Houffamarathon 2011

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
RigolleM
Mountainbiker
Berichten: 6550
Lid geworden op: di 27 dec 2005 20:14

Bericht door RigolleM »

S k u l l schreef:Vandaag ons gaan uitleven in Houffalize en de ondergrond ligt er schitterend bij!
Nu niet meer, 't regent hier pijpestelen :wink:
Gebruikersavatar
Backero
Mountainbiker
Berichten: 24
Lid geworden op: do 01 feb 2007 19:52
Rijdt met: Merida MATTS HFS 3000-D

Bericht door Backero »

Vorig jaar de M voor de eerste keer gereden. Tijd was minder belangrijk. Enkel op hartslag (proberen) rijden. Af en toe een "gelleke" en een energiebar en vlotjes uitrijden. Dit jaar iets rapper proberen
Ghostkebel
Mountainbiker
Berichten: 41
Lid geworden op: di 12 aug 2008 11:43
Rijdt met: C'Dale F-SI Carbon 1 WWW.MTBFORZA.BE
Contacteer:

Bericht door Ghostkebel »

Na een vermijdbare valpartij in april, knie zwaar gekwetst. Maanden later blijkt dat mijn meniscus ook zwaar beschadigd is. Heel het seizoen om zeep. Van heel de marathonplanning 2012 er maar 2 kunnen rijden. Zal in September onder het mes moeten. Dus ik zal mijn jaarlijkse uitstap naar Houffalize anders moeten indelen(verblijf is al lang geboekt).

De vraag Klopt het dat er op zondag dit jaar ook een TT is. Kan ik die misschien HEEL rustig fietsen.
Gebruikersavatar
BramDR
Mountainbiker
Berichten: 2480
Lid geworden op: za 31 mei 2008 10:12
Rijdt met: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v
Contacteer:

Bericht door BramDR »

Op de site van de houffamarathon staan bij de routes gps files, dus als je die download kan je nu al het parcours verkennen?
Gebruikersavatar
G-m@n.
Mountainbiker
Berichten: 3870
Lid geworden op: zo 04 feb 2007 21:03
Rijdt met: specialized epic expert 2021
Contacteer:

Bericht door G-m@n. »

BramDR schreef:Op de site van de houffamarathon staan bij de routes gps files, dus als je die download kan je nu al het parcours verkennen?
precies :wink: zaterdag eens kijken...
Gebruikersavatar
DodgeW200
Mountainbiker
Berichten: 679
Lid geworden op: di 24 feb 2009 10:55
Rijdt met: Kona HeiHei Deluxe custom

Bericht door DodgeW200 »

Ingeschreven met 2 kameraden voor onze 2de XL.
We hopen alleen op droog weer want vorig jaar uitgeregend geweest.
Gebruikersavatar
S k u l l
Mountainbiker
Berichten: 1857
Lid geworden op: wo 01 jun 2005 14:20

Bericht door S k u l l »

De verkenning is te doen, maar soms moet je wel privé-stukken omzeilen via omwegen.
Gebruikersavatar
BramDR
Mountainbiker
Berichten: 2480
Lid geworden op: za 31 mei 2008 10:12
Rijdt met: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v
Contacteer:

Bericht door BramDR »

Weet er iemand of er in de provincie luxemburg nog iets vrij is voor te overnachten.
Ik weet dat het laat maar kan het natuurlijk nog proberen.
jervanheg
Mountainbiker
Berichten: 472
Lid geworden op: di 20 sep 2005 16:57
Rijdt met: KTM Kapoho e-bike

Bericht door jervanheg »

BramDR schreef:Weet er iemand of er in de provincie luxemburg nog iets vrij is voor te overnachten.
Ik weet dat het laat maar kan het natuurlijk nog proberen.
Zonder twijfel wel! Maar k'zou toch eerst in de buurt zoeken - pakweg van Virton naar Houffa is toch 90 km hé.

Zoek in Gouvy, Bastogne, zelfs Vielsalm. Zoek eens bij http://www.ardennes-etape.be, keuze genoeg.
martin b.
Mountainbiker
Berichten: 294
Lid geworden op: za 17 feb 2007 19:41
Rijdt met: GT

Bericht door martin b. »

BramDR schreef:Weet er iemand of er in de provincie luxemburg nog iets vrij is voor te overnachten.
Ik weet dat het laat maar kan het natuurlijk nog proberen.
Ga je met de tent of zoek je nog een hotel . Ik ga met de camper
Plaats reactie