Zo 05/06/2011 Dikkebus :: Tweelandentocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
beenhouwertje
Mountainbiker
Berichten: 55
Lid geworden op: vr 10 apr 2009 08:22
Rijdt met: carbon granville met sram x0;en een granville met sram xx

Bericht door beenhouwertje »

,k
Laatst gewijzigd door beenhouwertje op do 02 jun 2011 19:58, 1 keer totaal gewijzigd.
freesoul
Mountainbiker
Berichten: 266
Lid geworden op: do 03 jun 2010 22:12
Rijdt met: Trek 4300

Bericht door freesoul »

ik herinner me dat dit de eerste tt was vorig jaar die ik ooit deed en nog ferm afgezien ook
den dirk
Mountainbiker
Berichten: 197
Lid geworden op: do 12 feb 2004 17:01

Bericht door den dirk »

GECKO schreef:Ik dacht ook van komend weekend in Dikkebus te starten, maar erg aantrekkelijk is het parcours toch niet. Vreemd toch dat Rodeberg en Kemmelberg niet in parcours zitten? Beide toch op een steenworp van Dikkebus. Misschien is er dat weekend ook een wandelevent waardoor het parcours moest aangepast worden. Lijkt mij enige logische verklaring.
Enfin, wat uitleg zou idd leuk zijn. [-o<
Het zal wss te maken hebben dat het dit jaar samenvalt met de 100km wandeltocht Ieper. Zij wandelen op zaterdag in de heuvelzone.
Steftje
Mountainbiker
Berichten: 44
Lid geworden op: di 02 feb 2010 23:28
Rijdt met: Cube

Bericht door Steftje »

Hallo,

Ziehier wat meer info.

Dit jaar gaat in hetzelfde weekend de 100 km van Ieper door. Dit is een wandeltocht waar meer dan duizend deelnemers zijn. De zaterdag zitten ze de ganse dag in het Heuvelland (Kemmel, Westouter, Reningelst, ...). Om het constant roepen of bellen te vermijden, hebben we gekozen om dit jaar eerst richting Poperinge te trekken. Het is inderdaad in het begin wat asfalt maar eens in de Brandhoek volgt de ene dreef na de andere. Voor de klimmers hebben we maar liefst 3 keer de Catsberg, 1 keer de Kokerelleberg en éénmaal de Zwarte berg (73 km).

Hopelijk allen tot zaterdag en/of zondag.
freesoul
Mountainbiker
Berichten: 266
Lid geworden op: do 03 jun 2010 22:12
Rijdt met: Trek 4300

Bericht door freesoul »

ik vind het wel een goeie beslissing om te wijken voor die vele wandelaars zo rijden we niet in elkaars weg wat de pret enkel maar kan bederven

tot zaterdag alvast
Gebruikersavatar
pifte
Mountainbiker
Berichten: 63
Lid geworden op: di 05 mei 2009 19:11
Rijdt met: één met twee wielen

Bericht door pifte »

Steftje schreef:Hallo,

Ziehier wat meer info.

Dit jaar gaat in hetzelfde weekend de 100 km van Ieper door. Dit is een wandeltocht waar meer dan duizend deelnemers zijn. De zaterdag zitten ze de ganse dag in het Heuvelland (Kemmel, Westouter, Reningelst, ...). Om het constant roepen of bellen te vermijden, hebben we gekozen om dit jaar eerst richting Poperinge te trekken. Het is inderdaad in het begin wat asfalt maar eens in de Brandhoek volgt de ene dreef na de andere. Voor de klimmers hebben we maar liefst 3 keer de Catsberg, 1 keer de Kokerelleberg en éénmaal de Zwarte berg (73 km).

Hopelijk allen tot zaterdag en/of zondag.
Aha , dat verklaard veel !!
De hm op de cats berg zullen veel goed maken !!
Gebruikersavatar
max003
Mountainbiker
Berichten: 202
Lid geworden op: di 06 apr 2004 09:51

Bericht door max003 »

verstaanbare beslissing, hopelijk word er volgend jaar terug aangeknoopt met het "oude" parcours. :wink:
Niettemin zal ik toch aanwezig zijn :-D
Gebruikersavatar
stijndep
Mountainbiker
Berichten: 35
Lid geworden op: zo 07 feb 2010 21:19
Rijdt met: rock rider 9.1

Bericht door stijndep »

zal zondag aanwezig zijn
voor de 72 morgen een beetje opwarmen in spierre
zo staan we scherp voor dikkebus
Gebruikersavatar
beenhouwertje
Mountainbiker
Berichten: 55
Lid geworden op: vr 10 apr 2009 08:22
Rijdt met: carbon granville met sram x0;en een granville met sram xx

Bericht door beenhouwertje »

vorig jaar gereden en was een prachtige rit .kom zeker af ikke en m'n fietsmaatje en als gebuur het ziet zitten zal hij ook wel meegaan en de kleine biker natuurlijk niet vergeten hé.

De blauw zwarte garde van wtc Jabbeke.
Gebruikersavatar
KUBA
Mountainbiker
Berichten: 1210
Lid geworden op: zo 19 okt 2008 19:42
Rijdt met: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Bericht door KUBA »

Wie start hier allemaal de zaterdag??
Plaats reactie