele jaren vaste klant op deze TT, alles altijd dik in orde.
@StrammerMax, ik zie dat jij morgen ook aanwezig bent, als ik nen grote papegaai voor mij zie zal ik eens eventjes krijsen :wink:
jean-ke
Mountainbiker
Berichten: 104
Lid geworden op: di 21 jun 2011 22:23
Rijdt met: Cannondale flash

Bericht door jean-ke »

Zeer mooie tocht! Alles dik in orde! Proficiat aan de organisatie! Wij komen volgende keer zeker terug.
evel knievel
Mountainbiker
Berichten: 34
Lid geworden op: za 11 dec 2010 22:20
Rijdt met: scott- cube reaction race GTC

Bericht door evel knievel »

Zou men de tocht morgen nog kunnen rijden (maandag)? Moest helaas werken en ze komen in mijne hof voorbij! Maar voor de rest ken ik weg niet.
Connie
Mountainbiker
Berichten: 238
Lid geworden op: zo 06 mar 2011 15:32
Rijdt met: oud en rood
Contacteer:

Bericht door Connie »

Edit door moderator:
voor te adverteren:
http://www.mountainbike.be/node/12" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Phille81
Mountainbiker
Berichten: 832
Lid geworden op: zo 24 apr 2011 23:23
Rijdt met: Specialized Epic Comp (2012) + Cube Reaction GTC Team (2011) + Ridley Compact (baanslet)
Contacteer:

Bericht door Phille81 »

Terug van een zeer mooie tocht in Zelem vanuit Schaffen... (zelfs op een paar 100m van bij mij thuis gepasseerd)

Zeer veel mooie singletracks afgewisseld met pittige klimmetjes en technische stukjes. Voor mij persoonlijk de ideale combinatie voor een geslaagde route !

Ondanks een beetje last in de linkerknie toch vertrokken voor de 75 km.

Dikke chapeau voor de organisatie !! =D>

Perfecte bepijling, nergens getwijfeld of verkeerd gereden.
Enkel heel op 't laatste had weer ne plezante 2 pijltjes de verkeerde kant uitgedraaid. Maar er waren kalk/krijt-markeringen waardoor ge kon zien hoe ge moest rijden. Het was trouwens op 300m van de finish terwijl ge de sporthal al zag staan.

Bevoorradingen dik in orde, zeer vriendelijke mensen overal.

Volgens fietscomputer was de tocht 76,8 km, volgens GPS "slechts" 72,3 km met 808 hm :-k

Hoe dan ook : ik heb de nagenoeg perfecte zondagvoormiddag gehad 8)

Nu nog hopen dat we mooi op de foto van Connie staan [-o<
Respect en dank voor Connie om telkens weer zo vroeg vanuit NL te vertrekken om foto'kes te nemen !

Vlak voor mij ging er iemand volledig in de remmen toen hij "het beekje" zag... Ik ben speciaal 50 m teruggereden om een aanloopke te nemen en erdoor te rijden :-) Er waren inderdaad een aantal rijders die schrik hadden van een beetje water... :roll:

Volgend jaar ongetwijfeld terug van de partij ! :bounce:

edit :: nu ik de eerste foto's van Connie gezien heb, moet ik wel zeggen dat het water in "het beekje" in het begin toch wel véél lager stond dan toen ik passeerde :-)
Laatst gewijzigd door Phille81 op zo 25 sep 2011 17:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
pareke
Mountainbiker
Berichten: 190
Lid geworden op: zo 02 jan 2011 21:42
Rijdt met: Bmc fs01
Contacteer:

Bericht door pareke »

Terug van zelem met opgepompte benen en een goed gevoel . De tocht was schitterend met in de laatste 5 km nog een leuke afsluiter . Ik had ook 77 km op de teller , volgend jaar kom ik zeker terug
Gebruikersavatar
IRA
Mountainbiker
Berichten: 24
Lid geworden op: do 27 jan 2011 15:51
Rijdt met: nen hele goeie

Bericht door IRA »

Prachtige tocht,
Bedankt aan de organisatoren om dit mogelijk te maken !!
Tot volgend jaar voor de 75.
Gebruikersavatar
CyclingDream
Mountainbiker
Berichten: 328
Lid geworden op: za 08 okt 2005 11:16
Rijdt met: Scott Scale LTD (1x duwen = 100m Bolle)
Contacteer:

Bericht door CyclingDream »

Weinig volk gezien op de 75 Km route (900 mensen ?) ik geloof er niets van :(

Je kan de omloop (75 Km) bekijken op :

www.gpscyclingtour.be -> MTB :wink:
Gebruikersavatar
TaurineR
Mountainbiker
Berichten: 1916
Lid geworden op: za 16 jul 2005 23:28
Rijdt met: C. FSi

Bericht door TaurineR »

Prachtig mooie tocht, steeds door de bossen.
Perfecte bepijling, geen enkel keer fout gereden op de 75km, en dat wil wel wat zeggen voor mij.
Somminge stukjes waren veel steiler dan ik eerst dacht, ik moet echt wat vroeger leren schakelen, ik denk steeds dat ik in 't Waasland. zit.
Zekers tot volgend jaar...
Gebruikersavatar
Storm
Mountainbiker
Berichten: 84
Lid geworden op: vr 23 jul 2004 11:33
Rijdt met: 2015 BMC Teamelite TE01 29 XC

Bericht door Storm »

Mooie tocht vandaag.
Grotendeels door het mooie parcours, maar ook dankzij het prachtige zonnetje (was precies lang geleden).
Ook dat smalle 'gangetje' dwars door dat maïsveld : tof!
Goed geamuseerd in ieder geval : tot volgend jaar!!
Plaats reactie