Za 24/09/2011 Voormezele

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Klimmerken
Mountainbiker
Berichten: 264
Lid geworden op: di 19 okt 2004 09:31
Rijdt met: Gary Fisher (Hoo Koo E Koo)

24/09/11 Voormezele : McBride Classic.

Bericht door Klimmerken »

Het McBride MTB-team organiseert ook dit jaar hun jaarlijkse McBride Classic.
Deze MTB klassieker gaat dit jaar opnieuw richting de heuvelzone op de 40km en 54km. Er zijn ook twee korte afstanden voorzien met 19km en 26km.
De start vindt plaats aan de Sint-Elooishoeve in de Vaartstraat te Voormezele (Ieper).
Voor de inschrijving betaal je 2 Euro. (Gratis drankje + boterham met beleg + fles douchegel en fles afwasmiddel).
Op de 54km en de 40km zijn 2 bevoorradingen.
Op de 19km en 26km 1 bevoorrading.
Er zijn douches voorzien en een degelijke afspuitzone.
Schrijf zaterdag 24 september alvast in jullie agenda.
Afbeelding
champ 08 09
Mountainbiker
Berichten: 74
Lid geworden op: vr 11 sep 2009 12:14
Rijdt met: cube reaction R1

Bericht door champ 08 09 »

Hopelijk zijn de weergoden ons wat beter gezind dan vorig jaar. Is weer een super mooie en zware rit. Klimmertje geeft er zijn werk va gemaakt om ieder wat wils te krijgen op dit parcour..... En is toch goed wi. [-o< [-o< [-o< Mc Bride MTB Team
Gebruikersavatar
Belle
Mountainbiker
Berichten: 673
Lid geworden op: di 19 sep 2006 18:24
Rijdt met: cube ltd race 2008 blauw/wit

Bericht door Belle »

Wij komen af!
clubje
Mountainbiker
Berichten: 210
Lid geworden op: vr 11 jul 2008 13:16
Rijdt met: cube

Bericht door clubje »

ik normaal ook.
champ 08 09
Mountainbiker
Berichten: 74
Lid geworden op: vr 11 sep 2009 12:14
Rijdt met: cube reaction R1

Bericht door champ 08 09 »

Belle schreef:Wij komen af!
Jammer dak de da erna moet gaan opkuisen. Zou anders naar wingles gaan. Mijn eerste terril rit van vorig jaar..... Zal het moeten missen. Verdomme
clubje
Mountainbiker
Berichten: 210
Lid geworden op: vr 11 jul 2008 13:16
Rijdt met: cube

Bericht door clubje »

Kan er misschien wat meer info gegeven worden over parcours?

Kemmel? Cats? Privé-stukken?
Gebruikersavatar
Belle
Mountainbiker
Berichten: 673
Lid geworden op: di 19 sep 2006 18:24
Rijdt met: cube ltd race 2008 blauw/wit

Bericht door Belle »

champ 08 09 schreef:
Belle schreef:Wij komen af!
Jammer dak de da erna moet gaan opkuisen. Zou anders naar wingles gaan. Mijn eerste terril rit van vorig jaar..... Zal het moeten missen. Verdomme
Hey,

Je hebt het mis wè! Je kan toch gaan, het is NU zondag!!!! Kijk maar eens onder de topic Douvrin rando de la mécanique die ik heb geopend!

Greetz belle
champ 08 09
Mountainbiker
Berichten: 74
Lid geworden op: vr 11 sep 2009 12:14
Rijdt met: cube reaction R1

Bericht door champ 08 09 »

Belle schreef:
champ 08 09 schreef:
Belle schreef:Wij komen af!
Jammer dak de da erna moet gaan opkuisen. Zou anders naar wingles gaan. Mijn eerste terril rit van vorig jaar..... Zal het moeten missen. Verdomme
Hey,

Je hebt het mis wè! Je kan toch gaan, het is NU zondag!!!! Kijk maar eens onder de topic Douvrin rando de la mécanique die ik heb geopend!

Greetz belle
is nog minder dan als die nu zondag is. Moet met vrouwtje in kids naar boudewijnpark. Beetje een verplichting #-o
Gebruikersavatar
Belle
Mountainbiker
Berichten: 673
Lid geworden op: di 19 sep 2006 18:24
Rijdt met: cube ltd race 2008 blauw/wit

Bericht door Belle »

champ 08 09 schreef:
Belle schreef:
champ 08 09 schreef: Jammer dak de da erna moet gaan opkuisen. Zou anders naar wingles gaan. Mijn eerste terril rit van vorig jaar..... Zal het moeten missen. Verdomme
Hey,

Je hebt het mis wè! Je kan toch gaan, het is NU zondag!!!! Kijk maar eens onder de topic Douvrin rando de la mécanique die ik heb geopend!

Greetz belle
is nog minder dan als die nu zondag is. Moet met vrouwtje in kids naar boudewijnpark. Beetje een verplichting #-o
Maar troost je, je bent nie alleen! Wij kunnen met spijt in het hart ook niet gaan.
missie
Mountainbiker
Berichten: 84
Lid geworden op: za 31 okt 2009 00:14
Rijdt met: Lapierre Ultralight Cross
Contacteer:

Bericht door missie »

Ik kom ook opnieuw af met de crossfiets, hopelijk idd beter weer dan vorig jaar :-D ... Beetje 't zelfde parcours ? Vooral dat laatste stukje door 't bos was lekker vlammen.
Plaats reactie