Zo 18/09/2011 Oudenaarde :: Patrick Classic

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
marcievus
Mountainbiker
Berichten: 376
Lid geworden op: di 02 dec 2008 14:00
Rijdt met: Trek

Bericht door marcievus »

fantastische rit achter de rug, een keer verkeerd gereden waardoor toch 65 km op de teller.
3 buffetten en bij zo'n top-organisatie inderdaad heel wat volk.
Toch 1 minpuntje: afspuitstand was eerder afdruppelstand #-o
Gebruikersavatar
stijndep
Mountainbiker
Berichten: 35
Lid geworden op: zo 07 feb 2010 21:19
Rijdt met: rock rider 9.1

Bericht door stijndep »

heb de 45 gedaan gesukkel met derrailleur
door de vettige modder normaal voorzien
vo de 60
organisatie was zoals aangekondigd zeer goed
maar vond de tocht persoolijk iets minder
zwiebertje
Mountainbiker
Berichten: 898
Lid geworden op: za 21 jan 2006 18:05
Rijdt met: Ne rappen no name,'t is de man die telt

Bericht door zwiebertje »

t'Was idd. een goeie rit met naar mijn mening te vettig in het begin,gestart net na 8 u 30' en de tracks lagen al kapot gereden!
De lus van de 60 en het laatste stuk lag veel beter berijdbaar!
In't begin tegen dek op een supervettige afdaling,banden hopeloos versmacht door de vettige mud!
Ook 2 maal voetje moeten zetten,maar toch kunnen verder rijden op de grootste boomwortel van ladeuse en ook eens in't elenebos!
Twee kleine stukjes moeten wandelen aan den donk wegens voetvolk in de weg die er niet op(klim)-of door(zandbak) geraakte! #-o :-?
Had juist 65 km (de nieuwe muur....koppenberg heb ik onn-road gedaan) aan een zeer matig tempo bijna 3 u 40' onderweg! #-o :oops:
Bevooradingen eigenlijk te goed en niet gezond meer voor nen "sportieveling"!!
Na 6 edities kom ik volgend jaar niet meer terug,t'is te vettig hier!! :lol:
Druk aan de afspuitplaats!!?? #-o
Ja t'was druk van't volk en het volk nam de druk weg uit de leidingen!! :lol: #-o
Gebruikersavatar
Bakker 01
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: vr 13 mei 2011 11:06
Rijdt met: Scatto Krypton

Bericht door Bakker 01 »

bij aankomst zag ik de juffrouwkes staan om de benen in te smeren en dacht bij mezelf waarom niet .... da jufke pakte nog ne redelijke kwak uit het potje en toen ze zij dat ik de eerste was die ze onderhanden nam wist ik genoeg ..... mens hebben mijn kuiten gegloeid :lol:
veel vettige stroken , een paar keren tegen dek gegaan wegens te laat uit de pedalen , nog wat miserie gehad met de versnellingen van de modder die er bleef inplakken #-o :roll:
bevoorradingen waren zeer goed met vriendelijke mensen aan het buffet , mensen die ons laten oversteken aan gevaarlijke punten blijven zeer gewaardeerd =D> =D>
goed ontvangen geweest bij de Red - Bull babes , je zou voor minder vleugels krijgen
een goeie tocht en met een goed gevoel de aankomst overschreden =D> =D>
ne Krierecrosser
Gebruikersavatar
blomsky
Mountainbiker
Berichten: 414
Lid geworden op: ma 26 feb 2007 17:20
Rijdt met: cube reaction

Bericht door blomsky »

Merci voor de tocht! Goeie organisatie! Leuk tochtje. Goeie bevoorrading. Ondanks de Red Bull (dames) geraakte ik toch dienen berm nie op juist na die stop... :-D Leuk t-shirtje. Lekkere worst. Wel te weinig harde druppels uit de afspuitslangetjes. Maar dan doen we het thuis.

Bedankt aan al die vrijwilligers!!
Gebruikersavatar
betonboerke
Mountainbiker
Berichten: 634
Lid geworden op: wo 24 nov 2004 21:18
Rijdt met: SPECIALIZED 29/hyp ht comp carbon cw
Contacteer:

Bericht door betonboerke »

Voor mij een 10/10, =D> gewoonweg prachtig !!! Maar de streek is de hoofdspeler !!
Gebruikersavatar
dannyvk
Mountainbiker
Berichten: 278
Lid geworden op: di 17 mei 2011 20:25
Rijdt met: Van alles wat

Bericht door dannyvk »

Wow wat een organisatie, gewoon zeer leuk deze tocht te rijden het was idd vettig maar ja daar kan een organisatie niks aan doen.
Blijkbaar zal dit de laatste iditie zijn vind ik persoonlijk zeer jammer wan deze mensen doen echt super hun best....
Thx aan de organisatie voor de leuke voormiddag
DonFre
Mountainbiker
Berichten: 559
Lid geworden op: di 22 dec 2009 12:36
Rijdt met: On one scandal custom 29er + PlanetX custom 29er

Bericht door DonFre »

Deze morgen gereden met de koersfiets (omdat ek de kilometers nodig heb)... En bij aankomst had ik zoiets van: "best da'k die mtb nie moe kuisen" :-D
Gebruikersavatar
scaler60
Mountainbiker
Berichten: 399
Lid geworden op: zo 05 okt 2008 14:01
Rijdt met: specialized 29er

Bericht door scaler60 »

Vandaag samen met mijn vrouwtje en ne maat de 65km gedaan we hebben ons goed geamuseerd al waren der toch pittige stroken bij #-o . Twee keer de grond gekust (eenmaal op Ladeuze). Spijtig dat dit de laatste keer was :(
Gebruikersavatar
bushrider
Mountainbiker
Berichten: 354
Lid geworden op: vr 20 feb 2009 22:18
Rijdt met: Bulls copp3V; Cube AMS PRO R1

Bericht door bushrider »

=D> =D> =D> =D> Bedankt mannen . Grysperres hebben er van genoten . Het eerste deel lag er misschien iets te vettig bij (jullie kunnen daar natuurlijk niets aan doen hé) maar de rest lag doenbaar . Over de organisatie kunnen we kort zijn . Het was af , chapeau =D> =D>
Hopelijk vinden jullie tegen volgend jaar terug de moed om er nog één bij te lappen . bedankt aan alle vrijwilligers
Dus zoals afgesproken tot de volgende editie :P
Plaats reactie