"Bikepark" in Erembodegem-Aalst

Freeride & downhill.. en alle andere vormen van mountainbiken zoals 4x, street, dirt en trail, plaats het hier.

Bikepark in Erembodegem-Aalst

Hell Yeah
120
97%
No way
4
3%
 
Totaal aantal stemmen: 124

Jay Kay
Mountainbiker
Berichten: 70
Lid geworden op: do 27 mei 2010 10:24
Rijdt met: Banshee Prime & Cube Elite 29" Carbon

Bericht door Jay Kay »

jaja, de maand maart komt dichter, en dichter en dichter en dichter.... en ze nadert héé!! :-)
Gebruikersavatar
MC Tim
Mountainbiker
Berichten: 2525
Lid geworden op: za 23 mei 2009 17:31
Rijdt met: Speci-lover :-D
Contacteer:

Bericht door MC Tim »

Jay Kay schreef:jaja, de maand maart komt dichter, en dichter en dichter en dichter.... en ze nadert héé!! :-)
Vorige vrijdag ben ik met Mac'Red eens gaan 'inspecteren' maar zoals het er nu bijligt is er nog vééééél werk aan de winkel.
Ondertussen is de toegangspoort reeds geplaatst en bij elke zone staat er een infobord.
Maar de ondergrond is veel te oneffen, op sommige plaatsen nog enorm onstabiel, je zakt er soms nog enorm in.
Het 'bikepark' zou ook wat moeten worden aangekleed want het heeft niet veel uitstraling zo, maar dit zijn dingen die later ook nog kunnen.
Maw ik zie het park niet direct al in maart opengaan :cry: :cry: :cry:
Gebruikersavatar
Skepperken
Mountainbiker
Berichten: 99
Lid geworden op: vr 11 feb 2011 12:10
Rijdt met: Cube LTD Pro'11
Contacteer:

Bericht door Skepperken »

Hier kijk ik toch ook serieus naar uit hoor... zo ne "speeltuin" in onze achtertuin... altijd leuk om te gaan oefenen op lazy sundays! =D>
chrissie
Mountainbiker
Berichten: 272
Lid geworden op: di 11 jul 2006 23:12
Rijdt met: 29 -T24
Contacteer:

Bericht door chrissie »

Skepperken schreef:Hier kijk ik toch ook serieus naar uit hoor... zo ne "speeltuin" in onze achtertuin... altijd leuk om te gaan oefenen op lazy sundays! =D>
die van de stad gent moeten misschien dringend ook eens actie ondernemen... ik wil dit ook :drunk:
kimba
Mountainbiker
Berichten: 161
Lid geworden op: ma 19 jul 2010 07:07
Rijdt met: Trek 6700 disc 2010

Bericht door kimba »

T zeer aankleden moet nu ook niet, kan enkel maar aantrekkelijker worden voor vandalen :cry:

Maar de ondergrond is idd nog niet stabiel genoeg ben er week of 2 geleden ook nog eens gaan kijken
chieldefolleter
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 05 dec 2010 22:09
Rijdt met: Identiti mr hyde

Bericht door chieldefolleter »

weet er iemand al iets meer over de staat want kem echt al vreet veel goesting om te gaan rijden
Gebruikersavatar
MC Tim
Mountainbiker
Berichten: 2525
Lid geworden op: za 23 mei 2009 17:31
Rijdt met: Speci-lover :-D
Contacteer:

Bericht door MC Tim »

chieldefolleter schreef:weet er iemand al iets meer over de staat want kem echt al vreet veel goesting om te gaan rijden
Ik passeer er vanavond als ik ga fietsen. Ik laat iets weten, maar het zal toch zeker al 'no no' zijn :cry: .
arne 1988
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: zo 20 feb 2011 22:17
Rijdt met: cube stereo 140 e bike

bikepark

Bericht door arne 1988 »

wil ook wel zo een park in regio brugge. maar hoe begin je daar aan en brugge kennende zal het wel tegen onze tanden zijn. :(
Jay Kay
Mountainbiker
Berichten: 70
Lid geworden op: do 27 mei 2010 10:24
Rijdt met: Banshee Prime & Cube Elite 29" Carbon

Bericht door Jay Kay »

man ik hooooooooooooooooooooop dat dat in orde gaat zijn tegen nu zaterdag (ja, nu zaterdag :bounce: [-o< ) want ne copain van me werkt bij "buurtsport Aalst" en die wil daar zaterdag samen met mij wat voorbereidend werk doen voor als hij erheen gaat met de jonge gasten die hij onder z'n hoede heeft...
Gebruikersavatar
MC Tim
Mountainbiker
Berichten: 2525
Lid geworden op: za 23 mei 2009 17:31
Rijdt met: Speci-lover :-D
Contacteer:

Bericht door MC Tim »

Jay Kay schreef:man ik hooooooooooooooooooooop dat dat in orde gaat zijn tegen nu zaterdag (ja, nu zaterdag :bounce: [-o< ) want ne copain van me werkt bij "buurtsport Aalst" en die wil daar zaterdag samen met mij wat voorbereidend werk doen voor als hij erheen gaat met de jonge gasten die hij onder z'n hoede heeft...
Woehahaha... vorige vrijdagavond ben ik er nog gepasseerd met de bike en toen was er nog niets veranderd. Het was daar zelfs redelijk drassig :-? en met de regen van morgen en overmorgen zal het niet veel beteren :cry:
Plaats reactie