Gerolstein (Eifel): 7 tm 10 april 2011

Flowtrack Bike staat met haar Shortbikeweekends voor korte, goed georganiseerde bikevakanties met gemiddeld drie fietsdagen. Voor alle vragen i.v.m. de bestemmingen voor 2014 kan je hier terecht.
Gebruikersavatar
endorfin
Mountainbiker
Berichten: 3274
Lid geworden op: ma 24 jan 2005 18:57
Rijdt met: Adventurebybike.be
Contacteer:

Bericht door endorfin »

Ik ben aant twijfelen, indien ik verlof krijg ben ik van de partij !
pride
Mountainbiker
Berichten: 175
Lid geworden op: di 06 nov 2007 12:32
Rijdt met: Scott Scale 10

Bericht door pride »

iemand een idee van de ondergrond in de Eifel? Ik heb momenteel men RaceKings Supersonic al liggen maar twijfel of deze wel profiel genoeg hebben.

Men andere optie is een Geax Saguaru en een Scott Ozon achteraan.
Gebruikersavatar
Flashy
Mountainbiker
Berichten: 320
Lid geworden op: za 13 sep 2008 14:29
Rijdt met: Specialized Epic Elite 2015|Rose Mr ride 29er|Carbon Chinees 29er

Bericht door Flashy »

Ik ga een Racin Ralph vooraan en een Nobby Nick achter van Schwalbe leggen.
defjoe
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 28 feb 2011 17:43
Rijdt met: KTM Myroon 1.29

Bericht door defjoe »

Leg je normaal niet de band met de meeste grip vooraan? Ik had ook gedacht aan NN en RR, maar dan de NN vooraan. En als het droog weer is 2 x RR.
carolina
Mountainbiker
Berichten: 43
Lid geworden op: vr 29 feb 2008 23:34
Rijdt met: scott spark contessa

Bericht door carolina »

Geef mij maar een dubbele NN. We zitten wel in den Eifel hé en 't is nog lang geen zomer.
Maar ja die mannen liggen liever tegen dek dan voor de grip te kiezen. Kwestie van zo rap mogelijk te gaan zeker.
Hé Flashy?
pride
Mountainbiker
Berichten: 175
Lid geworden op: di 06 nov 2007 12:32
Rijdt met: Scott Scale 10

Bericht door pride »

wisselen dus om zeker te zijn. Ik heb het al begrepen. Doe ik vandaag meteen se.
defjoe
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 28 feb 2011 17:43
Rijdt met: KTM Myroon 1.29

Bericht door defjoe »

carolina schreef:Geef mij maar een dubbele NN. We zitten wel in den Eifel hé en 't is nog lang geen zomer.
Maar ja die mannen liggen liever tegen dek dan voor de grip te kiezen. Kwestie van zo rap mogelijk te gaan zeker.
Hé Flashy?
Ben je daar al gaan rijden? Aan welke ondergrond(en) mogen we ons daar wel verwachten? Ik dacht dat het veelal bosgrond en steenachtig zou zijn. Maar aan je commentaar te lezen, zou het er nogal modderig kunnen aan toe gaan.
Gebruikersavatar
Splenter
Mountainbiker
Berichten: 463
Lid geworden op: zo 14 jul 2002 02:00
Rijdt met: rocky mountain etsx-70
Contacteer:

Bericht door Splenter »

ondergrond = Ardennenondergrond, maw aarde

Bij veel regen op voorhand kan het er dus inderdaad modderig bijliggen. Als het de dagen voordien niet regent, dan ligt het er wel vrij snel droog bij.

Als het geregend heeft of ze voorspellen regen tijdens het weekend, dan kies je best voor een band met wat meer grip.
Bougie
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 11 sep 2006 10:58
Rijdt met: Specialized Epic expert

Bericht door Bougie »

defjoe schreef:Leg je normaal niet de band met de meeste grip vooraan? Ik had ook gedacht aan NN en RR, maar dan de NN vooraan. En als het droog weer is 2 x RR.
Idd, band met meeste grip vooraan. Ik laat liggen wat er op ligt (RR vooraan en specialized achteraan).
Gebruikersavatar
Flashy
Mountainbiker
Berichten: 320
Lid geworden op: za 13 sep 2008 14:29
Rijdt met: Specialized Epic Elite 2015|Rose Mr ride 29er|Carbon Chinees 29er

Bericht door Flashy »

carolina schreef:Geef mij maar een dubbele NN. We zitten wel in den Eifel hé en 't is nog lang geen zomer.
Maar ja die mannen liggen liever tegen dek dan voor de grip te kiezen. Kwestie van zo rap mogelijk te gaan zeker.
Hé Flashy?
Ik tegen dek?? Hoe kom je daarbij.
Ik ben vroeger moe dan jullie en dan leg ik mij lol.
PS we hebben toch een dokter mee dus dat is al geen probleem .
En we hebben een tandarts ook mee dus dat is ook geen probleem.
En Carolien kan verzekers goed masseren dus dat is ook in orde en ik ga daar al het bier uitdrinken (elk zijn job é)
Gesloten