Ik zal moeten passen Patje. Ik zit in die periode voor een tiental dagen in Spanje met jouw vrouw en die van Nico

Moderators: Reflex, Angelo., Test team
Bericht door jinba ittai »
Bericht door StrammerMax »
Mijn nichtje heeft precies afgedaan!Offshore schreef:Dit nog : opgelet voor Esbeek. De inschrijving begint binnenkort ! En vol is vol !
Ik zal moeten passen Patje. Ik zit in die periode voor een tiental dagen in Spanje met jouw vrouw en die van Nico!
Ah ja, als zij van mij niet wil weten, dan ik ook niet meer van haar ! (dat braaf wicht weet niet waar ze aan ontsnapt)StrammerMax schreef:Mijn nichtje heeft precies afgedaan!Offshore schreef:Dit nog : opgelet voor Esbeek. De inschrijving begint binnenkort ! En vol is vol !
Ik zal moeten passen Patje. Ik zit in die periode voor een tiental dagen in Spanje met jouw vrouw en die van Nico!
Heb deze ook nog niet gereden maar hier wordt in groepen gereden en er wordt aangeraden uw auto even buiten Eindhoven te plaatsen.Offshore schreef:Ah ja, als zij van mij niet wil weten, dan ik ook niet meer van haar ! (dat braaf wicht weet niet waar ze aan ontsnapt)StrammerMax schreef:Mijn nichtje heeft precies afgedaan!Offshore schreef:Dit nog : opgelet voor Esbeek. De inschrijving begint binnenkort ! En vol is vol !
By the way, heb jij de niteride van Eindhoven al gereden ?
Laat uw kreditlijn van de visa maar al verdrievuligen en neem uw american express ook maar mee en voor een 10dagen hebben we wel genoeg fietskleding dat we de wasmachine niet moeten gebruikenOffshore schreef:Dit nog : opgelet voor Esbeek. De inschrijving begint binnenkort ! En vol is vol !
De inschrijving voor Esbeek is reeds open en al voor 25%vol op de 1ste dag dus reageer snel als je wil mee doenOffshore schreef:Dit nog : opgelet voor Esbeek. De inschrijving begint binnenkort ! En vol is vol !
Ongetwijfeld aanvaardbaar bij droog weerpatje2 schreef:De inschrijving voor Esbeek is reeds open en al voor 25%vol op de 1ste dag dus reageer snel als je wil mee doenOffshore schreef:Dit nog : opgelet voor Esbeek. De inschrijving begint binnenkort ! En vol is vol !