Za 10/09/2011 Jabbeke :: Bos-en veldtocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
alexbiker
Mountainbiker
Berichten: 255
Lid geworden op: ma 06 jul 2009 23:02
Rijdt met: Scott scale 910, Scott genius 710

Bericht door alexbiker »

Dit is zeker een van de beste tochten in en rond Brugge. Beklaag het zeker niet :lol: :lol: dat ik met de fiets van Oostende ben afgekomen voor de 70km.

Alles was in orde van bepijling, parcour, bevoorrading tot apres.

Vanmorgen aan de start vertrokken met Wesley, Sven(was zijn eerste TT sinds een tijd =D> =D> =D> ), Dieter, Willem en Marc en we hebben ons weer wreed geamuseerd.

Tot volgend jaar.
elvis
Mountainbiker
Berichten: 27
Lid geworden op: ma 03 jan 2011 12:06
Rijdt met: alu

Bericht door elvis »

1 woord twas machtig

een dikke proficiat aan de organisatie bedankt voor alles !!!!!

=D> =D>
Gebruikersavatar
pandasan
Mountainbiker
Berichten: 116
Lid geworden op: za 10 apr 2010 15:55
Rijdt met: corratec super bow

Bericht door pandasan »

idd een mooie vtt,niets op aan te merken.
ook een bedankje aan de eigenaars van de privé stukken.
kortom proficiat aan de organisatie.
tot de volgende.
=D> =D> =D> =D> =D>
de 3 amigo's
wtc lovendegem
Gebruikersavatar
bushrider
Mountainbiker
Berichten: 354
Lid geworden op: vr 20 feb 2009 22:18
Rijdt met: Bulls copp3V; Cube AMS PRO R1

Bericht door bushrider »

alexbiker schreef:Dit is zeker een van de beste tochten in en rond Brugge. Beklaag het zeker niet :lol: :lol: dat ik met de fiets van Oostende ben afgekomen voor de 70km.

Alles was in orde van bepijling, parcour, bevoorrading tot apres.

Vanmorgen aan de start vertrokken met Wesley, Sven(was zijn eerste TT sinds een tijd =D> =D> =D> ), Dieter, Willem en Marc en we hebben ons weer wreed geamuseerd.

Tot volgend jaar.
bedankt voor het aangenaam gezelschap , hier de foto's http://s1020.photobucket.com/albums/af3 ... =slideshow

aan de organisatie ; een dikke pluim niets op aan te merken . Bedankt aan alle vrijwilligers . En een vermelding voor de parcoursbouwers . Zeker voor de "grysperreberm " meer van dat =D> =D> =D> =D>
katrien.avalon
Mountainbiker
Berichten: 103
Lid geworden op: zo 06 jan 2008 19:20
Rijdt met: Canon

Foto's VTT

Bericht door katrien.avalon »

Op onderstaande links enkele foto's van deze VTT!

https://picasaweb.google.com/katrien.av ... directlink

Bedankt aan de organisatie voor de goede ontvangst!

Groetjes,
Katrien
Gebruikersavatar
PVDM
Mountainbiker
Berichten: 289
Lid geworden op: ma 11 feb 2008 21:45
Rijdt met: Trek feul ex9

Bericht door PVDM »

Alles is al in voorgaande berichten gezegd en kan het alleen maar beamen. Mijn vriendin en ikzelf zijn voor de volle 70 km gegaan en hebben ons geen seconde verveeld, prachtige single tracks, enkele mooie technische passages en super privé stukken. Bij de bevoorrading waanden we ons in een fruitbuffet. Deze tocht staat al met stip genoteerd voor volgend jaar en ze zeggen dat de wintertocht nog beter is. Kijken er dus naar uit.

Dikke proficiat voor de organisatie en veel dank aan de eigenaar(s) van de privé bossen. =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
MC Jo
Mountainbiker
Berichten: 1425
Lid geworden op: wo 07 jun 2006 11:49
Rijdt met: GT Zaskar 100 9R; Scott Spark 720; Merida Scultura 400 disc;

Bericht door MC Jo »

Idem ditto hier. Met MC Johan af gezakt van Geraardsbergen. Was zeker de moeite meer dan waard. en leuk dat ik met mijn ongewone achternaam iemand van de organisatie tegen kom met exact dezelfde voor- en achternaam. Dank aan MC Johan om mee te kunnen rijden.
Volgend jaar zijn we er meer voor meer.
Gebruikersavatar
Turfke
Mountainbiker
Berichten: 356
Lid geworden op: wo 08 jul 2009 21:47
Rijdt met: La Machine I & II

Bericht door Turfke »

bushrider schreef:
alexbiker schreef:Dit is zeker een van de beste tochten in en rond Brugge. Beklaag het zeker niet :lol: :lol: dat ik met de fiets van Oostende ben afgekomen voor de 70km.

Alles was in orde van bepijling, parcour, bevoorrading tot apres.

Vanmorgen aan de start vertrokken met Wesley, Sven(was zijn eerste TT sinds een tijd =D> =D> =D> ), Dieter, Willem en Marc en we hebben ons weer wreed geamuseerd.

Tot volgend jaar.
bedankt voor het aangenaam gezelschap , hier de foto's http://s1020.photobucket.com/albums/af3 ... =slideshow

aan de organisatie ; een dikke pluim niets op aan te merken . Bedankt aan alle vrijwilligers . En een vermelding voor de parcoursbouwers . Zeker voor de "grysperreberm " meer van dat =D> =D> =D> =D>
Den deze was af tot in de puntjes, mijn complimenten aan de organisatie en aan het hierbovenvermeld groeptje :bounce: :bounce: :bounce:
Fritsie
Mountainbiker
Berichten: 1339
Lid geworden op: za 14 okt 2006 22:08
Rijdt met: Trek

Bericht door Fritsie »

Naar jaarlijkse gewoonte opnieuw naar deze prachtige tocht gekomen en zoals steeds was het weer dik in orde. =D> =D> =D> De privéstukken geven deze tocht een grote meerwaarde. De uitpijling was uitstekend en de linten zorgden in de privébosjes dat je je volledig kon concentreren om door het parcours te vlammen. Het viel me ook op dat er in de privébosjes minder volk was, waardoor het rijden zeer aangenaam was. De bevoorradingen waren super (bedankt voor het grote fruitaanbod). Door de ruime afspuitstand kon de fiets onmiddellijk gereinigd worden. Tijdens de après kon ik samen met Yvan, Etienne, Kathy en Koen nog eventjes nagenieten van deze schitterende tocht. Bedankt =D> =D> =D> en de wintertocht staat reeds genoteerd.
wiene
Mountainbiker
Berichten: 182
Lid geworden op: ma 10 jan 2005 12:17
Rijdt met: Ridley Trailfire

Bericht door wiene »

=D> alles is hier al gezegd op het forum, deze tocht was inderdaad één van de mooiste, alles erop en eraan, proficiat aan de organisatie =D> =D> volgend jaar terug van de partij!
Plaats reactie