Za 28/05/2011 Lotenhulle / Aalter :: 7de Kermis VTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
dark dingo
Mountainbiker
Berichten: 694
Lid geworden op: wo 19 jan 2005 17:14
Rijdt met: KTM 2022

Bericht door dark dingo »

géén gezever...deze tt was af!!met 4 steenbakkers gestart rond 13.10u en we keerden na 72 km tevreden terug.Na een douche en wa koel gerstenat trokken we zéér tevreden huiswaarts!!Dit blijft een topper en een tt om telkenjare naar uit te kijken...bedankt wawa en team en tot mei 2012!! :bounce: :bounce:
dingo 8)
Gebruikersavatar
barty
Mountainbiker
Berichten: 549
Lid geworden op: ma 21 aug 2006 20:26
Rijdt met: Niner RDO, custom

Bericht door barty »

Ook beentjes komen strekken hier zaterdag. Samen met Steven en Peter vanuit Poeke naar de start gereden. Anglo Boy Bart P hier ook zijn rentrée gemaakt maar ik vrees dat zijn sterkste moment tijdens den après was (burps)
Van bij de start met ons 3 er onmiddellijk stevig ingevlogen (allez voor ons niveau toch :wink: ) Het eerste deel van de tt vond ik eigenlijk het mooist en ook het makkelijkst met de wind in de rug. In het tweede deel nogal wat stroken tegen de wind in mogen beuken, maar daar hadden mijn collega bikers niet zo veel last van achter mijn stevig torso...
Het was een tijdje geleden dat ik nog eens na de middag was vertrokken op een tt maar kunnen vaststellen dat er wel degelijk in de namiddag ook nog behoorlijk aantal starters zijn =D> =D>

Ik blijf echter met de volgende vraag zitten na deze tt :
HOE WISTEN DE ORGANISATOREN DAT IK NOG ZOU PASSEREN IN 1 VAN DE LAATSTE OFFROAD STUKKEN??? Bij deze wou ik hen daarom ook vriendelijk bedanken met het aanmoedigingsbordje " lekker stukje" , doet altijd deugd zoiets te lezen over jezelf #-o
Gebruikersavatar
Mask
Mountainbiker
Berichten: 58
Lid geworden op: ma 15 mar 2010 22:34
Rijdt met: thompson evo

Bericht door Mask »

kort en bondig : 't was fijn , bedankt en tot ziens !!!!! Steengoeie organisatie en altijd leuk met de nummering van de offroadstukken. Misschien eens denken aan een super streekbier (zoals onze canarus ) voor den après....

Tegenterter Mask

ps Barty : Ik had ze nog zo goe gezegd da plakkaat weg te nemen als ik gepasseerd was.....
Gebruikersavatar
bonachi
Mountainbiker
Berichten: 171
Lid geworden op: za 25 dec 2004 14:50
Rijdt met: scott scale 40

Bericht door bonachi »

Volgens alle berichten weer een top tt.
Dit jaar helaas na een 12-tal km (bos bij markette) naar huis moeten afdraaien. Een deel van mijn derailleur besliste toen af te breken :evil:
Gelukkig nog thuis geraakt. Vanavond gaat de bike binnen om alles in garantie te laten regelen (pas 5de rit met een nieuwe bike) en hopelijk zo snel mogelijk terug klaar om het zomersiezoen verder te zetten.
Hopelijk haal ik Kluisbergen op 19/06 :lol:
Zonder pech volgend jaar een nieuwe poging voor de 72km.
@Wawa: doe zo verder om de streek ronde Aalter op de mtb-kaart te zetten :-D
Plaats reactie