gsm nr dringend.

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Evi
Mountainbiker
Berichten: 57
Lid geworden op: zo 14 feb 2010 23:57
Rijdt met: Trek

gsm nr dringend.

Bericht door Evi »

hey

kent er iemand johan peeters?
hij zou hier ook op het forum zitten, maar weet totaal nimeer zijn naam.
heeft er iemand zijn gsm nr?

ik heb in 2010 zijne trek 9,9 ssl overgekocht, en is gebarsten nu zou ik het aankoopbewijs moeten hebben.
Gebruikersavatar
Ivanhoe el biker loco
Mountainbiker
Berichten: 411
Lid geworden op: za 17 mei 2008 19:13
Rijdt met: Trek Farley 6

Bericht door Ivanhoe el biker loco »

Zoek functie al gebruikt?
Gebruikersavatar
Streets
Mountainbiker
Berichten: 3275
Lid geworden op: ma 20 sep 2004 16:25
Rijdt met: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
Contacteer:

Bericht door Streets »

Vanwaar is die johan peeters?

Streets
Gebruikersavatar
Streets
Mountainbiker
Berichten: 3275
Lid geworden op: ma 20 sep 2004 16:25
Rijdt met: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
Contacteer:

Bericht door Streets »

Vanwaar is die johan peeters?

Streets
Sunn Xtreme
Expert
Berichten: 4878
Lid geworden op: vr 24 okt 2003 21:21

Bericht door Sunn Xtreme »

Bornem, biker1303 vooral marathonrijder.
Gebruikersavatar
Streets
Mountainbiker
Berichten: 3275
Lid geworden op: ma 20 sep 2004 16:25
Rijdt met: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
Contacteer:

Bericht door Streets »

Sunn Xtreme schreef:Bornem, biker1303 vooral marathonrijder.
ik had hem al een mailtje gestuurd, ik denk dat het in orde is =D>

Streets
Gebruikersavatar
viperke
Mountainbiker
Berichten: 1212
Lid geworden op: ma 07 apr 2003 22:08
Rijdt met: Merida flx 5000
Contacteer:

Bericht door viperke »

Garantie bij Trek, succes. Zo dringend zal het niet zijn denk ik, garanties kennende duurt dat weeeken. :roll:
Mister No Chaïn
Mountainbiker
Berichten: 2001
Lid geworden op: di 30 mei 2006 21:33
Rijdt met: heeft grote wielen

Bericht door Mister No Chaïn »

viperke schreef:Garantie bij Trek, succes. Zo dringend zal het niet zijn denk ik, garanties kennende duurt dat weeeken. :roll:
Tweedehands heb je nooit garantie. Het is dan ook niet geweldig slim om hier te verkondigen dat je een 9.9 op naam van Johan Peeters gaat opsturen, die mannen lezen ook wel eens fora.

Ik herinner me nog een topic van iemand die gevallen was en nadien zijn derailleur in zijn achterwiel had gereden. Het was geen verwisselbare pad dus kader voor de vuilbak. Vervolgens garantie gevraagd met de uitleg dat die pad gewoon spontaan was gebroken ... kreeg hij een mailtje terug dat ze zijn forumpost hadden gelezen #-o
Sunn Xtreme
Expert
Berichten: 4878
Lid geworden op: vr 24 okt 2003 21:21

Bericht door Sunn Xtreme »

[quote="Mister No Chaïn"][quote="viperke"]Garantie bij Trek, succes. Zo dringend zal het niet zijn denk ik, garanties kennende duurt dat weeeken. :roll:[/quote]
Tweedehands heb je nooit garantie. Het is dan ook niet geweldig slim om hier te verkondigen dat je een 9.9 op naam van Johan Peeters gaat opsturen, die mannen lezen ook wel eens fora.

Ik herinner me nog een topic van iemand die gevallen was en nadien zijn derailleur in zijn achterwiel had gereden. Het was geen verwisselbare pad dus kader voor de vuilbak. Vervolgens garantie gevraagd met de uitleg dat die pad gewoon spontaan was gebroken ... kreeg hij een mailtje terug dat ze zijn forumpost hadden gelezen #-o[/quote]

in principe blijft de garantie tellen zoalng ze die geven op een product .
als het frame binnen het jaar scheurt word er ook niet gediscusieerd omdat het een wettelijke verplichting betreft van 1 jaar verplichte garantie op hun producten, zelfs al willen ze hun verschuilen achter het excuss van aankoopbewijs etc... sommige handelaars geven een client een korting (bv sponoring of andere)
Ken ook gevallen van 4 maanden oud, waarop de fabrikant zich eronderuit probeert te werken met als excuus dat het frame volgens aankoopbewijs niet aan de gestelde prijs was verkocht (deze renner werd mee gesponsord door de handelaar).
wat dus je reinste onzin is.

btw : wil je een knap staaltje onzin horen, koop u een Corratec aan. 3 jaar garantie beloven ze... ze geven niet eens een jaar als er wat gebeurd.
weet intussen al 6 gedupeerden van Corratec angedrag.
Altijd zever. (opgelet : de Belgie-verdeler treft geen schuld, het zijn die dikke Duitsers die weigeren)
als je je derailleur in je wiel draait en je pad afbreekt, is dat NOOIT garantie, omdat het hier niet over een fout in het frame gaat.
Als die dat ook nig is duidelijk verkondigd dat de oorzaak daaraan ligt, is dat inderdaad dom... maar ze zien het zo ook wel dat die niet gebroken is door een fout.

verder kan je meestal een fout in het frame, optisch al onderscheiden van fout gebruik , een val of ongeval.
Mister No Chaïn
Mountainbiker
Berichten: 2001
Lid geworden op: di 30 mei 2006 21:33
Rijdt met: heeft grote wielen

Bericht door Mister No Chaïn »

Ja, over Stevens hoor ik ook behoorlijk wat slechte geluiden. Rij zelf op een koersfiets van hen rond dus ik hoop dat die heel blijft.

Als ze het in hun garantievoorwaarden vermelden kan je er weinig tegen doen. Of je moet met de eerste eigenaar kunnen afspreken dat de fiets onder zijn naam word binnen gedaan bij de fietsenmaker.

Deze garantie is geldig van de datum van aankoop, wordt alleen aangeboden aan de oorspronkelijke eigenaar, en is niet overdraagbaar.
Trek Bikes
Plaats reactie