Wie draagt effectief een blauw lintje??

Het verloop van wat misschien ooit tot een eigen kledinglijn leidt, kan je hier volgen. Momenteel wordt gepeild naar de interesse voor een fietstenue en/of bodywarmer.
Genius
Mountainbiker
Berichten: 900
Lid geworden op: za 06 mar 2004 18:28
Contacteer:

Bericht door Genius »

Transalp schreef:
tafelpoot schreef:
Genius schreef:Ik heb vandaag, zondag, iemand met een Mountainbike.be tenue gezien. het was op de straat die van pavlov(hondenschool) zo een beke op een neer gaat( zachtjes) maar voor ik iets kon zeggen was hem al voorbij. Als ge die weg blijft volgen komt er ook een groen pijlke da ge naar recht moet nemen en dan kom je uit aan de militaire basis en de schaatsbaan. Nu vroeg ik mij af wie da was. Ik reed in ee fluo geel tenuke met een b1 en een blauwe helm, grijze marrzochi. Mijn pa reed in een wit-rood gist tenue met een grijze helm en een knal gele scott. Iemand? Of ben ik totaal mis?
Nu misschien nog de naam van een land/provincie/gemeente.... en wie weet heb je prijs
Zal wellicht in Leuven geweest zijn...
Ow ja turlijk :oops: #-o
Awel het was dus (na wat zoekwerk) op de 'kerspelstraat' (In Heverlee)dat ik een Mountainbike.be'er ben gekruist, hij kwam warschijnlijk uit de damen dreef en had waarschijnlijk net de groene bloso route beïndigd. Ik hoop dat het nu een beetje duidelijk is.
Genius
Mountainbiker
Berichten: 900
Lid geworden op: za 06 mar 2004 18:28
Contacteer:

Bericht door Genius »

Op mijn blauw lintje sttat mijne naam int wit hé. Tis dus een blauw lintje met emn naam op en aan men zadel pen hangt er ook nog een en daar komt Mountainbike.be op.(voor wie mij óóit is zou zien)
Gebruikersavatar
renaat
Mountainbiker
Berichten: 78
Lid geworden op: ma 19 jan 2004 03:54
Rijdt met: specialized s works m5 ( crossmax sl , fox rlc 100 )FSA crank en de rest full SRAM X9

Bericht door renaat »

ik heb er vorige week 1 gehad en zal die aan mijn helm bevestigen.

kben ook te herkennen aan de raket op mijn rug.
nu zaterdag in ieper zou je me ergens moeten kunnen tegenkomen.

misschien tot dan!
mario
Mountainbiker
Berichten: 361
Lid geworden op: za 28 jun 2003 14:57
Rijdt met: CUBE LTD5
Contacteer:

Bericht door mario »

renaat schreef:ik heb er vorige week 1 gehad en zal die aan mijn helm bevestigen.

kben ook te herkennen aan de raket op mijn rug.nu zaterdag in ieper zou je me ergens moeten kunnen tegenkomen.

misschien tot dan!
Ik zie er op quasi iedere TT in de west-vlaanders wel een paar van die raketten!!! Dus dat is geen criteria.... :wink: :wink:

Wel meestal een leuke bende zo dunkt me...
Gebruikersavatar
beethoven
Mountainbiker
Berichten: 658
Lid geworden op: ma 06 okt 2003 18:44
Rijdt met: Specia hard-rock

Bericht door beethoven »

besten,
Ik rij altijd met een blauw lintje. Ook ben ik te herkennen, mijn fiets heeft aan de voorzijde een plaat met het embleem van deze site. Nu nog de achterzijde voorzien dacht ik. Rudy VdE.
Gebruikersavatar
biker84
Mountainbiker
Berichten: 242
Lid geworden op: wo 21 jan 2004 21:15
Rijdt met: cube ltd team 06

Bericht door biker84 »

ik ben van limburg, namelijk van dilsen-stokkem en ga me nu ook een blauw lintje aan mijn helm hangen!
mss zal ik er ook nog wel tegen komen met een blauw lintje op een tt hier in limburg!




greetz
Gebruikersavatar
Bikeman
Mountainbiker
Berichten: 142
Lid geworden op: do 17 okt 2002 18:02
Rijdt met: Specialized Stumpjumper M2 '97 / S-WORKS 2006
Contacteer:

Bericht door Bikeman »

Ik heb mijn lintje ook al lang aan menne helm hangen en ben ook nog niemand tegengekomen. Of ik moet er serieus neffe kijken... :oops:

Verder staat er meestal nen alien op menne rug, da valt meestal ook wel lichtelijk op denk ik :colors:

Ik bijt ook ni, dus als ge mij tegenkomt, geef een gil hé!! :wink:
Gebruikersavatar
EasyBiker
Mountainbiker
Berichten: 24
Lid geworden op: zo 10 okt 2004 10:33

Bericht door EasyBiker »

Ik heb vandaag eens speciaal opgelet naar die blauwe lintjes, maar ik heb er geen kunnen ontdekken :( ...het was tijdens de rit in Mariakerke...volgende keer beter...
Gebruikersavatar
beethoven
Mountainbiker
Berichten: 658
Lid geworden op: ma 06 okt 2003 18:44
Rijdt met: Specia hard-rock

Bericht door beethoven »

beter is de stikker plaatsen dus. Valt dan zekers wat beter op. Moet er bij zeggen dat ik maar om 13.00u aldaar toegekomen ben. Maar die gasten zeiden dat het een overrompeling was.
zotte mol
Mountainbiker
Berichten: 112
Lid geworden op: ma 11 okt 2004 22:04
Rijdt met: merida

Bericht door zotte mol »

Wie "De Mol" gevolgd heeft op TV kan zich wel voorstellen dat ik nog niet direkt met een blauw lintje zal rondcrossen, al moet ik toegeven dat "De Mol" zondag al door velen ontmaskerd werd. Ik weet het, ik zou beter een beetje lijken op allen die hier schrijven dat ze moeilijk contact leggen...
Plaats reactie