GP Beringen 18 september of 25 september?

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
plonsita
Mountainbiker
Berichten: 745
Lid geworden op: wo 25 okt 2006 21:21
Rijdt met: Uw Ma !

Bericht door plonsita »

Jullie zijn allemaal een bende wijven hahaha
Afbeelding
Gebruikersavatar
El Perro Diablo
Mountainbiker
Berichten: 7193
Lid geworden op: zo 18 mar 2007 19:53
Rijdt met: Sharia for Niner
Contacteer:

Bericht door El Perro Diablo »

XC is ondertussen wegkoers geworden, als er ne wortel op de piste ligt (Buizingen) ston ze te bleiten....

20 jaar geleden waren de mountainbikers, er bestond toen nog geen 4x, dh, fr etc, 't was gewoon MTB, da waren ex skaters, mx'rs, bmx'rs....da waren doeners ipv bleiters....
Nu is't gelak in den Tour de Fraans, ass de weg te smal is, gon ze wa jammeren....

(De gasten die toen den Duitsen Bike moakten, die jumpten vies in hun fluo netkouses en izomo helmkes, me vaste vorkes, cantilivers....en shoestraps, spd was nog science fiction)
Gebruikersavatar
Qprs
Mountainbiker
Berichten: 100
Lid geworden op: do 10 jan 2008 15:58
Rijdt met: x-treme 3000
Contacteer:

Bericht door Qprs »

KVDB schreef:1) Ik snap niet wat MTB te maken heeft met (TE) kunstmatige hindernissen.

2) Er wordt met XC bikes gereden, dus ook met XC vorken. Lees 'ns goed de gebruikershandleiding, je mag er niet mee droppen

3) Spektakel mag er dan zijn, al dan niet door kunstmatig aangelegde hindernissen, maar de gevolgen mogen dan ook geminimaliseerd worden, het is toch gewoonweg schandalig als er een zwaar risico voor het vervolg van het seizoen aan verbonden is.

Onverantwoord !
:cry: :cry: :cry:

Een gebrek aan techniek en lef is onverantwoord!
Gebruikersavatar
El Perro Diablo
Mountainbiker
Berichten: 7193
Lid geworden op: zo 18 mar 2007 19:53
Rijdt met: Sharia for Niner
Contacteer:

Bericht door El Perro Diablo »

Geef mij maar een 100% kunstmatig aangelegd circuit, voor mijn part op een gifstort ipv 22 paaltjes met wat linten rond op ne brakke akker....


Wat maakt dat nu uit of ne boom/rots er door moeder natuur of den organisator gelegd zijn????


BMX wordt toch ook niet op "natuurlijke" circuits gereden, en da's toch oek "wreed wijs"????

Er zijn nu eenmaal plaatsen waar ge niet kunt mountain(= BERG)fietsen, met wat hulp van euh...dingens op de weg te goeien, kunde toch al ferme dinges maken, kijk maar eens hoe de trial (moto en velo)sport erop vooruit gegaan is, sinds ze op autowrakken etc springen...
Gebruikersavatar
viperke
Mountainbiker
Berichten: 1212
Lid geworden op: ma 07 apr 2003 22:08
Rijdt met: Merida flx 5000
Contacteer:

Bericht door viperke »

Heel die mijnterril is kunstmatig. Volgend jaar maar terug beneden op die gazon en in het bosje ? :roll:

Thumbs up voor de parcoursbouwer als je het mij vraagt !
Spark27
Mountainbiker
Berichten: 237
Lid geworden op: do 25 mei 2006 23:59
Rijdt met: Canyon, Salsa

Bericht door Spark27 »

:cry: :cry: :cry:

Een gebrek aan techniek en lef is onverantwoord![/quote]

+1
Gebruikersavatar
El Perro Diablo
Mountainbiker
Berichten: 7193
Lid geworden op: zo 18 mar 2007 19:53
Rijdt met: Sharia for Niner
Contacteer:

Bericht door El Perro Diablo »

viperke schreef:Heel die mijnterril is kunstmatig. Volgend jaar maar terug beneden op die gazon en in het bosje ? :roll:

Thumbs up voor de parcoursbouwer als je het mij vraagt !

:lol: =D>
Gebruikersavatar
MX jorgy
Mountainbiker
Berichten: 976
Lid geworden op: di 01 mei 2007 13:57
Rijdt met: Niner EMD en Niner Air9 Cabon

Bericht door MX jorgy »

Dirk Coremans schreef:BMX, is de beste leerschool voor de jeugd!
Mor as ge tegen de grond gaat doet het wel ferm zeer en ik kan het weten #-o
Plaats reactie