Zo 27/02/2011 Oelegem / Ranst

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Vintage Biker
Mountainbiker
Berichten: 237
Lid geworden op: ma 14 okt 2002 22:23
Rijdt met: Van Nicholas Tuareg

Zo 27/02/2011 Oelegem / Ranst

Bericht door Vintage Biker »

De 12° Carnavaltoertocht van het Antwerp ATB Team gaat dit jaar door op zondag 27 februari .
Ook deze keer zullen we proberen om er een gezellige tocht van te maken.
De start heeft zoals steeds plaats in lokaal Orka aan de Schilde steenweg te Oelegem (Ranst).
E34 Afrit Oelegem
Traditiegetrouw loopt het parcours grotendeels doorheen de bossen van Schilde, Halle en Oelegem
Daarnaast bieden we jullie :
- Een bewaakte fietsenparking voor en na de tocht
- 3 afstanden : 22, 28 & 42KM
- Een ruime bevoorrading met soep, sportdrank van Leppin, snacks van Nestlé enz.....
- Kleedkamer voor dames en heren
- Bikewash
- Gezellige afterbike met Westmalle van ‘t vat
Voor meer info over de tocht: mail@vroom.eu of 03/455.36.31
Laatst gewijzigd door Vintage Biker op do 17 feb 2011 18:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
flyboy
Mountainbiker
Berichten: 322
Lid geworden op: ma 11 mar 2002 02:00

Bericht door flyboy »

Mannen, ieder jaar prima tocht, echt ne klassieker.

Hopelijk steekt het technisch stuk er terug in vlak na de brug vanuit Zandhoven, waar da ge over da richeltje moet naast de tractorsporen. Vroeger kon je daar altijd naar links voor vettig of rechtdoor over den asfalt. Maar vorig jaar stak heb ik dit stukske gemist. :(
Misschien privé geworden?
Gebruikersavatar
Vintage Biker
Mountainbiker
Berichten: 237
Lid geworden op: ma 14 okt 2002 22:23
Rijdt met: Van Nicholas Tuareg

Bericht door Vintage Biker »

Hallo Flyboy,
Blij je weer te horen. Dat stuk waar je het over hebt bestaat niet meer. Ondergeploegd en ingenomen door de boer.
De toer loopt dit jaar anders, we passeren daar zelfs niet meer.
Tot dan!
:-D
BLACK CUBE
Mountainbiker
Berichten: 88
Lid geworden op: zo 02 nov 2008 19:43
Rijdt met: Zanatta Cross

Bericht door BLACK CUBE »

Ok mannen, ik zal er zijn!
TITTYMAN
Mountainbiker
Berichten: 743
Lid geworden op: zo 24 okt 2004 19:27

Bericht door TITTYMAN »

Hahaa, idd, beneden de brug links, maar zag overlaatst al dat het zo goed als "toegereden" was. Spijtig, altijd leuk stuk daar.

Enfin, sowieso een klassieker en we kijken er weeral naar uit. Eigenlijk zou ik Oelegem eens "droog" willen rijden, maar gewoonlijk is het anders hé :lol:
Gebruikersavatar
Leto
Mountainbiker
Berichten: 289
Lid geworden op: di 01 mar 2005 21:02
Rijdt met: Speci Epic Pro & Speci Roubaix SL4

Bericht door Leto »

TITTYMAN schreef: Eigenlijk zou ik Oelegem eens "droog" willen rijden, maar gewoonlijk is het anders hé :lol:
+1: vorig jaar waren er echt grellige stukken bij, ik herinner mij een wei waar iedereen te voet stond en een stuk natuurgebied, waar ik de fiets gewoon gedragen heb, zoekend naar een droog stuk tussen de "vijvers" :-)
Sowieso leuke tocht op mijn trainingsparcours, die er gisteren zeer goed bij lag...
Gebruikersavatar
flyboy
Mountainbiker
Berichten: 322
Lid geworden op: ma 11 mar 2002 02:00

Bericht door flyboy »

Vintage Biker schreef:Hallo Flyboy,
Blij je weer te horen. Dat stuk waar je het over hebt bestaat niet meer. Ondergeploegd en ingenomen door de boer.
De toer loopt dit jaar anders, we passeren daar zelfs niet meer.
Tot dan!
:-D

Dat is opmerkelijk. Want als je langs Zandhoven wil rijden, dan moet je normaal gezien toch over de brug van Zandhoven. Steken er nieuwe technische stukken in? Een klein tipje mag altijd van de sluier gelicht worden om ons wat op te geilen. :lol:
TITTYMAN
Mountainbiker
Berichten: 743
Lid geworden op: zo 24 okt 2004 19:27

Bericht door TITTYMAN »

Geilen bok :lol:
Gebruikersavatar
Dickie
Mountainbiker
Berichten: 3821
Lid geworden op: di 01 feb 2005 14:44
Rijdt met: 29'er Hardtail, singlespeed en fully

Bericht door Dickie »

Vintage Biker schreef:Hallo Flyboy,
Blij je weer te horen. Dat stuk waar je het over hebt bestaat niet meer. Ondergeploegd en ingenomen door de boer.
De toer loopt dit jaar anders, we passeren daar zelfs niet meer.
Tot dan!
:-D
Ingenomen?
Terugpakken!!!
Liefst net voor de oogst.
Gebruikersavatar
Vintage Biker
Mountainbiker
Berichten: 237
Lid geworden op: ma 14 okt 2002 22:23
Rijdt met: Van Nicholas Tuareg

Bericht door Vintage Biker »

Hallo Mannen,
Vandaag de kleine toer gecontroleerd en meteen aangepast aan de weersomstandigheden! Er moest daar ergens een tipje van een sluier opgelicht worden: onder die sluier zit water en nog eens water.
Op sommige plaatsen kan je nu kanovaren. Maar geen paniek: een aanpassing hier en een omleiding daar en alles bolt weer droog.
Voor de kleine toer houden we het op 27km.
Wordt vervolgd mannen.
Plaats reactie