Zo 31/07/2011 Sint-Anna-Pede / Itterbeek :: Zomaarbike

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Te Voet
Mountainbiker
Berichten: 162
Lid geworden op: ma 04 aug 2008 11:24
Rijdt met: ne zwarte

Bericht door Te Voet »

zeer leuke tocht, vooral de ouwe school organisatie maakt dit zeer plezant.
Vorige jaar echt van genoten, meen we wel te herinneren dat deze niet zo technisch was maar wel fun, passeren jullie niet aan de yeti?
Tornado Toon
Mountainbiker
Berichten: 93
Lid geworden op: wo 27 jul 2011 12:30
Rijdt met: Canyon Grand Canyon CF SLX

Bericht door Tornado Toon »

MaC'Red schreef:waar in ternat passeert ge juist, is de Morette er ook bij ??

MaC'Red 8)
In Ternat komen we maar een heel klein stukje. Wanneer we van Asse naar Kapelle rijden en de brug over dev E40 nemen.
Tornado Toon
Mountainbiker
Berichten: 93
Lid geworden op: wo 27 jul 2011 12:30
Rijdt met: Canyon Grand Canyon CF SLX

Bericht door Tornado Toon »

Te Voet schreef:zeer leuke tocht, vooral de ouwe school organisatie maakt dit zeer plezant.
Vorige jaar echt van genoten, meen we wel te herinneren dat deze niet zo technisch was maar wel fun, passeren jullie niet aan de yeti?
Technisch is natuurlijk relatief in het Pajottenland en het is natuurlijk ook een subjectief begrip. Maar we hebben wel ons best gedaan om er tov vorig jaar nog een paar extra technische stukjes in te steken.
De 62 passeert inderdaad aan de yeti. Daar wordt het een fameuze uitdaging voor alle bikers om de berg naast de skipiste op te geraken.

Tot zondag!
Jayson
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: wo 19 aug 2009 14:25
Rijdt met: Canyon

Bericht door Jayson »

Ik vertrek straks op weekend naar de dardennen en moet dus tot mijn grote spijt passen zondag :-( Had anders zeker ende vast komen rijden!

Had namelijk graag een nieuwe toptijd neergezet op het lange parcours ;-) Alhoewel het met de conditie momenteel niet al te best gesteld is...
kopje
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 19 jun 2011 18:43
Rijdt met: cannondale flash

Bericht door kopje »

Passeert de lange afstand doorheen de Rinkelstraat in Gaasbeek?
Tornado Toon
Mountainbiker
Berichten: 93
Lid geworden op: wo 27 jul 2011 12:30
Rijdt met: Canyon Grand Canyon CF SLX

Bericht door Tornado Toon »

kopje schreef:Passeert de lange afstand doorheen de Rinkelstraat in Gaasbeek?
Ik denk het wel, maar zeker ben ik niet. In elk geval zeker wel vlakbij (kijk naar de gele schwalbe-pijltjes)
Tornado Toon
Mountainbiker
Berichten: 93
Lid geworden op: wo 27 jul 2011 12:30
Rijdt met: Canyon Grand Canyon CF SLX

Bericht door Tornado Toon »

Jayson schreef:Ik vertrek straks op weekend naar de dardennen en moet dus tot mijn grote spijt passen zondag :-( Had anders zeker ende vast komen rijden!

Had namelijk graag een nieuwe toptijd neergezet op het lange parcours ;-) Alhoewel het met de conditie momenteel niet al te best gesteld is...
Jammer dat je er niet bij kan zijn jayson, maar mijn toptijd had je toch niet geklopt hoor :-D
Skippyboy
Mountainbiker
Berichten: 61
Lid geworden op: wo 22 aug 2007 18:39

Bericht door Skippyboy »

Heb deze tocht donderdag ll. gereden, en ik moet melden dat het een stevig tochtje is!! Op beplaade plaatsen goed opletten hoe de bepijling staat aangeduid. Ik zat meer dan eens in een knoopje!!
Gebruikersavatar
CBo
Mountainbiker
Berichten: 197
Lid geworden op: ma 01 nov 2010 21:48
Rijdt met: Pilot

Bericht door CBo »

I'll be there :)
Gebruikersavatar
Buffalo Phil
Mountainbiker
Berichten: 49
Lid geworden op: za 15 nov 2008 10:54
Rijdt met: Braine-l'Alleud

Bericht door Buffalo Phil »

Skippyboy schreef:Op beplaade plaatsen goed opletten hoe de bepijling staat aangeduid. Ik zat meer dan eens in een knoopje!!
Blijkbaar steeds de zwakke punt van Zomaar Bike :cry:
Plaats reactie