Gavere - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Gebruikersavatar
Bulchman
Mountainbiker
Berichten: 103
Lid geworden op: di 26 aug 2003 19:10
Rijdt met: Isaac Carbon Impact

Gavere - Bloso

Bericht door Bulchman »

Na enkele jaren op non actief te staan, ben ik terug te gaan biken. Groene en blauwe lus gereden 27 km. De bewijzering is goed aangebracht, eerste maal is altijd wennen aan de route. Op 16/8/03 toen was het parcour kurkdroog. Het is er licht heuvelachtig, door veel veld(zand)paden,afwisselend met landweg,er zijn een paar technische stukjes bij, mooie omgeving.Leuk parcour om conditie op te bouwen. 8)
Gebruikersavatar
Captain Haddock
Mountainbiker
Berichten: 205
Lid geworden op: ma 06 okt 2003 18:19
Rijdt met: Thompson Zeus - xt/lx - Judy XC - Xmax - HS33

Bericht door Captain Haddock »

Hola hola, we zijn een jaar later, ik doe nu de route af en toe voor het mooie landschap, maar! op een bepaald moment is de bewegwijzering volledig spoorloos. Als je de akker met een beetje verder het weerstation bent, moet je aan het eerste kruispunt van zandwegeltjes naar links, aan het volgende rechtdoor en dan heb je wat verder op je linkerkant een voetbalveld. Vanaf daar heb ik totaal geen idee hoe je moet verder rijden. Iemand een idee?

@Mods: waarom staat die route eigenlijk niet vermeld op mountainbike.be?
Gebruikersavatar
beethoven
Mountainbiker
Berichten: 658
Lid geworden op: ma 06 okt 2003 18:44
Rijdt met: Specia hard-rock

Bericht door beethoven »

Ik heb een kaartje van de route en geen probleem bij de bewegwijzering.
Ik kan die je wel eens doorsturen maar niet naar een hotmail adres.
Ik ga er ook af en toe eens en ja dat is de route die de voorbode is van de vlaamse heuvellandschap. Idd enkele techn zaken daar, maar ook veel land wegels. De beste route in de Gentse omgeving tot hiet toe. Eigenlijk een route in de streek waar ik het meest en graag verblijf.
Rudy VdE.

Nu zag ik pas dat je van Gent bent, je mag dit plan komen afhalen bij me thuis in Gent-Zuid.
Laatst gewijzigd door beethoven op za 02 okt 2004 00:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Captain Haddock
Mountainbiker
Berichten: 205
Lid geworden op: ma 06 okt 2003 18:19
Rijdt met: Thompson Zeus - xt/lx - Judy XC - Xmax - HS33

Bericht door Captain Haddock »

beethoven schreef:Ik heb een kaartje van de route en geen probleem bij de bewegwijzering.
Ik kan die je wel eens doorsturen maar niet naar een hotmail adres.
Ik ga er ook af en toe eens en ja dat is de route die de voorbode is van de vlaamse heuvellandschap. idd enkele techn zaken daar maar ook veel land wegels. De beste route in de gentse omgeving tot hiet toe. Eigenlijk mijn een route in de streek waar ik het meest graag verblijf.
Rudy VdE.

Nu zag ik pas dat je van Gent bent, je mag dit plan komen afhalen bij me thuis in Gent-Zuid.
En beethoven, mijn pb gehad? Ga je me het via email sturen of niet?
Gebruikersavatar
beethoven
Mountainbiker
Berichten: 658
Lid geworden op: ma 06 okt 2003 18:44
Rijdt met: Specia hard-rock

Bericht door beethoven »

beste, idd maar eerlijk ik was vergeten, mijne persoonlijke computer was dus uitgevallen. Sorry maar zeker deze avond verkrijg je het gevraagde. Wel was je antw nog niet gewist dus ik zou het wel gezien hebben. Thx for remeber olso the best, Rudy VdE.
Gebruikersavatar
Captain Haddock
Mountainbiker
Berichten: 205
Lid geworden op: ma 06 okt 2003 18:19
Rijdt met: Thompson Zeus - xt/lx - Judy XC - Xmax - HS33

Bericht door Captain Haddock »

beethoven schreef:beste, idd maar eerlijk ik was vergeten, mijne persoonlijke computer was dus uitgevallen. Sorry maar zeker deze avond verkrijg je het gevraagde. Wel was je antw nog niet gewist dus ik zou het wel gezien hebben. Thx for remeber olso the best, Rudy VdE.
haha! gisteren de kaart in mijn inbox gekregen en uitgeprint. 1000x dank voor de moeite. Ik ga daar binnenkort ns gebruik van maken se.
Gebruikersavatar
beethoven
Mountainbiker
Berichten: 658
Lid geworden op: ma 06 okt 2003 18:44
Rijdt met: Specia hard-rock

Bericht door beethoven »

Beste , mocht het passen wil ik wel eens mee rijden.Grotjes Rudy VdE.
Gebruikersavatar
beethoven
Mountainbiker
Berichten: 658
Lid geworden op: ma 06 okt 2003 18:44
Rijdt met: Specia hard-rock

Route te Gavere

Bericht door beethoven »

Morgen ga ik met een ploeg nieuwe bikers de route in Gavere biken. Daar ikzelf de route enige keren reed opteer ik voor gids te spelen en tijdens de rit enige raad geven zoals voor de aanvang van de beklimming, enkele afdalingen aan te kondigen, als ook als we straten over steken na korte bochten enz. Enige expemplaars van de route ga ik ook meenemen. Eerder een kennis name aan een gewoon tempo. Wie nog mee wil kan en stuur me een pm. Sportieve groeten, Rudy VdE
orbea-man
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 10 okt 2004 18:02
Rijdt met: Decathlon Rockrider
Contacteer:

Bloso route Gavere

Bericht door orbea-man »

Een paar weken geleden heb ik de Bloso route gedaan van Gavere; daar kwamen we meer naar het einde op een strook kasseien die bergop liepen. Weet iemand hoe die noemen en waar die juist liggen?
White
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: za 27 nov 2004 15:17
Rijdt met: Flanders

Bericht door White »

Dat is waarschijnlijk het kasseistrookje dat in Baaiegem uitkomt ..
Hoe het noemt weet ik niet..
Plaats reactie