Gevallen van garantie

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Gebruikersavatar
Mick
Mountainbiker
Berichten: 441
Lid geworden op: di 10 sep 2002 02:00
Rijdt met: Vosselaar
Contacteer:

Re: garantie trek

Bericht door Mick »

Sandcrawler schreef:
Mick schreef:
twist schreef:Heb onlangs mijn bidonhouder vervangen door een nieuwer model op m'n trek 6500, nu bleek echter dat de onderste vijs compleet zot draait.

Het stukje in het frame waar de draad inzit is losgekomen, weet iemand of ze dit kunnen herstellen en zoja of dit onder garantie zou kunnen vallen?

Alvast bedankt
Dit is geen garantie en kan je heel gemakkelijk zelf herstellen.
Gewoon een bout met een rondel inschroefen en goed vast draaien tot deze bus terug vast zit.
(Dit is een gelijkaardig systeem al een revet)
@Mick
Ik denk dat twist de oplossing ondertussen al wel heeft.Mss zelfs al andere bike :lol:
Oeps :oops: Niet naar de datum gekeken...
Gebruikersavatar
pladijs
Mountainbiker
Berichten: 41
Lid geworden op: za 02 jan 2010 23:04
Rijdt met: Rock rider 9.2+ Challenge Huricane + Galaxy

Bericht door pladijs »

Maar moet je niet de eerste eigenaar zijn want als je die doorverkoopt heb je geen recht op garantie . Isdat ook zo bij Canondale ?
hakkentuut
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: za 20 mar 2010 09:30
Rijdt met: scott scale RC 27,5 scott scale 930

ok

Bericht door hakkentuut »

ok
Laatst gewijzigd door hakkentuut op za 02 jul 2011 20:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Mister No Chaïn
Mountainbiker
Berichten: 2001
Lid geworden op: di 30 mei 2006 21:33
Rijdt met: heeft grote wielen

Bericht door Mister No Chaïn »

hakkentuut schreef:ben gisteren de hagelandse chrono gaan rijden,in een afdaling mijn linker achtertrein door gebroken het was mijn derde rit met mijn cannondale flash.
is dit garantie en hebben jullie misschien raad voor mij?
Tenzij Cannondale maar 2 ritten garantie geeft zou ik eens langs je FM passeren :wink:
Gebruikersavatar
spooky
Mountainbiker
Berichten: 905
Lid geworden op: wo 17 aug 2005 16:49
Rijdt met: Specialized epic expert & Specialized Koersmachien

Bericht door spooky »

Een fietsverzekering geeft u ook al 3 jaar volledige zekerheid...
Koppenbiker
Mountainbiker
Berichten: 135
Lid geworden op: zo 29 apr 2007 10:51
Rijdt met: Cannondale Flash Carbon 3, Race Trek 5000

Bericht door Koppenbiker »

Vorige week bij het oprijden van een steile helling met mijn Cannondale Flash, KRAK, trapas volledig los.
Binnengedaan bij Bruno gisteren en bleek dat de lagers er volledig aan waren. Amper 6 maand oud en al 52 Euro kosten!
Jay Kay
Mountainbiker
Berichten: 70
Lid geworden op: do 27 mei 2010 10:24
Rijdt met: Banshee Prime & Cube Elite 29" Carbon

Bericht door Jay Kay »

Koppenbiker schreef:Vorige week bij het oprijden van een steile helling met mijn Cannondale Flash, KRAK, trapas volledig los.
Binnengedaan bij Bruno gisteren en bleek dat de lagers er volledig aan waren. Amper 6 maand oud en al 52 Euro kosten!
Lagers gebroken echt of de tandjes op de uiteinden naar de knoppen?
DAt eerste is idd iets om meer dan serieus in u haar van te krabben - en ik zou van m'n tak durven maken dat dat écht niet mag en dat dat maar gratis moet.
In het tweede geval (de tandjes op de uiteinden kapot) kan je verhelpen door af en toe, en zeker als hij nieuw is uw kranks te laten aantrtekken...
DE SISSE
Mountainbiker
Berichten: 11
Lid geworden op: za 26 dec 2009 19:35
Rijdt met: trek 8500

trek garantie

Bericht door DE SISSE »

ik heb onlangs een trek 8500 overgekocht van iemand.de fiets is nog maar 1 jaar oud.is die levenslange garantie op het frame overdraagbaar
of is die alleen maar geldig bij de oorspronkelijke koper
Robby VG
Mountainbiker
Berichten: 151
Lid geworden op: wo 15 jul 2009 21:24
Rijdt met: Trek 8900

Re: trek garantie

Bericht door Robby VG »

DE SISSE schreef:ik heb onlangs een trek 8500 overgekocht van iemand.de fiets is nog maar 1 jaar oud.is die levenslange garantie op het frame overdraagbaar
of is die alleen maar geldig bij de oorspronkelijke koper

De garantie van Trek is enkel geldig voor de oorspronkelijke koper.
Gebruikersavatar
tek-zotic
Mountainbiker
Berichten: 1449
Lid geworden op: ma 19 dec 2011 22:42
Rijdt met: Fuji SLM

Re: Gevallen van garantie

Bericht door tek-zotic »

na een 150km met mijn nieuwe fiets een begon de verf op de bovenbuis precies een klein scheurtje te vertonen. direct gemeld bij de LBS, een paar 100 km verder was het enkel erger geworden en duidelijk zicht- en voelbaar. LBS heeft contact opgenomen met cube en ik heb een nieuwe kader gekregen (ongeveer een maand op moeten wachten) was een toonzaalmodel van 2012 die ik gekocht had en heb een 2013 kader gekregen. Goede garantie service van cube dus
Plaats reactie