Zo 17/04/2011 Cassel (Fr) :: Cassel Trophy

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
S-Biker Gino
Mountainbiker
Berichten: 415
Lid geworden op: di 02 feb 2010 13:12
Rijdt met: Soms ne zwarte

ZO 17/04/2011 Cassel Trophy

Bericht door S-Biker Gino »

Veel kan je hierover gaan vertellen maar je vindt alles op http://www.casseltrophy.com/

@ mods, ik weet dat het volgens de regels nog wat te vroeg is om deze nu al te posten maar gezien de grote belangstelling en het gegeven vooraf te moeten inschrijven (2 weken voor de eigenlijke TT zou het dus al te laat kunnen zijn) vind ik dat er voor deze keer eens een uitzondering mag gemaakt worden.

CU there: Afbeelding
Laatst gewijzigd door S-Biker Gino op vr 18 feb 2011 15:33, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Bresciani
Mountainbiker
Berichten: 1250
Lid geworden op: wo 04 jun 2008 21:15
Rijdt met: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)

Bericht door Bresciani »

Hey Gino,

Gaan we hier "Back to the Future 10" gaan draaien misschien? :-k

Ik denk dat ie doorgaat op 17 april 2011...... :-D

Best de titel aanpassen dus :wink:
Gebruikersavatar
S-Biker Gino
Mountainbiker
Berichten: 415
Lid geworden op: di 02 feb 2010 13:12
Rijdt met: Soms ne zwarte

Bericht door S-Biker Gino »

Yeps Giovanni, 't woare al loat we! #-o #-o #-o
Bij deze aangepast
Gebruikersavatar
Bresciani
Mountainbiker
Berichten: 1250
Lid geworden op: wo 04 jun 2008 21:15
Rijdt met: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)

Bericht door Bresciani »

Voor de mensen die het evenement "CASSEL Trophy" nog niet kennen... #-o (vorig jaar was ik ook nog bij de onwetenden) :wink:
Topic 2010

Of voor degenen die nog eens willen nagenieten en kwijlen tot in April de filmpkes anno 2010

Part One

Part Deux

Last Part

Enjoy.... :wink:
Gebruikersavatar
Metalbiker
Mountainbiker
Berichten: 259
Lid geworden op: zo 28 jan 2007 18:19
Rijdt met: Trek Top Fuel 9.9

Bericht door Metalbiker »

Count me in !!!

Vorig jaar eerste deelname +++ T'is de max !!!

8)
Gebruikersavatar
KUBA
Mountainbiker
Berichten: 1210
Lid geworden op: zo 19 okt 2008 19:42
Rijdt met: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Bericht door KUBA »

Klopt het dat je enkel kan deelnemen als je vooraf inschrijft?

Met wat is de rit te vergelijken kwa intensiteit (Westoeter , berghazentocht ,kluisbergen ??)

K'zie 1000m afdalen staan maar k'vrees da er toch ook ergens omhoog gereden moet worden :lol: :lol: , idee van hoogtemeters?

K'zou dendezen voor de 1e maal willen doen en k'weet graag waar ik aan begin.
Gebruikersavatar
Bresciani
Mountainbiker
Berichten: 1250
Lid geworden op: wo 04 jun 2008 21:15
Rijdt met: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)

Bericht door Bresciani »

KUBA schreef:Klopt het dat je enkel kan deelnemen als je vooraf inschrijft?

Met wat is de rit te vergelijken kwa intensiteit (Westoeter , berghazentocht ,kluisbergen ??)

Kijk eens naar de filmpkes he :-D

K'zie 1000m afdalen staan maar k'vrees da er toch ook ergens omhoog gereden moet worden :lol: :lol: , idee van hoogtemeters?

K'zou dendezen voor de 1e maal willen doen en k'weet graag waar ik aan begin.
Hoogteprofiel van vorig jaar....

Afbeelding

Gereden afstand: 57.45 km
Totale rijtijd: 3:44'40
Gemiddelde snelheid: 15.3 km/u
Hoogste snelheid: 54.6 km/u
Hoogtemeters: 1132 m

Gegevens komen van onze PREZ z'n blog....
zelf heb ik gene GPS. :-?

Het klopt inderdaad dat je enkel kan deelnemen als je vooraf bent ingeschreven.
Ter plaatse kan niet meer worden ingeschreven.
Ze hebben het deelnemers aantal opgetrokken naar 1500 in plaats van 1000 vorig jaar.
Gebruikersavatar
prideandglory1891
Mountainbiker
Berichten: 3342
Lid geworden op: ma 07 jan 2008 21:52
Rijdt met: Niner EMD - Rocky Mountain Instinct 999MSL
Contacteer:

Bericht door prideandglory1891 »

KUBA schreef:Klopt het dat je enkel kan deelnemen als je vooraf inschrijft?

Met wat is de rit te vergelijken kwa intensiteit (Westoeter , berghazentocht ,kluisbergen ??)

K'zie 1000m afdalen staan maar k'vrees da er toch ook ergens omhoog gereden moet worden :lol: :lol: , idee van hoogtemeters?

K'zou dendezen voor de 1e maal willen doen en k'weet graag waar ik aan begin.
't Is goe te doen, ma ik denk als ge van plan zijt om daar eens een koerske te doen da ge ne serieuze patat tegen uw kop kunt krijgen. Doseren en genieten. Ook enkele mooie technische passage's en een beestige klim tot aan de bevoorrading boven aan het motorcross terrein. Na een hapje en een drankje kan je u dan helemaal naar beneden laten storten :-D

Wat wel speciaal is, als ge 't nie gewend zijt, is het grote aantal Franse wandelaars mee ne fiets aan hun hand :lol:

Maar echt iets om mee te maken, speciale sfeer en een echt leuk parcours
Gebruikersavatar
davy
Mountainbiker
Berichten: 595
Lid geworden op: ma 12 aug 2002 02:00
Rijdt met: Scott spark RC

Bericht door davy »

Aha, toch nog ene om naar uit te kijken zie.

Altijd goed dat die tijdig aangekondigd wordt want deze is met voorinschrijving met beperkt deelnemersaantal van 1000 (ook al gaan ze er wel vlotjes over in werkelijkheid).
Gebruikersavatar
KUBA
Mountainbiker
Berichten: 1210
Lid geworden op: zo 19 okt 2008 19:42
Rijdt met: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Bericht door KUBA »

prideandglory1891 schreef: Wat wel speciaal is, als ge 't nie gewend zijt, is het grote aantal Franse wandelaars mee ne fiets aan hun hand :lol:

Allez , ge hebt mij overtuigd , efkens mijne compagnon warm krijgen en inschrijven :bounce:

En betreft die wandelaars de meeste fransen zijn toch hottentotten en te passeren me ne goeie bunny hop :lol: :lol: :lol: :lol:
Plaats reactie