Zo 28/08/2011 Ellezelles :: 15ième VTT de Collines

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Feel Lucky Punk
Mountainbiker
Berichten: 88
Lid geworden op: za 27 jun 2009 14:18
Rijdt met: Trek 8500

Bericht door Feel Lucky Punk »

Vertrokken voor de 70 km, na de eerste offroad strook, al meteen zoeken naar een pijl ... wachten op bikers achter mij die gezwind rechtsaf sloegen :^o
Toen had ik door dat ik op het asfalt moest kijken ipv zoeken achter pijltjes aan palen, struiken enz :oops: :oops: :oops:
Dat vraagt toch enige aanpassing ... op 9 km stond ik al aan 1ste bevoorrading (3-tal km minder dan de rest #-o )... en ik zag er velen twijfelen ... maar nadien toch niet meer foutgereden ...
Tussen bevoorrading 1 en 2 zat een vrij lange steile klim in een bos: iemand een benaming van deze flinke kuitenbijter (beetje holle weg)? (Zit die in de Herder ?) ... aan de 2 de bevoorrading begon het me te dagen dat ik er nog 40 voor de boeg had :drunk: en ik niet bijzonder fris was ... weet niet of ik dit al eerder heb gedaan ... maar heb toen wijselijk voor de 40 gekozen ...

't was er idd gezellig en de braadworst smaakte heerlijk

volgend jaar hopelijk met een betere conditie aan de start
Gebruikersavatar
stijndep
Mountainbiker
Berichten: 35
Lid geworden op: zo 07 feb 2010 21:19
Rijdt met: rock rider 9.1

Bericht door stijndep »

heb hier ook voor eerste maal gereden
heb er geen spijt van gehad
mooi lastige beklimmingen
eens iets anders dan die bij ons
rode zwarte kemmel.......
heb de 70 gedaan en had zo n
1078 hm
Gebruikersavatar
Via Ferrata
Mountainbiker
Berichten: 111
Lid geworden op: di 27 sep 2005 21:32
Rijdt met: Radon 29 Black Sin 8.0

Bericht door Via Ferrata »

Mooie tocht met de aloude maten Ben en Jerry. Meer moet dat niet zijn en zeker niet met meer, leuker zo en niet zo vroeg moeten opstaan!
Plaats reactie