Zo 25/09/2011 Waarloos / Kontich :: Waarloos Mountainbike To

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
marchermans
Mountainbiker
Berichten: 55
Lid geworden op: zo 05 sep 2010 19:38
Rijdt met: Cannondale

Bericht door marchermans »

Goed plan. Het is een mooie tocht. Maar we raden je toch aan om tijdig te vertrekken. Je mag toch rekenen dat je meer dan 3 u onderweg bent (afhankelijk van de weersomstandigheden natuurlijk). Als je dus wil genieten van de gezellige aprés, vertrek je best voor 9u.
sammeken
Mountainbiker
Berichten: 158
Lid geworden op: di 02 nov 2010 23:54
Rijdt met: cube reaction GTC pro

Bericht door sammeken »

ziet er een leuke tocht uit!
veel goeds over gelezen, 90%percent zeker dat ik hier men eerste toertochtje kom rijden

ik woon niet ver dus afwachten zeker...
DirkB
Mountainbiker
Berichten: 34
Lid geworden op: zo 31 mei 2009 17:35
Rijdt met: S-Works M5 HT

Bericht door DirkB »

De weersvoorspelling ziet er super uit. Dus dat betekent dat ook de technische passages in De Schorre en de oude kleiputten perfect te rijden zijn voor de mtb'er die wel eens iets spannends wil.

Het parcours net nog gereden en het ligt er fantastisch bij. Weinig of geen modder, de zandstroken niet te mul, kortom, ideaal voor een nazomerse dag .
bacardavid
Mountainbiker
Berichten: 38
Lid geworden op: ma 07 jun 2004 21:45
Rijdt met: Merida Matts Miami

Bericht door bacardavid »

Wat zijn de afstanden tot de bevoorradingen ?
marchermans
Mountainbiker
Berichten: 55
Lid geworden op: zo 05 sep 2010 19:38
Rijdt met: Cannondale

Bericht door marchermans »

De bevoorradingen staan aangeduid op het routeplan op onze website. De afstanden zijn afhankelijk van de route die je kiest. Voor de lange tocht van 72 km zijn de bevoorradingen na ongeveer 25, 40 en 55 km.
davyvh
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: za 24 sep 2011 09:10
Rijdt met: cube

Bericht door davyvh »

Zal er ook zijn!
Gebruikersavatar
Bakker 01
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: vr 13 mei 2011 11:06
Rijdt met: Scatto Krypton

Bericht door Bakker 01 »

De Krierecrossers komen met 33 man #-o
Tot morgen :wink:
Gebruikersavatar
Hookipa
Mountainbiker
Berichten: 255
Lid geworden op: ma 11 okt 2004 11:31
Rijdt met: a mean green machine

Bericht door Hookipa »

Ik heb zopas het parcours gaan verkennen in het stukje Schorre en de putten van Terhagen :bounce:
Op een verdwaald plaske na volledig droog gereden, overal was op of af te rijden met mijn pythons. De Schorre heeft er al lang niet zo droog meer bijgelegen, in de putten van Terhagen enkele stroken los zand maar met voldoende snelheid vlotjes te nemen. De pijlen zijn de traditionele VWB-geel zwarte, opletten in de Schorre hier zijn nog andere pijlen van een eerder?? evenement. Nu het stof van mijn fietske vegen en ik ben klaar voor morgen 8) 8)
marios
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 28 aug 2011 16:16
Rijdt met: focus

teleur gesteld

Bericht door marios »

vorige week mijn eerste tourtocht in mol gaan rijden die was super goed meegevallen. Deze week vol goede moet naar waarloos afgezakt. Dat viel tegen veel asfalt. Elk verbindingweggetje tussen twee banen zat er wel in denk ik maar veel asfalt om daar te raken. Jammer
sammeken
Mountainbiker
Berichten: 158
Lid geworden op: di 02 nov 2010 23:54
Rijdt met: cube reaction GTC pro

Re: teleur gesteld

Bericht door sammeken »

marios schreef:vorige week mijn eerste tourtocht in mol gaan rijden die was super goed meegevallen. Deze week vol goede moet naar waarloos afgezakt. Dat viel tegen veel asfalt. Elk verbindingweggetje tussen twee banen zat er wel in denk ik maar veel asfalt om daar te raken. Jammer
ben ook net terug (geenen terasjesmens) voor mijnen eersten toertocht viel het goed mee
genoeg asfalt voor mij, maar goed dat ze richting boom enzo gingen qanders zou er nog meer asfalt bij zij!
in onze streek ligt het niet echt voor het rapen
ik vond het geslaagd
Plaats reactie