Summer Bike Festival 2011

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Gebruikersavatar
elfendest
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: wo 27 okt 2010 13:41
Rijdt met: Orbea

Bericht door elfendest »

ik weet dat het zomer is en dat het allemaal veel werk is, maar komen de foto's nog online of staan ze ergens anders ofzo? :)
Wil al die afgematte gezichten wel is zien daarmee
Gebruikersavatar
elfendest
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: wo 27 okt 2010 13:41
Rijdt met: Orbea

Bericht door elfendest »

ik weet dat het zomer is en dat het allemaal veel werk is, maar komen de foto's nog online of staan ze ergens anders ofzo? :)
Wil al die afgematte gezichten wel is zien daarmee
jefke4800
Mountainbiker
Berichten: 48
Lid geworden op: do 16 jul 2009 11:06
Rijdt met: Niner air 9 carbon

Bericht door jefke4800 »

foto's ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Gebruikersavatar
flashing
Mountainbiker
Berichten: 139
Lid geworden op: vr 09 jul 2010 10:22
Rijdt met: cannondale cafeine

Bericht door flashing »

dag allemaal ,
ik ben nu al een tijdje met het vast parcour in de schorre bezig , veel gepland , kaartenwerk , verschillende parours naast mekaar gelegd en eindellijk ben ik nu wel tevreden over wat het waarschijnlijk zal worden in de nabije toekomst , het zal moeilijk zijn , zwaar om alles aan te leggen , misschien zoek ik wel extra volk voor dit alles ?
er zit een lange klim in , moeilijke klim , nieuwe spannende afdalingen , steil of niet . Er zit ook een singletrackparadijs à la kasterlee laat ons zeggen maar nooit lang natuurlijk want je krijgt alles op een schotelvod gepresenteerd in 5 kilometer ongeveer ... ooit zullen we dit deftig moeten inrijden !
grts Flashing :P
Timmyy
Mountainbiker
Berichten: 35
Lid geworden op: zo 17 apr 2011 18:01
Rijdt met: massi pro evo
Contacteer:

Bericht door Timmyy »

flashing schreef:dag allemaal ,
ik ben nu al een tijdje met het vast parcour in de schorre bezig , veel gepland , kaartenwerk , verschillende parours naast mekaar gelegd en eindellijk ben ik nu wel tevreden over wat het waarschijnlijk zal worden in de nabije toekomst , het zal moeilijk zijn , zwaar om alles aan te leggen , misschien zoek ik wel extra volk voor dit alles ?
er zit een lange klim in , moeilijke klim , nieuwe spannende afdalingen , steil of niet . Er zit ook een singletrackparadijs à la kasterlee laat ons zeggen maar nooit lang natuurlijk want je krijgt alles op een schotelvod gepresenteerd in 5 kilometer ongeveer ... ooit zullen we dit deftig moeten inrijden !
grts Flashing :P
Ik ben altijd bereid om te helpen als het in mijn agenda past ;) de schorre is mijn trainingsgebied :-)
deadric
Mountainbiker
Berichten: 50
Lid geworden op: zo 09 jan 2011 16:49
Rijdt met: Cannondale FS-I

Bericht door deadric »

Timmyy schreef:
flashing schreef:dag allemaal ,
ik ben nu al een tijdje met het vast parcour in de schorre bezig , veel gepland , kaartenwerk , verschillende parours naast mekaar gelegd en eindellijk ben ik nu wel tevreden over wat het waarschijnlijk zal worden in de nabije toekomst , het zal moeilijk zijn , zwaar om alles aan te leggen , misschien zoek ik wel extra volk voor dit alles ?
er zit een lange klim in , moeilijke klim , nieuwe spannende afdalingen , steil of niet . Er zit ook een singletrackparadijs à la kasterlee laat ons zeggen maar nooit lang natuurlijk want je krijgt alles op een schotelvod gepresenteerd in 5 kilometer ongeveer ... ooit zullen we dit deftig moeten inrijden !
grts Flashing :P
Ik ben altijd bereid om te helpen als het in mijn agenda past ;) de schorre is mijn trainingsgebied :-)
Same :) Ga er tegenwoordig wekelijks rijden (s'avonds na het werk)
Gebruikersavatar
flashing
Mountainbiker
Berichten: 139
Lid geworden op: vr 09 jul 2010 10:22
Rijdt met: cannondale cafeine

Bericht door flashing »

goed , ik zal je kontakteren wanneer nodig , waarschijnlijk vanaf oktober ? op regelmatige tijdstippen , ganse dag op een zaterdag bvb tot dat de nieuwe trail klaar is , stuk voor stuk
grts Flashing
Gebruikersavatar
elfendest
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: wo 27 okt 2010 13:41
Rijdt met: Orbea

Bericht door elfendest »

goe plan
ik kom ook wel inrijden :)
Gebruikersavatar
flashing
Mountainbiker
Berichten: 139
Lid geworden op: vr 09 jul 2010 10:22
Rijdt met: cannondale cafeine

Bericht door flashing »

ik ga eerst nog overleggen met de co van mountainbike.be , is op reis nu ,voor verdere plannen en zijn gedacht is horen .
we, mogen materiaal gebruiken van de provincie gelijk , bosmaaiers, kettingzaag enzovoort ....
zelf heb ik thuis, kettingzaag, heggeschaar, allebei op brandstof , enkele machétes en voor de rest een spade
ik hou jullie op de hoogte want deze kans mogen we niet laten schieten ,
ben vandaag nog is gaan oefenen in de schorre en de klimmen zullen echt de moeite zijn en al die nieuwe trails ! ik denk in totaal een kleine kilometer erbij " offroad " wauuwww !!! :-D
grts flashing

ps .de start met infobord zal ongeveer aan de kantine zijn om op tijd en stond is bij te tanken bwvs :lol:
deadric
Mountainbiker
Berichten: 50
Lid geworden op: zo 09 jan 2011 16:49
Rijdt met: Cannondale FS-I

Bericht door deadric »

euhm, als we zo'n werken gaan doen... denk ik dat het beter is dat we eerst even hore bij de gemeente :p

Wil niet alle MTB uit de schorre bannen, als we daar wat tracks gaan leggen :)
Plaats reactie