Zo 31/07/2011 Sint-Anna-Pede / Itterbeek :: Zomaarbike

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Buffalo Phil
Mountainbiker
Berichten: 49
Lid geworden op: za 15 nov 2008 10:54
Rijdt met: Braine-l'Alleud

Zo 31/07/11 Sint-Anna-Pede / Itterbeek :: 3de Zomaar Bike

Bericht door Buffalo Phil »

Zondag 31 juli 2011

De eerste editie van Zomaarbike in 2009 lokte 160 bikers. In 2010 zaten we aan 210 mensen die fietsten in rand van het groene pajottenland.

- Start tussen 8u en 11u.
- inschrijving 3 euro
- afstanden: 32 (400+), 46 (600+) en 60 km (825+).
- ruime bevoorrading.
- bikewash
- Apres-bike op het Zomaar-Zomert terras met muziek, een frisse pint, een smakelijke Paëlla, ...
- Waar: tent Zomaar Zomert aan de kerk van St-Anna-Pede. Startplaats zal herkenbaar zijn aan de grote opblaasbare boog van onze sponsor Schwalbe op de hoek van de Plankenstraat en de Breugelweg. Gps instellen op Breugelweg, 1701 Itterbeek. Parkeren kan oa langs de Rollestraat en de Herdebeekstraat

Meer inlichtingen hier.

Wie gaat er naartoe ?
Gebruikersavatar
Oldie
Mountainbiker
Berichten: 294
Lid geworden op: di 13 dec 2005 15:21
Rijdt met: scott scale 29 elite

Bericht door Oldie »

Ik heb vorig jaar genoten van deze uiterst sympathieke organisatie. Count me in.
Philmil
Mountainbiker
Berichten: 109
Lid geworden op: za 23 apr 2005 17:29
Rijdt met: Thompson Pro Team

Bericht door Philmil »

Zijn er voor deze tocht geen douches beschikbaar ? En daarmee bedoel ik niet de bike wash hé :wink:
Becky Bike
Mountainbiker
Berichten: 52
Lid geworden op: do 11 mar 2010 18:24
Rijdt met: Trek 9.7

Bericht door Becky Bike »

Wordt deze tocht afgepijld met gele plaatjes? Kan het zijn dat ik deze al zien hangen heb in Sint-Ulriks-Kapelle? Dat is namelijk op enkele honderden meters van mijn deur en ik zou graag daar inpikken en dan uiteraard betalen als ik via de inschrijving kom.

Alvast bedankt voor de info.
Tornado Toon
Mountainbiker
Berichten: 93
Lid geworden op: wo 27 jul 2011 12:30
Rijdt met: Canyon Grand Canyon CF SLX

Bericht door Tornado Toon »

Philmil schreef:Zijn er voor deze tocht geen douches beschikbaar ? En daarmee bedoel ik niet de bike wash hé :wink:
:-) spijtig genoeg kunnen we jou geen douchemogelijkheid aanbieden. Toch is het de zeker de moeite naar sint-anna af te zakken voor een mooi en uitdagend parcours.
Tornado Toon
Mountainbiker
Berichten: 93
Lid geworden op: wo 27 jul 2011 12:30
Rijdt met: Canyon Grand Canyon CF SLX

Bericht door Tornado Toon »

Becky Bike schreef:Wordt deze tocht afgepijld met gele plaatjes? Kan het zijn dat ik deze al zien hangen heb in Sint-Ulriks-Kapelle? Dat is namelijk op enkele honderden meters van mijn deur en ik zou graag daar inpikken en dan uiteraard betalen als ik via de inschrijving kom.

Alvast bedankt voor de info.
De 3 tochten (32, 46 en 62 km) passeren inderdaad langs sint-ulriks-kapelle en het parcours wordt angeduid met gele schwalbe-pijlen. Wat mij betreft kan je gerust van in kapelle inpikken, maar dan moet je wel met het volgende rekenening houden: de 3 tochten splitsen in kapelle, dus goed opletten waar je inpikt. Laat me misschien weten waar je van plan bent te vertrekken en welke tocht je wil doen, dan kan ik checken of je op het juiste parcours terechtkomt.

Tot zondag!
deadric
Mountainbiker
Berichten: 50
Lid geworden op: zo 09 jan 2011 16:49
Rijdt met: Cannondale FS-I

Bericht door deadric »

Ziet er inderdaad een leuke tocht uit. Iemand ervaring met het fun gehalte van de tocht? (single tracks of voornamelijk veldweg)

En iemand een idee hoeveel bevoorradingen er zijn op de verschillende afstanden?
Gebruikersavatar
Buffalo Phil
Mountainbiker
Berichten: 49
Lid geworden op: za 15 nov 2008 10:54
Rijdt met: Braine-l'Alleud

Bericht door Buffalo Phil »

...de 3 tochten splitsen in kapelle, dus goed opletten waar je inpikt.
Ik zal inderdaad goed opletten want verleden jaar heb ik de splitsing gemist met als gevolg 35km ipv 56km #-o

En ik was niet alleen, dus graag een bijzonder inspanning voor de bepijling aan de splitsing :lol:

Tot zondag
Becky Bike
Mountainbiker
Berichten: 52
Lid geworden op: do 11 mar 2010 18:24
Rijdt met: Trek 9.7

Bericht door Becky Bike »

Ik zou inpikken voor de 46 kilometer na de passage over de brug over de E40 in Ternat. Ik zag dat het parcours daar links gaat evenwijdig met de E40 richting Kapelle.
Kan je me zeggen hoe ver ik dan ongeveer zit?

Alvast bedankt

Becky Bike
Tornado Toon
Mountainbiker
Berichten: 93
Lid geworden op: wo 27 jul 2011 12:30
Rijdt met: Canyon Grand Canyon CF SLX

Bericht door Tornado Toon »

Buffalo Phil schreef:
...de 3 tochten splitsen in kapelle, dus goed opletten waar je inpikt.
Ik zal inderdaad goed opletten want verleden jaar heb ik de splitsing gemist met als gevolg 35km ipv 56km #-o

En ik was niet alleen, dus graag een bijzonder inspanning voor de bepijling aan de splitsing :lol:

Tot zondag
Bedankt voor de feedback :-D
De splitsing zal duidelijk aangegeven staan met grote, gele, opvallende borden die je niet kan missen. Ook de bepijling zal in orde zijn zodat je zonder te vertragen altijd van ver ziet waar je heen moet.
Plaats reactie